Jump to content

1.8т съединител


Recommended Posts

Знае ли някой дали има вариант да се сложи съединител на А4 1.8Т от някой по-мощен автомобил, който да не приплъзва. Или остава само варианта да се купува тунинг съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко въртящ момент искаш да предадеш. Оригиналните съединители на Сакс вършат добра работа до един момент, когато се сменят комплект и двата диска + лагер.

Аз се поизсилих малко с един Sachs racing, нов маховик за TDI и нова помпа Сакс, но ефекта е брутален. Съединителя е много тежък и след определен момент на отпускане на педала няма никакво приплъзване. Иначе, ако го галиш, си има адекватен полусъединител за ежедневно каране.

За преминаване на по-голям диаметър ти трябва маховик, кутия и най-вероятно друг двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориме с куатро с зимни гуми на грапав асфалт. На лъзгав с галоши е добре. :flipoff: И се си мисля че ако бях изчакал за Люк щях да съм изкефен.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориме с куатро с зимни гуми на грапав асфалт. На лъзгав с галоши е добре. :flipoff: И се си мисля че ако бях изчакал за Люк щях да съм изкефен.

Само дето ти говориш за стандартен Сакс. И стандартния Люк си мисля ще ти приплъзне ако тръгнеш от 5000об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е но мисля че е една идея по корав от стандарт сакс. На нисаните стандартен люк издържа с 120 коня отгоре над оригиналните. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е но мисля че е една идея по корав от стандарт сакс. На нисаните стандартен люк издържа с 120 коня отгоре над оригиналните. ;)

ако откачиш кардана на аудито е възможно и закса да издържи 120 коня отгоре :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен откакто запалих моя и установих,че трудно издържа тръгвания в обороти ми е интересно дали стават от ТДИ от 110 к.с. нагоре.Би трябвало да са по-усилени,заради по-големия въртящ момент ,който предават.Примерно на 1.8Т въртящия момент е 210 Нм,на AFN е 250 Нм някъде,а на TDI-PD 115-131 к.с . е към 280-300 Нм,та ако стават съединителите от дизеларките мисля,че ще издържат без проблеми и 1.8Т .Някой ако е пробвал ще е полезно да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво всъщност е усещането от приплъзващ съединиел? Как се познава, че приплъзва?

Колата бръмчи пък не върви:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво всъщност е усещането от приплъзващ съединиел? Как се познава, че приплъзва?

Ми като пуснеш резко педала на съединителя и нищо не се случва. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам друго, скоро сменях съединителя, благодарение на Райно си взех Сакс на много добра цена, феродов, пристескателен и лагер, та изпъвам коша на първа, втора,пускам рязко съединителя и подскача предницата, казаха ми че било вредно за двигателя, за съединителя, има ли нещо вярно или е пълен фалш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кква е проверката за смотан съединител.Колата не иска дас потегля добре.И следкато ве4е си потеглил след като си настъпил гаста колата вдига убороти но не ускорява добре,това може ли да е в следствие от преебан .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай и се не бой

Абсолютно съм съгласен с колегата.

На един приятел, негов приятел братовчед му така правел всеки път и съединителят му изкарал 500К км, така че нема страшно. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на мен ми направи това впечатление , като фкарам колата в 5 хил .обр ,че и нагоре пускам яко съединителя и фместо да си остави гумите си трагва малко по бързо от нормалното и замирисва сериозно колата е 1.8 125 коня , та да питам има ли някакъв възможен вариянт да пиля гуми ... Преди това съм карал голф 3 голф 2 жигула ХИХИХИ и съм го нямал този проблем чудя се да не е преебан нещо съединителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажете какъв е смисъла от тръгване на 5хил оборота като макс въртящ момент го правиш на под 4000 (Въртящ момент 173/3950 n*m) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...