DBoy Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 Заредих на ЕКО супер 100 и колата спря да върви. Изгорих половин резервоар преди да намеря време да източа гадния бензин. След като го източих, заредих В повер рейсинг на Шел и нещата се пооправиха, но сега ми набива грешка на компа, която като я изтрия пак се набива(но не всеки път?!?). Грешката е следната:00575 - Intake Manifold pressure 11-10 - Control Limit not Reached - IntermittentАз си го превеждам като " Ниско входящо налягане в колектора", но това почти нищо не ми говори. Моля, ако има някой колега запознат с ВАГ КОМ и може да намери по-точно тълкуване на проблема да сподели. Не ми се струва проблема да е в турбината, а може би по-скоро в някой клапан или пр. Колата е А4'97 - АЕБ мотор. Колата не пуши, не се чуват никакво тракане, хлопане и пр. откъм турбината.Мерси предварително за помощта колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DBoy Публикувано 14 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 Айде бе колеги, никой ли няма да помогне?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 14 Август 2008 Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 А пуши ли пущината? Върви ли както преди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 14 Август 2008 Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44492 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangar Публикувано 20 Август 2008 Доклад Share Публикувано 20 Август 2008 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Possible Causes Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Pressure Unit for Turbo Charger defective Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions Check Hoses Check Pressure Unit for Turbo Charger Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Charge Pressure too High Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Turbo Charger defective Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms Reduced Power Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Hoses Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 20 Август 2008 Доклад Share Публикувано 20 Август 2008 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms Reduced Power Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check HosesДа добава още една причина (от опит)Пробит интеркулер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 20 Август 2008 Доклад Share Публикувано 20 Август 2008 Възможност е и спукан турбо път - огледай внимателно за омаслявания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DBoy Публикувано 24 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 С голямо закъснение проблема се реши. Оказа се счупен Блоу Оф клапан, което е странно като се има в предвид че нямам чип. Аз си го обяснявам с това че като сипах кофти бензин, много настъпвах и карах яко в обороти за да може колата все пак поне малко да върви, а и за да изгоря по-бързо бензина ...Няколко човека ме убеждаваха , че кофтия бензин няма нищо общо със счупения клапан, ама все пак странно съвпадение според мен...Мерси за помощта колеги, особено на колегата който беше дал инфото на английски! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omegov Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 колеги каде се намира този Блоу Оф по колата??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 С голямо закъснение проблема се реши. Оказа се счупен Блоу Оф клапан, което е странно като се има в предвид че нямам чип. Аз си го обяснявам с това че като сипах кофти бензин, много настъпвах и карах яко в обороти за да може колата все пак поне малко да върви, а и за да изгоря по-бързо бензина ...Няколко човека ме убеждаваха , че кофтия бензин няма нищо общо със счупения клапан, ама все пак странно съвпадение според мен...Мерси за помощта колеги, особено на колегата който беше дал инфото на английски!И при мен беше така: заводски настройки, а клапана на парчета Сега с чипа и новия клапан от ТТ=рИкета-а-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts