Tibi.B Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 Здравейте на всички ,от скоро станах собственик на А3,която смятм да ползвам като градска кола (което много отбелязвам )Принципно имам няколко проекта като едно АЕ86 незнам дали ви говори нещо както и сега съм в разработка на една Сти-ка ,но това е ауди форума и да говорим за моя мъртвец !!!Така колата ми харесва на първи впечетления ми е слабичка но са ми изкривени представите ,но и тепърва ще влезне в добра кондиця.Така не искам да правя накой голям проект или нещо мега уникално ,но тепърва ще ви засипвам с въпроси и инфо по развитието на колата.Колата ще се докарва за начало в сток състояние говорим за отлична кондиция и после ще градя нагоре !!Та ето е и нея 1.8Т карана на метан в Италия ,багажник все едно е паднала бомба заради скапаната бутилка,светещ оил чек ,захабен интериор ,менташки фейслифт депо и т,н Интересувам се от следните неща ,аз карам с масло мотул предимно(да не кажа само )и се интересувам от спецификация за този мотор ,искам предложения за пе4ен пи4 за експертиза на моята коли4ка и да ми каже за какво става дума ,(не 4е не се досещам но да си я замеря и да се уверя) интересуват ме цени и на някой 4асти които според мен са за смяна на 100% ,соленоид,блу офф(най вероятно ще сложа от ТТ) ,цена на консумативи като ремъци ,ролки ,предни дискове ,задни дискове, наклатки,накрайници ,шарнири и т.н Поздрави Тодор !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 (Редактирано) Иди в Хеед, аз също ходя и в един сервиз само за аудита на първа българска армия срещу последната спирка на трамвая.пп Кво е АЕ86 ? Редактирано 24 Септември 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 Какво ще правиш с метана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка 2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.3/ масло тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. требва ти пълна синтетика маслопърво сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика. вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър. сменяй редовно на 9000кмможе и полусинтетика но сменяй на 7000км.4/ интериора се оправя със силиконов спрей.=========после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка 2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.3/ масло тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. требва ти пълна синтетика маслопърво сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика. вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър. сменяй редовно на 9000кмможе и полусинтетика но сменяй на 7000км.4/ интериора се оправя със силиконов спрей.=========после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ...Честно казано, по-добро ръководство как да поддържаме колите си, не бях намирал.Би ли споделил от къде такъв опит и познания?За години и образование не искам да питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 25 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Какво ще правиш с метана?Метана вече е махнат ,но са си оставили ръцете за жалост!!!Утре ще постна снимки на мотора че имам някой въпросчета !Иди в Хеед, аз също ходя и в един сервиз само за аудита на първа българска армия срещу последната спирка на трамвая.пп Кво е АЕ86 ?Oyama ,бате ако имаш и ти 1.8Т дай да се видим някаде да му метна едно око .Или да направам открии 76086065302786 разлики по мотора Честно казано, по-добро ръководство как да поддържаме колите си, не бях намирал.Би ли споделил от къде такъв опит и познания?За години и образование не искам да питам.Мисля ,че няма и смисъл да питаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 (Редактирано) Честито за количката. За мотор с турбо само пълна синтетика. Смени си маслената магистрала 17 позиция /една метална тръбичка/, която "маже" турбината. Струва около 100-на лева, но може да ти спести доста главоболия. За сервизирането слушай Оямата, разгледай форумните майстори и прочети отзивите за тях. Успех със съживяването. Редактирано 25 Септември 2008 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 (Редактирано) Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.Успех!Хм... 1.8Т А3 и С3 не е една и съща бира също, а и set16 спря да пише по проекта поради конфликт с модератор доколкото помня. Иначе във форума има инфо, някакво, но е доста разводнено и трудно се отсява читавото. В тоя контекст има какво да направим във форума още - FAQ, DIYs и т.н., а не непрекъснато да се хокат хората, че не са прочели или търсили. Сори за офтопика! Ще помагаме с каквото можем при този проект. Редактирано 25 Септември 2008 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Аз не съм казал, че няма да помагаме, но и той пък да вземе също да потърси, а не да чака на готово... и да A3 и S3 мотори са 1:1 ! Говоря за мотора, а не за турбини, кулери и бла бла бла... и да носят на едни и същи издевателства. Ако не вярваш поразгледай ЕТКА, ELSA или каквото имаш по ръка, отиди на гости на set16v, ако още не е продал А3то, да ти ги сложи една до друга с дигнат капак и т.н. И мойта кола е правена при него и аз ако бях с Куатро, нямаше да съм далеч от него. Пък и на него му дреме като избие буталата през блока, щото си я вкарва в гаража и си я прави за норматив, така че е по-смел в опитите си. Идеята е че мотора си остава един и същи и за А3 и за S3 и за ТТ от 150 до 225 коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 На 150 коня е различна главата от останалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 605 SVti Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 ... И мойта кола е правена при него и аз ако бях с Куатро, нямаше да съм далеч от него...Искаш ли куатро? Може да те уредим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 (Редактирано) На 150 коня е различна главата от останалите.На кво се обзалагаме ? Провери къде е разликата първо - датчик за обтягането на веригата. От това ако ми кажеш, че идват повечето коне здраве да е.Искаш ли куатро? Може да те уредим. Редактирано 25 Септември 2008 от Shagrath Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 25 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Tibi.B ... бате ти Oyama кара А4... с него ще намериш доста разлики...Иначе не сме хванати от гората и има бая народ дето е пипал 1,8Т и то с доста повече от някой чипче и блоу-оф клапанче. Ей на поразгледай на set16v примерно... той скромно с една S3ка със същия мотор се е захванал... Имаше преди време и един пич от Варна - Rcd, потърси и неговия проект. Ако погледнеш какво пише на мойто Кара: ще видиш едно GT2876R, ако пък на теб това ти говори нещо... Изобщо за 1,8Т в тоя форум има изписано БОЛ.Успех!Не съм казвал 4е сте хваната от гората или нещо от сорта .Явно ще намерим общ език с доста хора от форума .Целта на тази кола не е да е МЕГА проект с 400кс+ на колета ,а искам да е в перфекно стоково състояние да ме радва всекидневно ,може би след време да е позасиля софтуерно (така и така турбината да се използва рационално ).Все ми се въртят мисли да направя и тази както си трябва но много ще ми станат ,а и мисля после като стане сти-я да е давам на жената Евентуално ако се окаже че турбинката ми е заминала или в послествие изпляска разбирасе че ще сложим истинска турбинка !!!Но засега хода е следния. Първо регистрация ,после консумативи (ремаци масла ,ролки филтри) следва ходова част (накрайници шарнири ,амортесйори и пружини ако се налага) междувремено оправям и интерора ако ми изпаден нещо ,Спирачки (нещо ми се върти в галавата да сложа 312мм от ТТ) и едни 17ски утралегери .В крайна сметка да се получи един много стегнат обслужен перфектно ,визуално добре изглеждащ градски автомобил !!!Поздрави, Тодор !!Искаш ли куатро? Може да те уредим.Аз лично си го мисля за куатрото и един сетъп от 250коня макс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 25 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Днес първи впечетления разход за първите 200/300км разход 12/13л на 100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Не е ли много уа градски , кой номер обувка си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 На 150 коня е различна главата от останалите.главите са еднакви,взимаш едната и слагаш другата,имат разлики в портовете......главата на А4 също става, като железа са еднакви../разлики много в периферий../моторите нз С3-А3,като коляно-мотовилков механизъм са 1:1.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Аз не съм казал че едната не става на другата - само знам че за тунинг приложения едната има по добър флоу - тази от 150 коня а4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Честито за количката. За мотор с турбо само пълна синтетика. Смени си маслената магистрала 17 позиция /една метална тръбичка/, която "маже" турбината. Струва около 100-на лева, но може да ти спести доста главоболия. За сервизирането слушай Оямата, разгледай форумните майстори и прочети отзивите за тях. Успех със съживяването.от тази търъбичка страдат само А4..А3-то няма ядове,а това пълна синтетика ми е много общо батю...че то има 10001вида пълна синт..масла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 от тази търъбичка страдат само А4..А3-то няма ядове,разположението на двигателя ли влияе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 намираш по-евтин но надежден сервиз и почваш:1/ нови накладки (дискове ако трябва) нова спирачна течност и тестове тестове тестове на спирачната уредба(демек отиваш на динамометър или как се казваше тая простотияи мериш спирачното усилие.после караш с пълна газ и натискаш спирачки до дупка.. трябва да не носи на никъде ... АБСа да бачка 2/ зимаш 4х нови гуми малоя дебица или квито намериш по-евтини,3/ ако не свети лампата за айрбага или ако не гасне я оправяш.3/ масло тука ще ти кажат за предписанята на фъу-въ за мотора, защото са фъу-въ фанатици.Щот ако не пише фъу-въ на опаковката и го сложиш двигателя ще се взриви моментално и слънцето ще спре да свети и живота на земята ще изчезне. требва ти пълна синтетика маслопърво сложи промивно на приста, покарай виж колко го харчи. после слагаш 5в40 или 10в40 пълна синтетика. вземи най-евтината която ти падне 10-12 лв литър. сменяй редовно на 9000кмможе и полусинтетика но сменяй на 7000км.4/ интериора се оправя със силиконов спрей.=========после вече (като си продадеш и другия бъбрек) оправяш и окачването, гърнетата, и тн ...абе може и да ме накажат ама някой да ти е казвал че си малоумен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 26 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 абе може и да ме накажат ама някой да ти е казвал че си малоумен ? от тази търъбичка страдат само А4..А3-то няма ядове,а това пълна синтетика ми е много общо батю...че то има 10001вида пълна синт..маслаСет бате ти какво масло и бухаш ???Не е ли много уа градски , кой номер обувка си ? Още не е в кондиция ,а и нямам много време да отида при някой да ме светне за това и онова .Или просто да направи една експертиза !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 А някъде другаде пишеш ли за другите ти проекти, че ми стана интересно-ае86, сти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 26 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 А някъде другаде пишеш ли за другите ти проекти, че ми стана интересно-ае86, сти...Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!Ето това е АЕ-то http://www.aeu86.org/viewtopic/belchilov-a...light=belchilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 Пиши ми лично и ще ти разкажа ако те интересува ,а може и да звънеш един тел и да се видим !!!Ето това е АЕ-то http://www.aeu86.org/viewtopic/belchilov-a...light=belchilovТва черното е Пич разкажи малко за колата, в смисъл винаги ми е била интересна тая Тойота, ма все не намирам време да зачета кое я прави толкова популярна.Би ми било много интересно да разкажеш малко за нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване