Jump to content

Мудно форсиране - 1.8Т


Recommended Posts

Колеги,

Откакто съм купил колата имам следния проблем, имам чувството че се задълбочава и започва много да ме дразни.

При работа на празен ход, при подаване на газ, двигателя се форсира адски мудно и при потегляне (особено с климатик) се

налага да форсирам с леко чукване на газта, да изчакам отколо секунда да се качат оборотите и чак тогава да отпусна

съединителя, със същевременното подаване на газ. (Надявам се да го обяснявам разбираемо). В противен случай колата

едвам потегля, все едно карам 2тонна кола със 1.3 двигател.

Иначе оборотите на празен ход са стабилни и след потегляне, при подаване на пълна газ, колата върви що годе нормално.

Грешки на ваг-ком няма.

Просто throttle response-a ми е ужасен.

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много вероятно е да е оттам, Дидо (didoya) имаше сходен на твоя проблем и се оказа дросела. Реши си го с нов дросел от eBay.de :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градски обади се да видиш моята как е. да не се окаже че всички А4 - ки са така и ти си внушаваш.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа

не са всички така

ше ма прощаваш марто, ама си се форсират като кавазаки нинджа с убав бензин

вижте си дроселите, и хилядите простотий там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж си и буста на турбината как е, тромаво поведение може да имаш и заради слабо налягане. Причините може да са различни, но първо провери, пък тогава ще философстваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ама на място при форсиране турбината хич не играе - тя не надува почти, надува само когато има нужда - т.е. когато е под товар мотора.

Ако е на място изявен проблема - провери ламбда и дросел, 99% е едно от двете ако при изклщчена от скорост се форсира трудно.

Ако го прави и в движение - тогава и бууста трчбва да видиш както каза по-горе колегата. Ако се губи - проверка на херметичност и на клапан Н75, това са обичаините заподозрени.

На последно място - тествай и дебитомера.

Поздрави!

При мен проблема проблема се оказа в дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, на празен ход, иначе в движение на 3та ми дава 0.5 бара холд, което ми изглежда нормално.

Първа стъпка, смяна на ламбдата (след посещение при Мишо, каза че е заминала) и ако не се оправи, щателно почистване на дросела.

Ако пак не се оправи ще го диря този дросел от някъде, че е скъпичак.

Благодаря за мнениеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема проблема се оказа в дросела.

А, и още нещо. Ти от ебей, нов дросел ли си купи или втора ръка? Защото гледам че се продава един нов, който го дават за АЕБ, но като сравнявам в

ЕТКА-та, последната буква от номера се различава.

Ето тази

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш тази, нова е и си сработи перфектно, и при мен се различаваше последната буква, ама рискувах и се получи, просто няма начин да дам двоино повече пари за тази клапа на наще джамбази.

Всеки си решава за себе си и за собствена отговорност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз си мисля, че на трета вече трябва да си имаш 0.7-0.8 бара пик и ако турбото не е наред или клапани или турбопътища ... баш такова усещане ще имаш ... тия 0,5 между другото с какво ги премери ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бууст метър ги премерих. И 0.7, 0.8 бара никога не достига.

Май ще трябва да проверя и за лийк по турбо пътищата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...