martin_deyanov Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Колеги,Откакто съм купил колата имам следния проблем, имам чувството че се задълбочава и започва много да ме дразни.При работа на празен ход, при подаване на газ, двигателя се форсира адски мудно и при потегляне (особено с климатик) сеналага да форсирам с леко чукване на газта, да изчакам отколо секунда да се качат оборотите и чак тогава да отпусна съединителя, със същевременното подаване на газ. (Надявам се да го обяснявам разбираемо). В противен случай колата едвам потегля, все едно карам 2тонна кола със 1.3 двигател.Иначе оборотите на празен ход са стабилни и след потегляне, при подаване на пълна газ, колата върви що годе нормално.Грешки на ваг-ком няма.Просто throttle response-a ми е ужасен.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Ами много вероятно е да е оттам, Дидо (didoya) имаше сходен на твоя проблем и се оказа дросела. Реши си го с нов дросел от eBay.de Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) градски обади се да видиш моята как е. да не се окаже че всички А4 - ки са така и ти си внушаваш. Редактирано 25 Август 2008 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 ааане са всички такаше ма прощаваш марто, ама си се форсират като кавазаки нинджа с убав бензинвижте си дроселите, и хилядите простотий там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Колега, виж си и буста на турбината как е, тромаво поведение може да имаш и заради слабо налягане. Причините може да са различни, но първо провери, пък тогава ще философстваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Мда, ама на място при форсиране турбината хич не играе - тя не надува почти, надува само когато има нужда - т.е. когато е под товар мотора.Ако е на място изявен проблема - провери ламбда и дросел, 99% е едно от двете ако при изклщчена от скорост се форсира трудно.Ако го прави и в движение - тогава и бууста трчбва да видиш както каза по-горе колегата. Ако се губи - проверка на херметичност и на клапан Н75, това са обичаините заподозрени.На последно място - тествай и дебитомера.Поздрави!При мен проблема проблема се оказа в дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Дам, турбината на празен ход не играе, така е. Ако се форсира еднакво мудно и на място, едва ли ще е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Точно така, на празен ход, иначе в движение на 3та ми дава 0.5 бара холд, което ми изглежда нормално.Първа стъпка, смяна на ламбдата (след посещение при Мишо, каза че е заминала) и ако не се оправи, щателно почистване на дросела.Ако пак не се оправи ще го диря този дросел от някъде, че е скъпичак.Благодаря за мнениеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 При мен проблема проблема се оказа в дросела.А, и още нещо. Ти от ебей, нов дросел ли си купи или втора ръка? Защото гледам че се продава един нов, който го дават за АЕБ, но като сравнявам в ЕТКА-та, последната буква от номера се различава.Ето тазиПоздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Баш тази, нова е и си сработи перфектно, и при мен се различаваше последната буква, ама рискувах и се получи, просто няма начин да дам двоино повече пари за тази клапа на наще джамбази.Всеки си решава за себе си и за собствена отговорност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 без турбо съм и имам същия проблем ... адски мудно вдига обороти, по нагорнище много трудно се тръгва ... не знам какво и е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Аз си мисля, че на трета вече трябва да си имаш 0.7-0.8 бара пик и ако турбото не е наред или клапани или турбопътища ... баш такова усещане ще имаш ... тия 0,5 между другото с какво ги премери ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 6 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 С бууст метър ги премерих. И 0.7, 0.8 бара никога не достига. Май ще трябва да проверя и за лийк по турбо пътищата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts