Jump to content

пак за ауди 100 ACE


Recommended Posts

колата е ауди 100 2.0 16V 93г. ACE-двигател

та тая кола е жестока хубаво вози има си всички екстри много ме кефи

ама пичов да ви кажа че вече ми ПИСНА егати колата от август я имам и и толкова не сам я карал колкото съм ходил по разни сервизи

кво ли не смених днеска палиа си както обикновено и кво хоп загасна тиа си го прави това понякога пробвам 2 3 4 5 пак гасне чак като подадох газ тогава пое задържах на 1200-1300 оборота и после пуснах газта и ааааа да загасне но се нормализира после ниамаше никакви проблеми.та какво още да и е на тая лимузина освен остана дебитомера и кабелите за свещите ама от кабелите не се вижда да хвърля а и ми прави впечатление че като позагрее тогава става това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата кола и съм страхотно доволен - за почти две години съм сменил бензинова помпа и предни амортисьори - ама това си е нормално. М твоя случай ти препоръчвам добра диагностика на двигателя. Аз лично ходя в сервиза на БОШ под моста Чавдар, иначе колегите във форума горещо препоръчват Мишо - разрови се по темите и ще намериш координатите им. УСПЕХ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то и аз смених бензинова помпа.интересуваме дали ако сменя дебитомера ще се оправи.а и още нещо има ли филтър на климатроника и къде е при чистачките ли.щото във форома сам засичал маи някакви мненя че има пак после няма та ти да ми кажеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ti imash mai kato moya problem. samo che az kato podavah gaz ne mojeshe da se forsira izobshto, da ne govorim da stoi na 1200-1300 oborota. Forsirashe se samo na pylna gaz. Smenih goriven i vyzdushen filtyr, sipah dobavka za pochistvane na injekcioni i sega e dobre (dano ne e za kratko).

BTW veche se obyrkah tozi motor s kakva sistema za vpryskvane e. Na edno miasto cheta che e s KE-Jetronik, na drugo che e s K-Jetronic, na treto che e s KE-Motronic. Razlikite kato princip na rabota ne sa golemi no vse pak ima razlika. A i kato gledam ustroistvoto na moyata, nai-mi prilicha da e KE-Jetronik

Vashite mnenia kakvi sa?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май е ke-motronik то и те са за смяна ама малко се съмнявам да е само от тях тия по-принцип има проблем с мененето на оборотите но такова чудо ра вартя 5 6 пати не е ставало та си мисля дали не е от дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се окаже от него.Аз сам със същия мотор.Смених дебитомет и глава на инжекциона и същата работа.Обиколих всички сержизи в София и ефект никакъв.Мисля че проблема е в някои датчик...но не знам вече писна ми само да плащам като поп.Ако имаш някакво рещение на проблема моля обади се:shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така....ако колата е топла. Гася и след 5 мин пали и след 1-2 сек. гасне. И така 2-3 пъти докато запали.

Датчик е ама не знам кой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ще излезне някои топлинен датчик.само трябва някои да каже кои може да ги провери тия датчици.в един сервиз ми казаха оооохххоо братле заминала ти е (май че беше) ускорителната попмпа или нешто такова в друг ми викат дюзи в трети дебитомер и всеки сервиз си има някво мнение за това дето мени оборотите и всеки сервиз си има мнение лошото е че нито един сервиз не са на едно мнение поне двама да бяха казали ДА ТОВА Е ДЕБИТОМЕРА ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре записах час в един невздрачен сервиз.Там имат оборотни части за моят проблем.Надявам се да има резултат.Ако имам кусмета да е положителен и вашите проблеми могат да будат решени:evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено нищо не стана.Смениха ми дюзите.Чисто нови по каталог от BOSH.Смениха ми моторчето за празния ход.Някакъв клапан за налягане.Бензиновата помпа дажа 6,5-7 атмосвери.Всичко е като по каталог и ефекта е пулна нула.Само дето мръзнах от сутринта от 9 до 17 вечерта.Гледах ги постоянно в ръцете за да не направят някоя простотия и накрая им казах едно голямо мерси....сглабяи и да бягам щото ми писнааааа....Вече нямам идея какво да правя.HELP>..SOS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Аз имах подобен проблем на твоя. виж този топик http://audibg.com/forum/viewtopic.php?t=4571

Днес ми оправиха колата и за момента е като нова направо. Не мога да и се нарадвам. Все едно карам друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито nyankov!!! Дано от тук само мръсна газ + бензин + масло :lol::lol::lol:

CrusaderR, само за информация - ходи ли в сервиза под моста Чавдар?

Там до сега не съм имал проблем при диагностика....... Та ми е интересно, ако си ходил дали при теб са се изложили. :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито nyankov!!! Дано от тук само мръсна газ + бензин + масло :lol:  :lol:  :lol:  

CrusaderR, само за информация - ходи ли в сервиза под моста Чавдар?

Там до сега не съм имал проблем при диагностика....... Та ми е интересно, ако си ходил дали при теб са се изложили. :roll:  :roll:

Ако е възможно да ми кажеш къде точно се намира този сервиз.Моста Чавдар този до гара подуене ли е в посока герена?Много ме заинтересува и проблема с ланба сондата.Моята на ниски обороти я няма никаква.Благодаря на /nyankov/ за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито nyankov!!! Дано от тук само мръсна газ + бензин + масло :lol:  :lol:  :lol:  

CrusaderR, само за информация - ходи ли в сервиза под моста Чавдар?

Там до сега не съм имал проблем при диагностика....... Та ми е интересно, ако си ходил дали при теб са се изложили. :roll:  :roll:

Ако е възможно да ми кажеш къде точно се намира този сервиз.Моста Чавдар този до гара подуене ли е в посока герена?Много ме заинтересува и проблема с ланба сондата.Моята на ниски обороти я няма никаква.Благодаря на /nyankov/ за информацията.

Същия! Веднага след моста надясно и пак надясно и после има табела - ще се оправиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...