Jump to content

Ниско налягане в колектора


DBoy

Recommended Posts

Заредих на ЕКО супер 100 и колата спря да върви. Изгорих половин резервоар преди да намеря време да източа гадния бензин. След като го източих, заредих В повер рейсинг на Шел и нещата се пооправиха, но сега ми набива грешка на компа, която като я изтрия пак се набива(но не всеки път?!?). Грешката е следната:

00575 - Intake Manifold pressure

11-10 - Control Limit not Reached - Intermittent

Аз си го превеждам като " Ниско входящо налягане в колектора", но това почти нищо не ми говори. Моля, ако има някой колега запознат с ВАГ КОМ и може да намери по-точно тълкуване на проблема да сподели. Не ми се струва проблема да е в турбината, а може би по-скоро в някой клапан или пр.

Колата е А4'97 - АЕБ мотор. Колата не пуши, не се чуват никакво тракане, хлопане и пр. откъм турбината.

Мерси предварително за помощта колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

Possible Symptoms

Sudden complete loss of Power

Reduced Power

Possible Causes

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Pressure Unit for Turbo Charger defective

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses

Check Pressure Unit for Turbo Charger

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

Possible Symptoms

Sudden complete loss of Power

Reduced Power

Charge Pressure too High

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Turbo Charger defective

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

Reduced Power

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Hoses

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

Reduced Power

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Hoses

Да добава още една причина (от опит)

Пробит интеркулер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

С голямо закъснение проблема се реши. Оказа се счупен Блоу Оф клапан, което е странно като се има в предвид че нямам чип. Аз си го обяснявам с това че като сипах кофти бензин, много настъпвах и карах яко в обороти за да може колата все пак поне малко да върви, а и за да изгоря по-бързо бензина :flehan: ...

Няколко човека ме убеждаваха , че кофтия бензин няма нищо общо със счупения клапан, ама все пак странно съвпадение според мен...

Мерси за помощта колеги, особено на колегата който беше дал инфото на английски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
С голямо закъснение проблема се реши. Оказа се счупен Блоу Оф клапан, което е странно като се има в предвид че нямам чип. Аз си го обяснявам с това че като сипах кофти бензин, много настъпвах и карах яко в обороти за да може колата все пак поне малко да върви, а и за да изгоря по-бързо бензина :D ...

Няколко човека ме убеждаваха , че кофтия бензин няма нищо общо със счупения клапан, ама все пак странно съвпадение според мен...

Мерси за помощта колеги, особено на колегата който беше дал инфото на английски!

И при мен беше така: заводски настройки, а клапана на парчета :)

Сега с чипа и новия клапан от ТТ=рИкета-а-а B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...