ivanes Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 здравеите пичове , от известно време чета форума тъи като съм се навил да купувам ауди А6 .намерих повечето информация която ме интересуваше и се спрях на 1.8 Т ама задължително искам да е автоматик .не мислех че някога ще поискам да карам такава кола щото по принцип съм (по скоро бях) фен на японските автомобили и в момента карам Мазда мх3 V6 ръчка но от както дадоха на жена ми служебен пасат 2.5 тди автоматик искам да карам Ауди . обедих се на няколко пъти че след колелото автоматика е второто по значимост изобретение превено от човека направо думи нямам . такаа не ми стана ясно от форума кои коли са с типтроник .неща да попадна на някои мултитроник и да дам 16К като се прецака . четох мнения че само qwatroto е с типтроник ама в мобилето си продават и такива които не са qwatroto с типтроник без ваобщееее да им пука кво пише у форума .другото което прочетох беше че мулти-то се слагало на коли след 2001 ама по саитовете пак си продават 2000 с мултитроник . та да питам има ли такова животно 1.8 Т или 2.4Т без qwatro и да не е авант и да е типтроник 1998-2001 ? ебаси вапроса зададох . мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Конкретно - А6 С5 след фейслифта е с типтроник при двигател 2.5 тди 180 коня - предимно с 4*4 но има и варианти с предно предаване. Типтроник на 2.5 с 155 или 163 коня двигател няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Конкретно - А6 С5 след фейслифта е с типтроник при двигател 2.5 тди 180 коня.Аз лично не знам след фейслифта на А6 Ц5 да има 2.5 ТДИ-180к.(тези коне са само до преди фейслифта), след това само 155к. и 163к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 А пък аз що ли си мисля, че колегата питаше за моторите 1.8Т и 2.4, а не за 2.5ТДИ? та да питам има ли такова животно 1.8 Т или 2.4Т без qwatro и да не е авант и да е типтроник 1998-2001 ? ебаси вапроса зададох . мерси предварителноП.П. Колега, а теб какво те тревожи quattro-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Аз лично не знам след фейслифта на А6 Ц5 да има 2.5 ТДИ-180к.(тези коне са само до преди фейслифта), след това само 155к. и 163к.Ами според сайта на ауди има, само не им пише кода на двигателя та не знам дали е същия като този отпреди фейслифта. По-важното е че само те са с типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Виждал съм ауди 1.8Т типтроник да се продава в Пловдив. Имаше едно и от Бургас, но преди около месец ги разглеждах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanes Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 да интересуват ме бензиновите двигатели поне от това което прочетох до тук стигнах до извода че те наи си заслужават . всащност като се замисля quattroto не ме притеснява ни наи малко (все пак един от вариантите ми за нова кола беше jeep grand cherokee ) но исках да разбера мжду кои модели мога да избирам щото на пазара избора на 1.8 и 2.4 Т не е много голям повечето дето се продават са 2.5 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2008 Визуално мултитроника се различава много лесно от типтроника. типтроник: положение "D" е по средата на улея и там е и мястото за ръчно превключване.мултитроник: положение "D" е в задния край на улея и "+/-" за ръчното превключване са в края. Често мултитроника има и управление от волана.Много рядко, но се срещат и "обикновени" автоматици, но по мое мнение те трябва да се избягват, защото тотално губиш контрол над колата.2.4 е рядко срещан, защото е акцизен, харчи много и не върви. Ако все пак искаш 6-цилиндров бензин, огледай се за 2.8 (разхода му е като на 2.4). Акцизът на 2.8 е около 5000лв, а на 2.4 е около 4000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanes Публикувано 15 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Визуално мултитроника се различава много лесно от типтроника. типтроник: положение "D" е по средата на улея и там е и мястото за ръчно превключване.мултитроник: положение "D" е в задния край на улея и "+/-" за ръчното превключване са в края. Често мултитроника има и управление от волана.Много рядко, но се срещат и "обикновени" автоматици, но по мое мнение те трябва да се избягват, защото тотално губиш контрол над колата.2.4 е рядко срещан, защото е акцизен, харчи много и не върви. Ако все пак искаш 6-цилиндров бензин, огледай се за 2.8 (разхода му е като на 2.4). Акцизът на 2.8 е около 5000лв, а на 2.4 е около 4000лв.това описание би трябвало да ми помогне като тръгна да избирам .аз съм свалил и снимки на мултиртоник и на типтроник така че не трябва да стават обърквации . а какво представляват нормалните афтоматици и как се водият как мога да потарся нещо за тях в google-то ? и да питам още нещо ,някои знае ли какъв е разхода на 2.8 и нещо повече за тоя модел като цяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване