Jump to content

Възстановяването на един мъртвец А3 1.8 Т


Tibi.B

Recommended Posts

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Първо правило - на ежедневката окачване - НЕ ! :icon_biggrin:

А това е ясно но едни нови конита ,разбирасе на НАЙ-мекото бих забил !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е ясно но едни нови конита ,разбирасе на НАЙ-мекото бих забил !!!!

:icon_biggrin: Да кажеш после какви точно си сложил, чакам с нетърпение :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:icon_biggrin: Да кажеш после какви точно си сложил, чакам с нетърпение :flipoff:

Като ги купя ще ти дам да покараш да видиш дали ще ти харесат ,Жълтата серия на Кони тя се води спорт (газови Хамотесйори) регулируеми по твърдост с едно кранче !!!

но като оправя малко по наложащите неща Тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Newsuspension.jpg

http://www.autozone-bg.com/en/news.php?newsid=76

Koni Sport не идват ли твърдички?

[offtopic]

Аз мислих да сменям всички тампони с Powerflex ама нещо изникнаха други разходи (както винаги) а и вдигнаха цените им и си качих нормални. Още не съм се отказал де...

[/offtopic]

Редактирано от ralenekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Newsuspension.jpg

http://www.autozone-bg.com/en/news.php?newsid=76

Koni Sport не идват ли твърдички?

[offtopic]

Аз мислих да сменям всички тампони с Powerflex ама нещо изникнаха други разходи (както винаги) а и вдигнаха цените им и си качих нормални. Още не съм се отказал де...

[/offtopic]

Не на идват твърди на АЕ-то бях с конита по-едно време и на най-меко бяха супер за стреет ,но много зависи и от профила на гумата !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик по принцип ти е за климатроника... Ако нямаш модул в таблото (FIS, Half-display или дисплей само за температура) - няма начин.

Гелдай сега поне аз мисля ,че е така !!!

post-6575-1226580168_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни как ти се различават 2те места от дисплея на километража отсрани. Личи си като има дисплей, по-тъмен и по-"лъскав" е когато е дисплей :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни как ти се различават 2те места от дисплея на километража отсрани. Личи си като има дисплей, по-тъмен и по-"лъскав" е когато е дисплей :D

Абе най-вероятно нямам но си въобразявам !!! :):lol::D;);)

Редактирано от Tibi.B
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече се движи на четири цилиндъра (пристигна новия комутатор Оригинален Бош)!!!Блоу оффа от супра се чува малко по силно от колкото очаквах ,но това е най-вероятно (защото сложих един конус временно )

Поръчани

Ангренажен ремък

ролки

водна помпа

антифризи

и.т

И чакаме ,човекът който ще помага за инсталирането на консумативите да се по-освободи за да ги инсталнем !!!Но защо ли си мисля ,че като се видим с него плановете за колата ще се променят коренно :icon_sad:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих всички бушони и немога да намеря от каде не ми светят ,табалцето от ляво на волана (за пускане на фаровете ,контрола на силата на осветеноста на таблото ,и реглажа за височината на фаровете ) както копчетата за климатроника (а дисплея работи) само периферията не севети ????

Мистериозна работа !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. мисля, че не бяха на бушон, провери си жиците които влизат в тях

2. за климата

Сваляш касетофона, в отвора ще видиш, има 4 рапидки, развиваш ги, махаш декоративният панел, таблото на климатроника се държи с болтове със скрит 6-грам.

Развиваш ги и си ти.

Крушките са 4-ри на брой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. мисля, че не бяха на бушон, провери си жиците които влизат в тях

2. за климата

Добре да премем ,че това е така ,а панел4ето за вклучването на фаровете ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За него беше точка "1" :bia: Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече се движи на четири цилиндъра (пристигна новия комутатор Оригинален Бош)!!!Блоу оффа от супра се чува малко по силно от колкото очаквах ,но това е най-вероятно (защото сложих един конус временно )

Поръчани

Ангренажен ремък

ролки

водна помпа

антифризи

и.т

И чакаме ,човекът който ще помага за инсталирането на консумативите да се по-освободи за да ги инсталнем !!!Но защо ли си мисля ,че като се видим с него плановете за колата ще се променят коренно :flipoff:

Нещата дойдоха ли ти? Кво си взел като марки и какви пари даде? И ако не е тайна колко пари ти искат за смяната им?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата дойдоха ли ти? Кво си взел като марки и какви пари даде? И ако не е тайна колко пари ти искат за смяната им?

Да не6тата дойдоха ,поръчах ги от един приятел за което много му благодаря за съдейстивто :P .Цена за сманя на консумативите не знам (ако някой скоро е сменял нека каже)

Ангренажен ремък - Конти

Ролки - HTH (japan разбирасе :flipoff: )

Водна помпа също japan-ска

Антифриз -ЧУрвен :hilezh:

+ обяд 20лв и кафе 2.60 :hilezh:

Тоталка 260лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не6тата дойдоха ,поръчах ги от един приятел за което много му благодаря за съдейстивто :mukkies: .Цена за сманя на консумативите не знам (ако някой скоро е сменял нека каже)

Ангренажен ремък - Конти

Ролки - HTH (japan разбирасе :) )

Водна помпа също japan-ска

Антифриз -ЧУрвен :)

+ обяд 20лв и кафе 2.60 :hilezh:

Тоталка 260лв

супер е , добра е цената! Като ги смениш кажи , каде , колко пари и доволен ли си от работата!

Чао и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер е , добра е цената! Като ги смениш кажи , каде , колко пари и доволен ли си от работата!

Чао и успех!

Мерси ,ще давам информация !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За него беше точка "1" :blink: Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът.

ТАка малко по ровичках вагкома и на ИНСТРУМЕНТС намам диагностик !!!Неожах да тествам светлините който нещо не мога да ги хвана от каде не светят !!!

Даде малко грешки

00561 -mixture adaptation

14-10 adaptation limit(add)exeeded -intermiteent

00515 camshaft position (hall) sensor (g40)

30-10 open or short to b+ intetmittent

01247 ACTIVATED CHORCOL FILTER(wvap) sistem soleoid valve1 (n80)

26-10 output open intermittent

А централ локинга не се получи ,като трагнеш и на 10км да се заклучат вратите !!

Общо взето нищо интересно !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАка малко по ровичках вагкома и на ИНСТРУМЕНТС намам диагностик !!!Неожах да тествам светлините който нещо не мога да ги хвана от каде не светят !!!

Даде малко грешки

00561 -mixture adaptation

14-10 adaptation limit(add)exeeded -intermiteent

00515 camshaft position (hall) sensor (g40)

30-10 open or short to b+ intetmittent

01247 ACTIVATED CHORCOL FILTER(wvap) sistem soleoid valve1 (n80)

26-10 output open intermittent

А централ локинга не се получи ,като трагнеш и на 10км да се заклучат вратите !!

Общо взето нищо интересно !!!

Днес порових малко ,и май вече стана това с заключването на вратите !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не се ли управлява от алармата

БАте говорим за савем различно нещо !!!

За заключване на вратите когато потеглиш и скороста е над 20км да речем ,после автоматично се отключват като извадиш ключа от таблото !!

Компренде !!!

Днес вече се уверх че работи !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За него беше точка "1" :flehan: Махни кората под волана, хвани мултицета и виж дали иде ток до осветлението на реостата и до осветлението на копчето за фаровете. Другия начин е пусни VAG-COM-a, Instruments, Diagnostics и там има тест за светлината на копчето. Да приемем, че си го проверил и не идва сигнал до там (демек не са изгоряли крушчетата вътре) и ще мислим откъде къде другаде може да се крие проблемът.

Немога да ги намеря тези диагностикс на Вагкома ,може би ги няма на версия VAG-COM Release 311-2 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...