Jump to content

Възстановяването на един мъртвец А3 1.8 Т


Tibi.B

Recommended Posts

Здравейте на всички ,от скоро станах собственик на А3,която смятм да ползвам като градска кола (което много отбелязвам :hilezh: )

Принципно имам няколко проекта като едно АЕ86 незнам дали ви говори нещо :lol: както и сега съм в разработка на една Сти-ка ,но това е ауди форума и да говорим за моя мъртвец !!!

Така колата ми харесва на първи впечетления ми е слабичка но са ми изкривени представите :D ,но и тепърва ще влезне в добра кондиця.Така не искам да правя накой голям проект или нещо мега уникално ,но тепърва ще ви засипвам с въпроси и инфо по развитието на колата.Колата ще се докарва за начало в сток състояние говорим за отлична кондиция и после ще градя нагоре !!

P1011774.jpg

P1011775.jpg

P1011776.jpg

P1011777.jpg

Та ето е и нея 1.8Т карана на метан в Италия ,багажник все едно е паднала бомба заради скапаната бутилка,светещ оил чек ,захабен интериор ,менташки фейслифт депо и т,н

Интересувам се от следните неща ,аз карам с масло мотул предимно(да не кажа само :bia: )и се интересувам от спецификация за този мотор ,искам предложения за пе4ен пи4 за експертиза на моята коли4ка и да ми каже за какво става дума ,(не 4е не се досещам но да си я замеря и да се уверя) интересуват ме цени и на някой 4асти които според мен са за смяна на 100% ,соленоид,блу офф(най вероятно ще сложа от ТТ) ,цена на консумативи като ремъци ,ролки ,предни дискове ,задни дискове, наклатки,накрайници ,шарнири и т.н

Поздрави Тодор !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Иди в Хеед, аз също ходя и в един сервиз само за аудита на първа българска армия срещу последната спирка на трамвая.

пп Кво е АЕ86 :hilezh: ?

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:

1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.

после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка

2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,

3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.

3/ масло

тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.

Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. :hilezh:

требва ти пълна синтетика масло

първо сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика.

вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър.

сменяй редовно на 9000км

може и полусинтетика но сменяй на 7000км.

4/ интериора се оправя със силиконов спрей.

=========

после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:

1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.

после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка

2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,

3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.

3/ масло

тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.

Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. :hilezh:

требва ти пълна синтетика масло

първо сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика.

вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър.

сменяй редовно на 9000км

може и полусинтетика но сменяй на 7000км.

4/ интериора се оправя със силиконов спрей.

=========

после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ...

Честно казано, по-добро ръководство как да поддържаме колите си, не бях намирал.

Би ли споделил от къде такъв опит и познания?

За години и образование не искам да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще правиш с метана?
Метана вече е махнат ,но са си оставили ръцете за жалост!!!Утре ще постна снимки на мотора че имам някой въпросчета !
Иди в Хеед, аз също ходя и в един сервиз само за аудита на първа българска армия срещу последната спирка на трамвая.пп Кво е АЕ86 :o ?
Oyama ,бате ако имаш и ти 1.8Т дай да се видим някаде да му метна едно око .Или да направам открии 76086065302786 разлики по мотора :D
Честно казано, по-добро ръководство как да поддържаме колите си, не бях намирал.Би ли споделил от къде такъв опит и познания?За години и образование не искам да питам.
Мисля ,че няма и смисъл да питаш :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за количката. За мотор с турбо само пълна синтетика. Смени си маслената магистрала 17 позиция /една метална тръбичка/, която "маже" турбината. Струва около 100-на лева, но може да ти спести доста главоболия. За сервизирането слушай Оямата, разгледай форумните майстори и прочети отзивите за тях. Успех със съживяването.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...

Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... :hilezh: Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...

Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... :hilezh: Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.

Успех!

Хм... 1.8Т А3 и С3 не е една и съща бира също, а и set16 спря да пише по проекта поради конфликт с модератор доколкото помня. Иначе във форума има инфо, някакво, но е доста разводнено и трудно се отсява читавото. В тоя контекст има какво да направим във форума още - FAQ, DIYs и т.н., а не непрекъснато да се хокат хората, че не са прочели или търсили.

Сори за офтопика! Ще помагаме с каквото можем при този проект.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал, че няма да помагаме, но и той пък да вземе също да потърси, а не да чака на готово... и да A3 и S3 мотори са 1:1 ! Говоря за мотора, а не за турбини, кулери и бла бла бла... и да носят на едни и същи издевателства. Ако не вярваш поразгледай ЕТКА, ELSA или каквото имаш по ръка, отиди на гости на set16v, ако още не е продал А3то, да ти ги сложи една до друга с дигнат капак и т.н. И мойта кола е правена при него и аз ако бях с Куатро, нямаше да съм далеч от него. Пък и на него му дреме като избие буталата през блока, щото си я вкарва в гаража и си я прави за норматив, така че е по-смел в опитите си. Идеята е че мотора си остава един и същи и за А3 и за S3 и за ТТ от 150 до 225 коня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 150 коня е различна главата от останалите.

На кво се обзалагаме ? Провери къде е разликата първо - датчик за обтягането на веригата. От това ако ми кажеш, че идват повечето коне здраве да е.

Искаш ли куатро? Може да те уредим.

:hilezh:

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... :lol: Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.Успех!
Не съм казвал 4е сте хваната от гората или нещо от сорта .Явно ще намерим общ език с доста хора от форума .Целта на тази кола не е да е МЕГА проект с 400кс+ на колета ,а искам да е в перфекно стоково състояние да ме радва всекидневно ,може би след време да е позасиля софтуерно (така и така турбината да се използва рационално :gut: ).Все ми се въртят мисли да направя и тази както си трябва но много ще ми станат ,а и мисля после като стане сти-я да е давам на жената :) Евентуално ако се окаже че турбинката ми е заминала или в послествие изпляска разбирасе че ще сложим истинска турбинка !!!Но засега хода е следния. Първо регистрация ,после консумативи (ремаци масла ,ролки филтри) следва ходова част (накрайници шарнири ,амортесйори и пружини ако се налага) междувремено оправям и интерора ако ми изпаден нещо ,Спирачки (нещо ми се върти в галавата да сложа 312мм от ТТ) и едни 17ски утралегери .В крайна сметка да се получи един много стегнат обслужен перфектно ,визуално добре изглеждащ градски автомобил !!!Поздрави, Тодор !!
Искаш ли куатро? Може да те уредим.
Аз лично си го мисля за куатрото и един сетъп от 250коня макс :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 150 коня е различна главата от останалите.

главите са еднакви,взимаш едната и слагаш другата,имат разлики в портовете......главата на А4 също става, като железа са еднакви../разлики много в периферий../

моторите нз С3-А3,като коляно-мотовилков механизъм са 1:1..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за количката. За мотор с турбо само пълна синтетика. Смени си маслената магистрала 17 позиция /една метална тръбичка/, която "маже" турбината. Струва около 100-на лева, но може да ти спести доста главоболия. За сервизирането слушай Оямата, разгледай форумните майстори и прочети отзивите за тях. Успех със съживяването.

от тази търъбичка страдат само А4..А3-то няма ядове,а това пълна синтетика ми е много общо батю...че то има 10001вида пълна синт..масла:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:

1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.

после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка

2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,

3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.

3/ масло

тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.

Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. :flehan:

требва ти пълна синтетика масло

първо сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика.

вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър.

сменяй редовно на 9000км

може и полусинтетика но сменяй на 7000км.

4/ интериора се оправя със силиконов спрей.

=========

после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ...

абе може и да ме накажат ама някой да ти е казвал че си малоумен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе може и да ме накажат ама някой да ти е казвал че си малоумен ?
:flehan::stupid:;):stupid:
от тази търъбичка страдат само А4..А3-то няма ядове,а това пълна синтетика ми е много общо батю...че то има 10001вида пълна синт..масла:)
Сет бате ти какво масло и бухаш ???
Не е ли много уа градски , кой номер обувка си ? ^_^
Още не е в кондиция ,а и нямам много време да отида при някой да ме светне за това и онова .Или просто да направи една експертиза !!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде другаде пишеш ли за другите ти проекти, че ми стана интересно-ае86, сти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде другаде пишеш ли за другите ти проекти, че ми стана интересно-ае86, сти...
Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!
Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!
Ето това е АЕ-то http://www.aeu86.org/viewtopic/belchilov-a...light=belchilov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!Ето това е АЕ-то http://www.aeu86.org/viewtopic/belchilov-a...light=belchilov

Тва черното е :bia::juggle:

Пич разкажи малко за колата, в смисъл винаги ми е била интересна тая Тойота, ма все не намирам време да зачета кое я прави толкова популярна.

Би ми било много интересно да разкажеш малко за нея. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...