Jump to content

Някой правил ли го е?


Pol

Recommended Posts

Колеги става въпрос за ръчките които са за мигачи, светлини и т.н. Аз съм с Б3 и то е с правоъгълните ръчки (стария модел). Изпаднаха ми едни такива от заоблените с авариините дето са. Абе същите са като моите на операции. Само, че разглобих да ги сложа и проблема се оказа в това че тези заоблените са с едни правоъгълни букси отзад а при мен на колата са по различни. Едни такива не знам как да ги определя по форма. хаотино разположени са изводите( почти звездообразно). Така че ако някой е правил подобна процедура , ще го помоля да каже как става. Мисля си няма ли начин да се пренаредят проводниците на другите букси(ако намеря такива де)?Търсих из форума ама нищо конкретно не открих. Благодаря !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... да намериш жичкаджия да ти ги пренареди

Може и сам.

Намира схемата

Вади само обувката от едната букса, гледа къде съответства сигнала на новата и я мушка там.

Обувките са еднакви, само формата на буксите е различна. Трябват му двете схеми. (на старите и новите клеми), номи букси и търпение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и сам.

Намира схемата

Вади само обувката от едната букса, гледа къде съответства сигнала на новата и я мушка там.

Обувките са еднакви, само формата на буксите е различна. Трябват му двете схеми. (на старите и новите клеми), номи букси и търпение

Бе..... ако не разбира ше му треа жичкаджия.... че инак мое стане кат у челопечене... си кара и да си фърля искрички :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........инак мое стане кат у челопечене... си кара и да си фърля искрички :hilezh:

хахаххахахахах ааахха :hilezh::)

По темата:

По принцип става колега, има хора които са го правили, но ако не ти идва отръки с тока, колегата е прав - по-добре иди с буксите на жичкаджия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви. Мога определено да твърдя,че малко от малко съм сръчен и мисля че няма да ми е много трудно да ги наредя. Доста работи съм си правил сам и по своя идея или на някой друг. А като стана въпрос за схемите от къде мога да ги намеря и на двете или някой да ми ги изпрати, че без тях няма как. Оставям си мейла ако някой ги има - borislav_metodiev@abv.bg :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви. Мога определено да твърдя,че малко от малко съм сръчен и мисля че няма да ми е много трудно да ги наредя. Доста работи съм си правил сам и по своя идея или на някой друг. А като стана въпрос за схемите от къде мога да ги намеря и на двете или някой да ми ги изпрати, че без тях няма как. Оставям си мейла ако някой ги има - borislav_metodiev@abv.bg :wall:

Виж сега колега.На старите ръчки куплонзите са с обли обувки,а на по-новите са с правоъгълни.Не може да извадиш от единия куплунг обувките и да ги нередиш на диугия.Новият ключ трябва да е с куплунзи и с малко проводник от куплунга.Режеш старите куплунзи и свързваш към новите.Проводниците вървят по цвят.Няма да е лошо да запоиш кабелите,които са за фаровете.ТЕ са черен с жълта ивица-от клемореда бял-дълги и жълт-къси.За изолация на връзките ползвай термо шлаух.Айде сполай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...