комбито Публикувано 8 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2008 Що се занимаваш с глупости ... Трескай смело 60% ТМасло + 10% спирт + 30% нафта.Върви като отвинтено. Никви грижи за мотора.Тествано е.Ама какъв спирт-етилов или метилов,щото единия е вреден...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 8 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2008 Няма значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladii Публикувано 8 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2008 Да споделя и аз малко наблюдения по темата. Преди имах Форд Ескорт 1.6 Д. Известно време го карах с една нафта, която намерих в един варел на дядо ми - нафтата беше от трактор точена преди около 30 години - черна и мътна. Никакъв проблем за Форда. Изгорих към 300л. После го продадох на един познат. До скоро той караше Форд-а с 2:1 смес от преработено моторно масло (всякакво) и бензин. Отскоро взе да го кара с промишлен газьол. Никакъв проблем отново. Разлика се забелязва само в пушенето, в тягата няма как да се забележи тъй като той така или иначе тяга няма никаква Така, че ако някой има стар дизелов таралясник и не държи особено много на него може да го кара с наистина каквото се сети.Аз за сега на Голфа дето карам (АФН) не смея да сипвам кво да е, ама може би няма да е задълго с тия цени на дизела.Поздрави!неэнам тоя форд 1.6д как си го карал на бенэин,ма аэ преди години съм сипвал трансформаторно масло на един опел кадет 1.6д 1:1 с нафтата и си вървеше само дето пушеше повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 9 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2008 (Редактирано) НАПЪЛНИХ-ТМ 50%-НАФТА 50%-200км-за сега върви страшно и пуши прилично-Еваларка на колегите за мненията- :hilezh: Редактирано 9 Юли 2008 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2008 Толкова ли е голяма разликата в цената на литър ТМ и литър нафта? Като гледам как вървят нещата скоро енергото ще почва да спира и тока заради повреди в трансформаторите - причината, всички трансформатори на енергото са пълни с трнасформаторно масло , даже има специална канелка за източване. Между другото това масло е много хубаво за промиване на двигатели (източва се старото масло, сипва се трансформаторно и се оставя да поработи двигателя 3-4 минути, после се източва и се сипва новото масло - двигателя вътре е като нов), а и много добре мие "мръсни" ръце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 11 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Няма значениеА за зимни условия с ниски температури навън как ще е съотношението-щото до на зима се очаква към 3,00 лв.да стане дизела....А пък допълнително работя на две места не съм седнал да гледам отстрани и да оревавам,обаче е трудно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Да споделя и аз малко наблюдения по темата. Преди имах Форд Ескорт 1.6 Д. Известно време го карах с една нафта, която намерих в един варел на дядо ми - нафтата беше от трактор точена преди около 30 години - черна и мътна. Никакъв проблем за Форда. Изгорих към 300л. После го продадох на един познат. До скоро той караше Форд-а с 2:1 смес от преработено моторно масло (всякакво) и бензин. Отскоро взе да го кара с промишлен газьол. Никакъв проблем отново. Разлика се забелязва само в пушенето, в тягата няма как да се забележи тъй като той така или иначе тяга няма никаква Така, че ако някой има стар дизелов таралясник и не държи особено много на него може да го кара с наистина каквото се сети.Аз за сега на Голфа дето карам (АФН) не смея да сипвам кво да е, ама може би няма да е задълго с тия цени на дизела.Поздрави!Аз чакам да пробваш на АФН, че ми е много интересно дали ще има усложнения... Фордът е велика машина 1.6D е класика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Аз чакам да пробваш на АФН, че ми е много интересно дали ще има усложнения... :respekt:1.6D е класика!И после газта била вредна, още малко на кюмур ще подкарате :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 13 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2008 Дори и на АФН сме сипвали Биодизел и никакъв проблем но не постояно, а еднократно един резевоар около 70литра общо, а вече светеше лампата, незнам какво количество е имало вътре от баш Дизела. Промяна имаше, но съвсем малко във вървенето и малко затруднено палене иначе други проблеми и промени НЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 13 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2008 Сипвайте смело трансформаторно масло и карайте.Когато имате пари слагайте и малко нафта Тествано е на бмв 525,форд,опел и много други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване