Jump to content

Въпрос за Мултитроник


Recommended Posts

Мерси Ngoro,

онова нещо с пишката (N7) е въпросния външен филтър, който се сменя заедно с маслото на 60 000 км.

И все пак ще кача и истинска снимка на въпросния филтър, че с тия схеми явно не е ясно за всички.

:bia: Веско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ngoro, говориш без да си съвсем сигурен! Сервиз "Порше-Ауди" съществува от март 2005 година , и се помещаваше в "Дружба", до пицария "Baci", а първият мултитроник е ремонтиран в началото на 2006- смяна на пакетен съединител с добавяне на седма ламела (това бе вариант, за отстраняване на придърпването при д-е

+ софтуерен ъпдейт- за редуциране на притискащото усилие от налягането на маслото към съединителя.След това се появиха и други възможности за ремонт) , така че си говори/пиши...И не се хвали толкова с познания за Елзата... а помисли малко...

Редактирано от Audi R8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 ама ти се засегна нещо....

Познанията ми по елзата са точно толкова колкото изискват познанията на програмист :lupe:

ама и изказвания че добавяне на седми ламел е основен ремонт на кутия е малко пресилено ....

аз бих ги сменил всичките стари 6 за нови 7 вместо просто да нанижа седми :rolleyes:

а софтуера ъпдейтнахте ли за seven plate ?

и с какво точно на старите кутии които НЕ позволяват ъпдейт ?

или директно сменихте и ECU то на кутията и човечеца е извадил още 2 хилки заради "компетентния ремонт" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 ама ти се засегна нещо....

Ясно, че нищо не ти е ясно...Никъде не съм споменал за основен ремонт на ск. к-я ! Тъкъв- няма! А, и щом си програмист- не намирам, много общо м/у програмиране и механика/хидравлика. Стратегията за препрограмиране на ЕЦУ при АУДИ, действа от началото на 2000г., а специално за мултитроник от началото на производството му и интегриране на блока за у-ние в ск.к-я. Упгрейда на пакетният съединител е първата акция, която немците предприемат, относно вече вложените ск.кутии в моделите А6 и А4, именно за предотвратяване на споменатото придърпване при д-е в нисък оборотен режим на ДВГ. Искам само да спомена, че веригата и конусните колела почти не страдат от проблеми от износване, и не е наложително да бъдат сменени (предлагат се само едната двойка). Основен проблем е стареенето на маслото и влошаване на експлоатационните му качества, за това е необходима навременната му смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е.

Проблема е че работя в една чифутска фирма (израелска демек) и не ни дават даже на обяд да ставаме от работните си места.

Карат ни едни сандвичи на количка - Като във влака София - Варна. :)

по-лошото е че си плащаме за храната, не е безплатна.

Ха сега познай защо по цял ден седя по форумите и се заяждам с хората ? :hilezh:

Между другото вЕрвай ми не можете със наличната техника в порше да ъпдейтнете всички кутии. Колкото и ауди да имат стратегия за препрограмиране от 2000-та а пък за мултитрониците от самото начало.

Почети малко любимата ти елза и ще се светнеш, там има едни номерца дето си пише - "ако за нещастие имате този ЕЦУ на вашия мултитроник - царко парко - чичко паричко - Цален Бецален - новият модел ххх ...

Освен ако не ги препрограмирате с електрожена и електроволтовата дъга :)

А може би със силата на съзнанието ? :)

П.С. не се засягай, аз съм Дъновист и силно споделям тези ментални техники :)

АААА да веригите не страдат.

То какво е страданието след като веригата се запали от липса на масло или старо такова, от несменени филтри(барабар с декоративния пенис за бюро посочен по горе) и като се разплете с едни Емнайсе хиляди оборота и резне на 2 кутията през капака ? :lol:

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
ПРИВЕТ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА АУДИ. ИМАМ А 6 2002 Г. ВКАРАХ Я ПРЕДИ 1 МЕСЕЦ ОТ ГЕРМАНИЯ. НАПРАВИ МИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ЧЕ КОГАТО КАРАМ БАВНО И С НИСКИ ОБОРОТИ 1000-1300 ПРИ ЗАГРЯТ МОТОР СЕ ПОЛУЧАВА ЕДНО ПРЕТРИСАНЕ. СЛЕД ТЕЗИ ОБОРОТИ ТОВА НЕ СЕ ПОЛУЧАВА. ОТ 1500-2000 КОЛАТА СЕ ДВИЖИ МНОГО ПЛАВНО БЕЗ НИКАКВИ ПРЕДЪРПВАНИЯ. НАБИРА ПЛАВНО. ОТ 1500 ОБРОТА ПРИ НАТИСКАНЕ РЯЗКО НА ПЕДАЛА СЕ УСКОРЯВА ОТЛИЧНО. АКО НЯКОЙ ИМА НЯКАКВА ИДЕЯ НЕКА ПИШЕ. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Здравей колега, можеш ли да ми кажеш какво стана с твоята кутия след смяната на маслото?

Аз имам същия проблем с А8 с типтроник е само че.

Мисля си да сменя маслото защото е вече на 69 000км.

Може би е от това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА КАРАМ СИЯ ТАКА. НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ ПО НЕЯ. НЕ ЗНАМ ДАЛИ МАСЛОТО ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА. НО ДОКОЛКОТО ЗНАМ МНОГО ТУК СЕ ОПЛАКВАТ ОТ ТОВА ПРЕДЪРПВАНЕ. ЯВНО ТОВА Е НАЙ СРЕЩАНИЯ ПРОБЛЕМ НА МУЛТИТРОНИЦИТЕ. НЕ ЗНАМ ДАЛИ СИ СТРУВАТ 1000 ЛЕВА ЗА СМЯНА НА МАСЛОТО. ЗАБЕЛЯЗАЛ СЪМ ЧЕ МЕЖДУ 1000 И 1500 ОБОРОТА КОГАТО КАРАШ С ПОСТОЯННА ГАЗ СЕ ПОЯВАВА ЕДНО ЛЕКО МЕНЕНЕ НА ОБОРОТИТЕ. И КАКТО ПИСАХ ПО ГОРЕ ТОВА СЕ ПОЛУЧАВА ЕДВА КОГАТО КОЛАТА ЗАГРЕЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо: ако е МУЛТИТРОНИК просто неможе да има "претрисане" (ако е изправен), защото за разлика от другите трансмисии (зъбчатите) МУЛТИТРОНИКА е БЕЗСТЕПЕННЕН. това което се усеща при ускорение независимо от скоростта е ... ускорение! Типтроника обаче има подобен проблем проблем: при движение с по ниска скорост (до към 60 км/ч) се усеща тласък при смяна на предавките. Такаче ако кутията ти е МуЛТИТРОНИК я провери - в порше в юнитреид или някаде другаде..(тази кутия въпреки несравнимия си комфорт се нуждае от подръжка), а ако е типтроник и тва което усещаш е тласък значи си ок... и межсусругото ползвай търсачката има много инфо в този форум от което ще ти се изяснят доста неща

евала на такива батки като тебе дето не си правят труда да прочетата кво е написал човека ми направо казват всичко квото знаят за 2та вида кутии....... :flipoff:

Приятелю, по симптомите които казваш съм склонен да мисля , че дисковете на мултитроника са ти за смяна, ремонта е около 400лв + филтър и масло 580лв. Отделно е труда по сваляне и качване на скоростната кутия.

смяна на дисковете + масло + филтър е далееече над тия цени които си споменал....

Здравей колега, можеш ли да ми кажеш какво стана с твоята кутия след смяната на маслото?

Аз имам същия проблем с А8 с типтроник е само че.

Мисля си да сменя маслото защото е вече на 69 000км.

Може би е от това?

когато е старо маслото на типтроника се получава подобно нещо като превключи на по-горна скорост леко придърпва , на моя мултитроник го имаше тоя проблем със сменята на маслото филтъра и гарнитурата вече го няма , мисля че към 70 000км е точният интервал за смяната на маслото , не се ангажирам че и при тебе е от маслото просто споделям че имах подобен проблем и със смяна се реши......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала на такива батки като тебе дето не си правят труда да прочетата кво е написал човека ми направо казват всичко квото знаят за 2та вида кутии....... :blink:

смяна на дисковете + масло + филтър е далееече над тия цени които си споменал....

когато е старо маслото на типтроника се получава подобно нещо като превключи на по-горна скорост леко придърпва , на моя мултитроник го имаше тоя проблем със сменята на маслото филтъра и гарнитурата вече го няма , мисля че към 70 000км е точният интервал за смяната на маслото , не се ангажирам че и при тебе е от маслото просто споделям че имах подобен проблем и със смяна се реши......

само да ми го сменят както трябва, а не само половината, казват, че имали специална машина, която го изсмуквала всичкото, но аз си мисля, че от турбината ще е малко трудно, а и един колега от форума потвърди, че там остава около 30 % от маслото, какво е твоето мнение. Между другото няколко дена не бях карал колата и днес дори и когато се стопли не ми направи този проблем - интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа чесно нямам абсолютно никаква идея , според сервиза в който ми го смениха са източили всичкото и е събрало 6.5 или 7 литра ще те излъжа трябва да погледна фактурата , и аз четох из форума че няма начин да се източи всичкото така че реално нямам идея какво всъщност е станало , сервиза в който го сменях е на семеен приятел не вярвам да ме цакне с няколко литра ама в България вече нищо не може да учуди ........ реално погледнало във всеки сервиз ще ти го таксуват като цялостна смяна , май решението е да стоиш там като го наливаш и да видиш колко сипват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа чесно нямам абсолютно никаква идея , според сервиза в който ми го смениха са източили всичкото и е събрало 6.5 или 7 литра ще те излъжа трябва да погледна фактурата , и аз четох из форума че няма начин да се източи всичкото така че реално нямам идея какво всъщност е станало , сервиза в който го сменях е на семеен приятел не вярвам да ме цакне с няколко литра ама в България вече нищо не може да учуди ........ реално погледнало във всеки сервиз ще ти го таксуват като цялостна смяна , май решението е да стоиш там като го наливаш и да видиш колко сипват

да бе ама във фирмения сервиз от съображения за сигурност на клиента не допускат, в същото време не дават гаранция?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АЗ МИНАЛАТА ЦЯЛА СЕДМИЦА НЕ Я БЯХ КАРАЛ, И КОГАТО Я ИЗКАРАХ В СЪБОТА ПРОСТО ВЪРВЕШЕ КАТО ПО МАСЛО, НО СЛЕД КЯТО Я ПОКАРАХ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ ЗАПОЧНА ПАК ДА СЕ ПОЯВЯВА ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ. МОЖЕ И АЗ ДА ОПИТАМ СЪС СМЯНА НА МАСЛО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АЗ МИНАЛАТА ЦЯЛА СЕДМИЦА НЕ Я БЯХ КАРАЛ, И КОГАТО Я ИЗКАРАХ В СЪБОТА ПРОСТО ВЪРВЕШЕ КАТО ПО МАСЛО, НО СЛЕД КЯТО Я ПОКАРАХ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ ЗАПОЧНА ПАК ДА СЕ ПОЯВЯВА ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ. МОЖЕ И АЗ ДА ОПИТАМ СЪС СМЯНА НА МАСЛО.

утре имам час в сервиза за смяна, ще видим дали ще я оставя там или ще си взема само маслото, филтъра и гарнитурата и ще го сменя някъде където ще мога да гледам какво правят. все пак даваш едни пари, а пък гаранция не дават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

КОЛЕГА АЗ СМЕНИХ МАСЛОТО НА МОЯ МУЛТИТРОНИК И ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ. СМЕНИХ САМО МАСЛОТО, ЗАЩОТО МИ КАЗАХА ЧЕ ФИЛТЪРА И ГАРНИТУРАТА СЕ СМЕНЯТ ПРЕЗ ТРИ СМЕНИ НА МАСЛОТО. СЪБРА САМО 5.5 ЛИТРА МАСЛО, КОЕТО ПОКАЗВА ЧЕ НАИСТИНА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗТОЧИ ЦЯЛОТО МАСЛО, НО МИ КАЗАХА ЧИ КАТО Я ПОКАРАМ МАЛКО ДА МИНА ДА ДОЛЕЯТ ОЩЕ МАЛКО. НО ВСЕ ПАК СЕ РАДВАМ ЧЕ МАСЛОТО РЕШИ ПРОБЛЕМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА АЗ СМЕНИХ МАСЛОТО НА МОЯ МУЛТИТРОНИК И ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ. СМЕНИХ САМО МАСЛОТО, ЗАЩОТО МИ КАЗАХА ЧЕ ФИЛТЪРА И ГАРНИТУРАТА СЕ СМЕНЯТ ПРЕЗ ТРИ СМЕНИ НА МАСЛОТО. СЪБРА САМО 5.5 ЛИТРА МАСЛО, КОЕТО ПОКАЗВА ЧЕ НАИСТИНА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗТОЧИ ЦЯЛОТО МАСЛО, НО МИ КАЗАХА ЧИ КАТО Я ПОКАРАМ МАЛКО ДА МИНА ДА ДОЛЕЯТ ОЩЕ МАЛКО. НО ВСЕ ПАК СЕ РАДВАМ ЧЕ МАСЛОТО РЕШИ ПРОБЛЕМА.

Здравейте,

при мен претрисането също изчезна със смяната на маслото, но аз смених и филтър и гарнитура.

Сега се усеща само леко запъване при превключването, но на всички скорости, като на стар автоматик.

Не знам колко ще изкара от тук нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте почетох доста от тази тема та реших и аз малко да драсна. Моята също е мултитроник и го има същото претрисане от март тази година смених маслото а то си остана. вече 40 000 км. си тресе. сега пак мисля да сменя маслото но и филтъра дано да се оправи. А до колкото знам за добър майстор има едно момче в Горубляне не си спомням името в един гараж си работи само автоматици и мултитроници и само на АУДИ той прави ремонти на скорости и за смяна на масло 2 филтъра и верига ми обяви цена 2500 лв. та може да си сверите часовниците. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...