Jump to content

проблеми с двигателя


miki69

Recommended Posts

когато запаля без да изчакам да подгреиии и трагна започва да не работи добре двигателя и няма мощност абе натискам педала на газта а тя забива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хубаво да загрее преди да поемеш на път , като не е загряла колата харчи повече гориво , защото не може да го изгори (така са ми казвали когато съм ходил по майстори). Но за забиване на муцуната ходи на тестер да ти проверят как ти са свещи, делко ,кабели . Защото и на мен ми правеше същите номера , смених делко и свещи и се оправи. Сега не забива предницата ама когато е студена по-бавно подема, нормално за по-стари машинки (мисля аз , ако греша нека някой ме поправи). Мойта е audi 80 B3 91 година DZ мотор112 кончета.

пс: не си написал каква е колата модел на мотора , година та ако има колега със същия модел кола , би се опитал да ти помогне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хубаво да загрее преди да поемеш на път , като не е загряла колата харчи повече гориво , защото не може да го изгори (така са ми казвали когато съм ходил по майстори). Но за забиване на муцуната ходи на тестер да ти проверят как ти са свещи, делко ,кабели . Защото и на мен ми правеше същите номера , смених делко и свещи и се оправи. Сега не забива предницата ама когато е студена по-бавно подема, нормално за по-стари машинки (мисля аз , ако греша нека някой ме поправи). Мойта е audi 80 B3 91 година DZ мотор112 кончета.

пс: не си написал каква е колата модел на мотора , година та ако има колега със същия модел кола , би се опитал да ти помогне!

АУДИ-80 Б3 куатро 1,8л 113коня 1989год,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hero_85 и мойта е същата и докато е студена зимата на бензин пали и трябва веднага да е вдугна над 2000 оборота за да не изгасне и трябва да я държа така около 3-4 мин ,след което мога да пусна газта вече и да я изчакам да дозагреее щото иначе забива нос.Лятото същото само дето трябжа да я държа в обороти 1 мин.Сменил съм и кво ли не.палци капачки кабели свещи ваздушен... Пак не ще.Акумулатора съм и вадил за една нощ от което следва компютъра да е изчистил грешки ако има (или не????).Сигурно е някои датчик ама аз не ги знам сичките за какво са и не знам накъде да се насоча.Някакви идеи>??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hero_85 и мойта е същата и докато е студена зимата на бензин пали и трябва веднага да е вдугна над 2000 оборота за да не изгасне и трябва да я държа така около 3-4 мин ,след което мога да пусна газта вече и да я изчакам да дозагреее щото иначе забива нос.Лятото същото само дето трябжа да я държа в обороти 1 мин.Сменил съм и кво ли не.палци капачки кабели свещи ваздушен... Пак не ще.Акумулатора съм и вадил за една нощ от което следва компютъра да е изчистил грешки ако има (или не????).Сигурно е някои датчик ама аз не ги знам сичките за какво са и не знам накъде да се насоча.Някакви идеи>??

така сам чувал и от други че триабва да подгрееи двигателиа,преди да трагнеш,и когато палиа не трябва да бутам педала на гаста иначе изключва автоматичния смукач,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hero_85 и мойта е същата и докато е студена зимата на бензин пали и трябва веднага да е вдугна над 2000 оборота за да не изгасне и трябва да я държа така около 3-4 мин ,след което мога да пусна газта вече и да я изчакам да дозагреее щото иначе забива нос.Лятото същото само дето трябжа да я държа в обороти 1 мин.Сменил съм и кво ли не.палци капачки кабели свещи ваздушен... Пак не ще.Акумулатора съм и вадил за една нощ от което следва компютъра да е изчистил грешки ако има (или не????).Сигурно е някои датчик ама аз не ги знам сичките за какво са и не знам накъде да се насоча.Някакви идеи>??

херо 85 твоито куатро ли ????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в инжекциона. Като позастареят тия механични инжекциони и става така. Като е студена колата (особенно зимата) за да работи нормално до като позагрее и трябва много бензин,но инжекциона вече не работи както трябва(предполагам). Проблема не е в свещи и кабели и капачки......

Отиди в някой сервиз в който да ти замерят колата КОГАТО Е СТУДЕНА!!! Да замерят налягане на помпата и системата на бензина. Добре е да отидеш в сервиз в който имат апаратура и най-вече да намериш човек който си знае работата. Не всеки може да пипа по механичните инжекциони както трябва. При ел. инжекциона работата е друга,но при механичните е shit за съжаление :hilezh:

Автоматичен смукач няма. Инжекцията си компенсира с повечко бензин като е студена(ако работи както трябва).

Редактирано от bob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ми не моята не е клатро DZ motor с механичен инжексион , та относно паленето , кога палиш колата не трябва да се натиска гаста защото в ниски обороти автоматичния смукач подава гориво ,а и ти като подадеш я давиш колата! За да няма както казва колегата "SaltWater" , че трябва да държи колата в обороти за да загрее , хубаво е да се почисти смукача !!! На моита също е зацапан ама нямам време да отида да го изчистят и за това особенно сутрин винаги я паля на бензин както са ми препоръчвали , но не пали от парвия път. Като заварти стартера пали ама не може да задържи обороти и както казва колегата само гас и на 2000 оборота за да не загасне , но аз предпочитам да я загася и после като я запаля явно смукача почва да подава гориво, пали и даржи за около 2 мин на 1200 оборота и после падат автоматично на 900 , и там започва да мърка като коте:unsure:)

пс:на колегата SaltWater 100 % има запушен смукач (не искам да споря с колегите за смукача дали е автоамтичен или е от инжексиона или стъпков мотор и тн. това са ми казвали това казвам и аз ако мога да помогна добре !може и да има може и да няма , но за сега когато и да отида да чукна на дарво винаги ми намират пр. и го отстраняват :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт дюзата е за паленето. Тя работи няколко секунди след това, както каза колегата пред мен. Управлява се от датчик и в зависимост колко е студена толко време пръска.

Стъпков мотор няма. Има нещо подобно но не е стъпков мотор а биметална пластина с реотан. Като е студена реотана я грее за да отвори и да работи нормално и да пропуска повече въздух а инжекциата повече бензин. Като загрее колата,реотана спира да грее, и пластината си поддържа некво положение от топлината на мотора защото е закрепена на смукателниа колектор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стартовата дюза съм съгласен че впръсква допълнително бензин първите 3-4сек. но нали точно стъпковия мотор държи оборотите по високи докато загрее мотора и след като получи инфо от компа регулира оборотите до нормалните тоест затваря клапанчето и регулира въздуха а от там и оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пак казвам-стъпков мотор който се управлява от компа няма(както при ABK примерно). Това което имаш пред вид не е стъпков мотор а устройство с биметална пластина която се влияе от топлината. За това има реотан като е студена да загрее пластината и да се отвори и да пуска повече въздух до като загрее колектора. След това пластината се влияе от топлината на мотора.Механично е. Не се управлява по електронен път от компа :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ми не моята не е клатро DZ motor с механичен инжексион , та относно паленето , кога палиш колата не трябва да се натиска гаста защото в ниски обороти автоматичния смукач подава гориво ,а и ти като подадеш я давиш колата! За да няма както казва колегата "SaltWater" , че трябва да държи колата в обороти за да загрее , хубаво е да се почисти смукача !!! На моита също е зацапан ама нямам време да отида да го изчистят и за това особенно сутрин винаги я паля на бензин както са ми препоръчвали , но не пали от парвия път. Като заварти стартера пали ама не може да задържи обороти и както казва колегата само гас и на 2000 оборота за да не загасне , но аз предпочитам да я загася и после като я запаля явно смукача почва да подава гориво, пали и даржи за около 2 мин на 1200 оборота и после падат автоматично на 900 , и там започва да мърка като коте:angry:)

пс:на колегата SaltWater 100 % има запушен смукач (не искам да споря с колегите за смукача дали е автоамтичен или е от инжексиона или стъпков мотор и тн. това са ми казвали това казвам и аз ако мога да помогна добре !може и да има може и да няма , но за сега когато и да отида да чукна на дарво винаги ми намират пр. и го отстраняват :flehan:

да бе колега аз ако и бутна педала докато подгриава после докато карам ще ми е сардит двигателя :hilezh: после триабва да му се моля :hilezh: и пак ще ми се упава :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в големия талон на колата и виж номера на двигатела. Първите букви от номера на двигатела са ти кода на мотора. JN; DZ; AAC; ABK.......... и т.н.

JN например означава че е 1.8 90к.с. механична инж. К-jetronik

Има тема в златен фон със таблица и всички кодове на моторите. Провери си твоя код и погледни таблицата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в големия талон на колата и виж номера на двигатела. Първите букви от номера на двигатела са ти кода на мотора. JN; DZ; AAC; ABK.......... и т.н.

JN например означава че е 1.8 90к.с. механична инж. К-jetronik

Има тема в златен фон със таблица и всички кодове на моторите. Провери си твоя код и погледни таблицата :hilezh:

МЕРСИ ще проверя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...