Jump to content

Проблем с палене сутрин, Ауди А4 2002 г.


А. Костянев

Recommended Posts

Имам проблем с Ауди А4 2002 г. Сутрин трудно пали. Значи цял ден си карам, оставям колата и когато на другата сутрин искам да запаля ми прави проблем. Имам чувството, че като завъртя ключа и пали и веднага изгасва.. После пак завъртам, но вече не иска да пали, а само "кюфка", след 10-ина опита и задържане около 30-40 сек. стартера започва да "кюфка" по-бързо и запалва.. После цял ден си пали без проблеми!

От какво може да е този проблем? Наскоро ходих в Ауди, за смяна на нивомера на резервоара и го погледнаха, замериха и казаха, че всичко било перфектно.., но колата ми прави проблем почти всяка сутрин от 2 седмици насам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата е Дизел, 1.9 TDI - днес отново ми направи този проблем, но май започнах да му схващам тактиката. Значи опитах да запаля директно от първи път, колата бе седяла около 15 часа без да бъде палена и веднага изгасна. След това дадох 10-тина пъти на контакт колата, задържайки около 10-15 секунди на контакт всеки път и накрая пробвах да запаля. Колата започна да се тресе бавно и започна по-бързо и по-бързо, докато накрая запали! Хмм.. от какво ли може да е този проблем? Това е много дразнещо всеки път, когато се опитам да паля, когато колата е преседяла повече часове без да се пали, пък и така мисля, че мога да прецакам стартера или пък акумулатора, който е чисто нов BOSCH на 74 апер час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2002 трябва да е PD нали ? Виж свети ли ти нещо различно от акумулатор и масло докато се мъчиш а и след това. Има теми за диагностика през климатроника или пък си отиди на стандартна диагностика в някой сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е старата болка на дизелите: въздух в горивната система. Докато седи колата нощем нафтата се оттича в резервоара, сутринта палиш с някакви остатъци, изгасва заради въздуха и после въртиш докато подкачи отново.

Смени си горивния филтър, да ти проверят горивопроводите и отзад на главата има една помпа, която се разтича

Всичко това е валидно ако ти работи нормално имобилайзера, т.е. като дадеш на контакт жълтата лампа с ключето изгасва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всичките отговори. Искам да добавя, че едва ли е от горивният филтър. Купих колата преди три седмици и още на следващият ден и направих пълно обслужване (смяна на горивен филтър, ремъци, масла, течности, филтри и всичко останало). Когато дам на контакт всичко си свети нормално, единствено лампа за акумулатора свети в червено, както е по стандарт. Ходих в сервиз на Ауди в Пловдив и хората я закачиха на тестера, защото имах да си оправям резервоара (смениха ми нивометър, че не показваше правилно, но колата от преди това правеше проблема с паленето) и ми казаха, че колата е перфектна и нищо и няма. Казах им да проверат свещи и дорсел клапата, за която четох тук и ми казаха, че ако са повредени или им има нещо щяло да отчете на тестера.

Та така се оказа, че всичко си е нормално, а колата си ми прави този проблем. Вече почти му намерих цаката де. Вчера нарочно се пробвах да запаля от първият път и колата директно изгасна.. явно както казвате нафтата се е оттекла. После пробвах да дам 10 пъти на контакт задържайки по 10-15 секунди всеки път и завъртях и запали.. Явно подкачва или подгравя нещо?! Не че ми е проблем да я паля по този начин, но е досадно, ако някой се сеща какво точно може да е да се смени.. явно на тестера не го е отчело или се прави нещо ръчно. Този въздух по горивната система как може да се провери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този въздух по горивната система как може да се провери?

Имах същия проблем на един стар ГОЛФ. В едно сервизче в провинцията ми сложиха, преди ГНП-то, допълнително горивно филтърче с обратен клапан и проблема изчезна. При теб дали може така - не знам, 'ма питай в некой сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

качи колата на канал и провери дали няма течове на нафта по някой от гориво проводите!и аз мисля е от това проблемът ти!провери всички маркучи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, оправи ли проблема с паленето - при мен се появи от 3 дена - абсолютно същия проблем при същия двигател 1.9 tdi pd???

:hilezh:

Благодаря за всичките отговори. Искам да добавя, че едва ли е от горивният филтър. Купих колата преди три седмици и още на следващият ден и направих пълно обслужване (смяна на горивен филтър, ремъци, масла, течности, филтри и всичко останало). Когато дам на контакт всичко си свети нормално, единствено лампа за акумулатора свети в червено, както е по стандарт. Ходих в сервиз на Ауди в Пловдив и хората я закачиха на тестера, защото имах да си оправям резервоара (смениха ми нивометър, че не показваше правилно, но колата от преди това правеше проблема с паленето) и ми казаха, че колата е перфектна и нищо и няма. Казах им да проверат свещи и дорсел клапата, за която четох тук и ми казаха, че ако са повредени или им има нещо щяло да отчете на тестера.

Та така се оказа, че всичко си е нормално, а колата си ми прави този проблем. Вече почти му намерих цаката де. Вчера нарочно се пробвах да запаля от първият път и колата директно изгасна.. явно както казвате нафтата се е оттекла. После пробвах да дам 10 пъти на контакт задържайки по 10-15 секунди всеки път и завъртях и запали.. Явно подкачва или подгравя нещо?! Не че ми е проблем да я паля по този начин, но е досадно, ако някой се сеща какво точно може да е да се смени.. явно на тестера не го е отчело или се прави нещо ръчно. Този въздух по горивната система как може да се провери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...