Oyama Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 А за окачване мисля направо ,направо афтармаркет Първо правило - на ежедневката окачване - НЕ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Първо правило - на ежедневката окачване - НЕ ! А това е ясно но едни нови конита ,разбирасе на НАЙ-мекото бих забил !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 А това е ясно но едни нови конита ,разбирасе на НАЙ-мекото бих забил !!!! Да кажеш после какви точно си сложил, чакам с нетърпение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Да кажеш после какви точно си сложил, чакам с нетърпение Като ги купя ще ти дам да покараш да видиш дали ще ти харесат ,Жълтата серия на Кони тя се води спорт (газови Хамотесйори) регулируеми по твърдост с едно кранче !!!но като оправя малко по наложащите неща Тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 (Редактирано) http://www.autozone-bg.com/en/news.php?newsid=76Koni Sport не идват ли твърдички?[offtopic]Аз мислих да сменям всички тампони с Powerflex ама нещо изникнаха други разходи (както винаги) а и вдигнаха цените им и си качих нормални. Още не съм се отказал де...[/offtopic] Редактирано 13 Ноември 2008 от ralenekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 http://www.autozone-bg.com/en/news.php?newsid=76Koni Sport не идват ли твърдички?[offtopic]Аз мислих да сменям всички тампони с Powerflex ама нещо изникнаха други разходи (както винаги) а и вдигнаха цените им и си качих нормални. Още не съм се отказал де...[/offtopic]Не на идват твърди на АЕ-то бях с конита по-едно време и на най-меко бяха супер за стреет ,но много зависи и от профила на гумата !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Този датчик по принцип ти е за климатроника... Ако нямаш модул в таблото (FIS, Half-display или дисплей само за температура) - няма начин.Гелдай сега поне аз мисля ,че е така !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Погледни как ти се различават 2те места от дисплея на километража отсрани. Личи си като има дисплей, по-тъмен и по-"лъскав" е когато е дисплей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 (Редактирано) Погледни как ти се различават 2те места от дисплея на километража отсрани. Личи си като има дисплей, по-тъмен и по-"лъскав" е когато е дисплей Абе най-вероятно нямам но си въобразявам !!! Редактирано 13 Ноември 2008 от Tibi.B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 17 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Колата вече се движи на четири цилиндъра (пристигна новия комутатор Оригинален Бош)!!!Блоу оффа от супра се чува малко по силно от колкото очаквах ,но това е най-вероятно (защото сложих един конус временно )Поръчани Ангренажен ремък ролки водна помпа антифризи и.т И чакаме ,човекът който ще помага за инсталирането на консумативите да се по-освободи за да ги инсталнем !!!Но защо ли си мисля ,че като се видим с него плановете за колата ще се променят коренно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 чакам да я пуснеш в движение...хем да ти видя и субарото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 17 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 чакам да я пуснеш в движение...хем да ти видя и субарото То аудито върви повече дори на три цилиндъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 17 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Проверих всички бушони и немога да намеря от каде не ми светят ,табалцето от ляво на волана (за пускане на фаровете ,контрола на силата на осветеноста на таблото ,и реглажа за височината на фаровете ) както копчетата за климатроника (а дисплея работи) само периферията не севети ????Мистериозна работа !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 1. мисля, че не бяха на бушон, провери си жиците които влизат в тях2. за климатаСваляш касетофона, в отвора ще видиш, има 4 рапидки, развиваш ги, махаш декоративният панел, таблото на климатроника се държи с болтове със скрит 6-грам.Развиваш ги и си ти.Крушките са 4-ри на брой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 17 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 1. мисля, че не бяха на бушон, провери си жиците които влизат в тях2. за климатаДобре да премем ,че това е така ,а панел4ето за вклучването на фаровете ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 За него беше точка "1" Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B0by Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Колата вече се движи на четири цилиндъра (пристигна новия комутатор Оригинален Бош)!!!Блоу оффа от супра се чува малко по силно от колкото очаквах ,но това е най-вероятно (защото сложих един конус временно )Поръчани Ангренажен ремък ролки водна помпа антифризи и.т И чакаме ,човекът който ще помага за инсталирането на консумативите да се по-освободи за да ги инсталнем !!!Но защо ли си мисля ,че като се видим с него плановете за колата ще се променят коренно Нещата дойдоха ли ти? Кво си взел като марки и какви пари даде? И ако не е тайна колко пари ти искат за смяната им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 20 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Нещата дойдоха ли ти? Кво си взел като марки и какви пари даде? И ако не е тайна колко пари ти искат за смяната им?Да не6тата дойдоха ,поръчах ги от един приятел за което много му благодаря за съдейстивто .Цена за сманя на консумативите не знам (ако някой скоро е сменял нека каже)Ангренажен ремък - Конти Ролки - HTH (japan разбирасе )Водна помпа също japan-ска Антифриз -ЧУрвен + обяд 20лв и кафе 2.60 Тоталка 260лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B0by Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Да не6тата дойдоха ,поръчах ги от един приятел за което много му благодаря за съдейстивто .Цена за сманя на консумативите не знам (ако някой скоро е сменял нека каже)Ангренажен ремък - Конти Ролки - HTH (japan разбирасе )Водна помпа също japan-ска Антифриз -ЧУрвен + обяд 20лв и кафе 2.60 Тоталка 260лвсупер е , добра е цената! Като ги смениш кажи , каде , колко пари и доволен ли си от работата! Чао и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 21 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 супер е , добра е цената! Като ги смениш кажи , каде , колко пари и доволен ли си от работата! Чао и успех!Мерси ,ще давам информация !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 24 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 За него беше точка "1" Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът.ТАка малко по ровичках вагкома и на ИНСТРУМЕНТС намам диагностик !!!Неожах да тествам светлините който нещо не мога да ги хвана от каде не светят !!!Даде малко грешки 00561 -mixture adaptation14-10 adaptation limit(add)exeeded -intermiteent00515 camshaft position (hall) sensor (g40)30-10 open or short to b+ intetmittent01247 ACTIVATED CHORCOL FILTER(wvap) sistem soleoid valve1 (n80)26-10 output open intermittentА централ локинга не се получи ,като трагнеш и на 10км да се заклучат вратите !!Общо взето нищо интересно !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 25 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 ТАка малко по ровичках вагкома и на ИНСТРУМЕНТС намам диагностик !!!Неожах да тествам светлините който нещо не мога да ги хвана от каде не светят !!!Даде малко грешки 00561 -mixture adaptation14-10 adaptation limit(add)exeeded -intermiteent00515 camshaft position (hall) sensor (g40)30-10 open or short to b+ intetmittent01247 ACTIVATED CHORCOL FILTER(wvap) sistem soleoid valve1 (n80)26-10 output open intermittentА централ локинга не се получи ,като трагнеш и на 10км да се заклучат вратите !!Общо взето нищо интересно !!!Днес порових малко ,и май вече стана това с заключването на вратите !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 Днес порових малко ,и май вече стана това с заключването на вратите !!!това не се ли управлява от алармата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 25 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 това не се ли управлява от аларматаБАте говорим за савем различно нещо !!!За заключване на вратите когато потеглиш и скороста е над 20км да речем ,после автоматично се отключват като извадиш ключа от таблото !!Компренде !!!Днес вече се уверх че работи !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 26 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 За него беше точка "1" Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът.Немога да ги намеря тези диагностикс на Вагкома ,може би ги няма на версия VAG-COM Release 311-2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване