Oyama Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Я ми кажете какъв е смисъла от тръгване на 5хил оборота като макс въртящ момент го правиш на под 4000 (Въртящ момент 173/3950 n*m) ...Всъщност на 1.8т макс вътрящ момент е на 2000 оборота още - аре правиме бас ти тръгваш от макс момент - 2000 , аз тръгвам от макс конски сили - 5000+ и който тръгне по добре печели цветен телевизор, а и ще разбереш що тръгваме от 5000+ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 (Редактирано) Въртящ момент 210/1750-4600 n*m - що годе, ама говоря за атмосферен двигател (1.8 125к.с)Да ти кажа след някъв ден като изкарам звяра ще направя 1 тест и щи кажа Просто гумите ми са на 1 сезонче и са ми ценнички Редактирано 5 Октомври 2008 от Archetype Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtreme_style Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Или моята кола въобще не върви или е нещо от съединителя. Забелязах го и на бордюр .. като качвам трябва или да е позасиля добре и да дам гас , защото иначе колата в 4000 хил .. обр. когато качвам задните гуми пускам съединител докрай колата не отлепя ужас ! Само замирисва яко на съединител и явно е това явление което казвате , че прихлъзва .. SAD ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Тва за което ние говориме е когато яка кола с много коне при старт и върти чисто новия съединител пък като изстине става за придвижване. При вас е друго - вие просто имате заминал съединител. И тва че карате с такъв не емноо убаво щото ше имате и заминал маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtreme_style Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Тва за което ние говориме е когато яка кола с много коне при старт и върти чисто новия съединител пък като изстине става за придвижване. При вас е друго - вие просто имате заминал съединител. И тва че карате с такъв не емноо убаво щото ше имате и заминал маховик.Как ще е заминал съединителя като пробвах всевъзможни методи за да проверя дали е здрав .Тръгване на 3-та на 5-та старт със газ без газ и други подобни неща и няма никакви надченки да е издухан ! Явно аз сам да го проверя е невъзможно ще трябва да ходя до сервиз да ми кажат ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 (Редактирано) Днес направих 1 старт на светофар. Държах си на 4000 оборота при натиснат съединител и като стана зелено пуснах както трябва - получи се идеално без пилене на гуми доста бързо тръгване - утре ще пробвам и с гуми и ще споделя опита Да добавя, че всеки който сяда да кара колата ми казва, че съединителя е за смяна Редактирано 6 Октомври 2008 от Archetype Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Пробвах се и аз спИцЯлно заради темата. При тръгване до 3000 об/мин не приплъзва нито съединителя, нито гумите. С "припомпване" на газта и отпускане на съединителя над 4000 оборота почти цялата първа върти гуми, а на 4500-5000 почва да си върти задника като БМВ. След 5 последователни старта от този род се усещаше мнооого лека миризмаИзвод: съединителя е добър, гумите ми са кофти...П.С. Ако на някой с подобна кола му се занимава може да направим 2-3 старта за сравнение. На мен може да ми се струва, че тръгвам добре, а всъщност само да вдигам шум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Ма куатро ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 Уол. Аз знам, че куатро по-трудно върти А ако е с ЕСП направо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 Баси разсипниците,щадете колите ,поне малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 ESP няма, има някакъв EDL, който определено не ми харесва как работи. На сняг с много газ върви на където си завъртял волана, но с вратите напред. Не знам защо така му бяга задницата?!?Рзсипник е човек, който зорлем иска да стоши нещо. Аз съм се постарал доста преди да си правя такива експерименти: маховик, съединител, 'ремонт' на кардан, полуоски + болтчета, двигател, тампони на двигателя и още куп дреболии. След такава инвестиция е нормално да искаш да знаеш колко е максимума на тази кола. Сега като мъча колата, поне съм сигурен, че няма да излети нещо в неизвестна посока П.С. След тази гавра пак ми дрънка кардана, когато не е на скорост колата и карам по паваж, но нейсе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване