yanmar Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 Знае ли някой дали има вариант да се сложи съединител на А4 1.8Т от някой по-мощен автомобил, който да не приплъзва. Или остава само варианта да се купува тунинг съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 Знам кой може да ти помогне,пиши едно ЛС ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Зависи колко въртящ момент искаш да предадеш. Оригиналните съединители на Сакс вършат добра работа до един момент, когато се сменят комплект и двата диска + лагер. Аз се поизсилих малко с един Sachs racing, нов маховик за TDI и нова помпа Сакс, но ефекта е брутален. Съединителя е много тежък и след определен момент на отпускане на педала няма никакво приплъзване. Иначе, ако го галиш, си има адекватен полусъединител за ежедневно каране.За преминаване на по-голям диаметър ти трябва маховик, кутия и най-вероятно друг двигател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Сакс е ебати кенефа! Чисто нов ми е на аудито и като тръгна от над 5000 оборота приплъзва се едно го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Сакс е ебати кенефа! Чисто нов ми е на аудито и като тръгна от над 5000 оборота приплъзва се едно го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 (Редактирано) Говориме с куатро с зимни гуми на грапав асфалт. На лъзгав с галоши е добре. И се си мисля че ако бях изчакал за Люк щях да съм изкефен. Редактирано 27 Септември 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 27 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Говориме с куатро с зимни гуми на грапав асфалт. На лъзгав с галоши е добре. И се си мисля че ако бях изчакал за Люк щях да съм изкефен.Само дето ти говориш за стандартен Сакс. И стандартния Люк си мисля ще ти приплъзне ако тръгнеш от 5000об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Възможно е но мисля че е една идея по корав от стандарт сакс. На нисаните стандартен люк издържа с 120 коня отгоре над оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 добре къв съеддинител ще издаяни 100коня нагоре от стандартния? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Възможно е но мисля че е една идея по корав от стандарт сакс. На нисаните стандартен люк издържа с 120 коня отгоре над оригиналните. ако откачиш кардана на аудито е възможно и закса да издържи 120 коня отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Защо така мислиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Какво всъщност е усещането от приплъзващ съединиел? Как се познава, че приплъзва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 И на мен откакто запалих моя и установих,че трудно издържа тръгвания в обороти ми е интересно дали стават от ТДИ от 110 к.с. нагоре.Би трябвало да са по-усилени,заради по-големия въртящ момент ,който предават.Примерно на 1.8Т въртящия момент е 210 Нм,на AFN е 250 Нм някъде,а на TDI-PD 115-131 к.с . е към 280-300 Нм,та ако стават съединителите от дизеларките мисля,че ще издържат без проблеми и 1.8Т .Някой ако е пробвал ще е полезно да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Какво всъщност е усещането от приплъзващ съединиел? Как се познава, че приплъзва?Колата бръмчи пък не върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Какво всъщност е усещането от приплъзващ съединиел? Как се познава, че приплъзва?Ми като пуснеш резко педала на съединителя и нищо не се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Аз да питам друго, скоро сменях съединителя, благодарение на Райно си взех Сакс на много добра цена, феродов, пристескателен и лагер, та изпъвам коша на първа, втора,пускам рязко съединителя и подскача предницата, казаха ми че било вредно за двигателя, за съединителя, има ли нещо вярно или е пълен фалш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 карай и се не бой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 карай и се не бойУспокои ме баце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 кква е проверката за смотан съединител.Колата не иска дас потегля добре.И следкато ве4е си потеглил след като си настъпил гаста колата вдига убороти но не ускорява добре,това може ли да е в следствие от преебан ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 карай и се не бойАбсолютно съм съгласен с колегата. На един приятел, негов приятел братовчед му така правел всеки път и съединителят му изкарал 500К км, така че нема страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Следя темата с интерес. Научавам все повече неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 29 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Ми като пуснеш резко педала на съединителя и нищо не се случва. И замирисва здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 1 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2008 керемичен му е майката ако искаш як съед.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtreme_style Публикувано 3 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 Да и на мен ми направи това впечатление , като фкарам колата в 5 хил .обр ,че и нагоре пускам яко съединителя и фместо да си остави гумите си трагва малко по бързо от нормалното и замирисва сериозно колата е 1.8 125 коня , та да питам има ли някакъв възможен вариянт да пиля гуми ... Преди това съм карал голф 3 голф 2 жигула ХИХИХИ и съм го нямал този проблем чудя се да не е преебан нещо съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Я ми кажете какъв е смисъла от тръгване на 5хил оборота като макс въртящ момент го правиш на под 4000 (Въртящ момент 173/3950 n*m) ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване