Jump to content

Грешка VAG COM


galaboff

Recommended Posts

От известно време колата не върви след като загрее, пуши здраво черно отзад и похарчва повечко... Грешката според VAG COM е "Intake Manifold Pressure Error". В Супер Дизел платих 40лв и ме излъгаха, била електрониката на помпата, искаха да ми вземат 700лв за рециклирана такава....

Проверена е и на друго място, отказаха да ми кажат какво е, не я и оправиха... Бях затворил EGR клапана - и той не е....

Имате ли идея какво може да е причината за грешката ?

п.п. двигателя е 1.9TDI 90к.с. (1Z)

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Спукан маркуч/кулер

2. Клапан N95

3. ... и разни други дреболии

Огледай си маркучите, или по-скоро ги опипай да видиш дали някой не е омазан със сажди/масалце - т.е там е дупката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, това беше първото, което проверих (маркучите към интеркулера), имал съм този проблем и преди...

Клапан N75 ли имаш в предвид ? Този за разтоварване налягането на турбото ? Не съм го гледал, преди имах проблем, че едното от маркучетата към него се беше скъсало, сега са нови всичките... Освен самия клапан да е аут... Логично, сякаш забива муцуна при някаква скорост, примерно към 110-120 по магистралата, в града се е случвало и към 80км/ч.. Като върна малко педала на газта и пак го натисна докрай започва леко да набира, но пак не си е работа...

благодаря за мнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време колата не върви след като загрее, пуши здраво черно отзад и похарчва повечко... Грешката според VAG COM е "Intake Manifold Pressure Error". В Супер Дизел платих 40лв и ме излъгаха, била електрониката на помпата, искаха да ми вземат 700лв за рециклирана такава....

Проверена е и на друго място, отказаха да ми кажат какво е, не я и оправиха... Бях затворил EGR клапана - и той не е....

Имате ли идея какво може да е причината за грешката ?

п.п. двигателя е 1.9TDI 90к.с. (1Z)

На 101% залагам на спукан интеркулер или пътищата до него и обратно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на теб, Дани за мнението, разбрах накъде вървят нещата и се надявам да е това...Уговорил съм уикенда да я разкостят отпред и ще огледам всичко, въпреки, че на пръв поглед не виждам никакви грижи там, преди се беше спукал маркуч отгоре и мотора беше олян в масло, сега са само стандартните течове от гарнитури... Към долната страна и самия интеркулер обаче нямам добра видимост така...

Иначе намерих вариант да взема за проба и друг N75 - работещ със сигурност, за тест, ако се наложи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на спукан маркуч, случи ми се точно преди няколко дена, грешката беше същата и симптомите също. Само дето въстеше яко. Сигурно се е спъкал някуде така че да не се чува. Успех и пиши като се орпави проблема :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Краси :blink: Дано решението да е толкова просто, защото се сещам за един безпристрастен дизелов диагностик - dani_94, но с тоя разход до Монтана... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението е следното :

Вчера бях при майстора, не разглоби предницата, както очаквах, но разгледа маркучите по някакъв си негов начин...

Според него спукан маркуч няма, вероятно ако нещо изпуска, то ще е интеркулера. Самоче направи и един друг тест - откачи турбината

от системата и се опита на ръка да провери свободно ли се върти перката вътре. Според него се върти свободно до един момент, после скръцва

и спира... Диагнозата според него е нужда от измиване на мотора с добавка в маслото и смяна на маслото с хубаво. Последно пазарувах някакъв Валволин 10w40 за турбо дизел от Метро, в момента маслото е на 7хил.км.

Според Вас възможно ли е това всичкото и да търся ли другаде проблема ? Защото някаква профилактика на мотора никога не е излишна, но ме е страх, че ще лекувам симптомите, а не причинителя на проблема... Ясно е , че след като не отработва нафтата добре поради вариращо количество вкаран въздух , маслото ще е пълно с нагар и в турбината също ще е така... Дали да не отида пак в Супер Дизел да си дам 40-те лева за диагностика като предварително им кажа да не ми говорят въобще за скапана електроника на помпа ? Пък може и да познаят този път...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не идеш на по-нормален сервиз където ще ти надуят системата и със сигурност ще изключат/потвърдят версията за спукан маркуч или кулър. Така с визуално оглеждане винаги може да се сгреши. Не е зле да ти проверят и вакуумните маркучи до турбината, както и самия N75 (нали каза че го имаш)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението е следното :

Вчера бях при майстора, не разглоби предницата, както очаквах, но разгледа маркучите по някакъв си негов начин...

Според него спукан маркуч няма, вероятно ако нещо изпуска, то ще е интеркулера. Самоче направи и един друг тест - откачи турбината

от системата и се опита на ръка да провери свободно ли се върти перката вътре. Според него се върти свободно до един момент, после скръцва

и спира... Диагнозата според него е нужда от измиване на мотора с добавка в маслото и смяна на маслото с хубаво. Последно пазарувах някакъв Валволин 10w40 за турбо дизел от Метро, в момента маслото е на 7хил.км.

Според Вас възможно ли е това всичкото и да търся ли другаде проблема ? Защото някаква профилактика на мотора никога не е излишна, но ме е страх, че ще лекувам симптомите, а не причинителя на проблема... Ясно е , че след като не отработва нафтата добре поради вариращо количество вкаран въздух , маслото ще е пълно с нагар и в турбината също ще е така... Дали да не отида пак в Супер Дизел да си дам 40-те лева за диагностика като предварително им кажа да не ми говорят въобще за скапана електроника на помпа ? Пък може и да познаят този път...

Това което ти е казал твоят майстор са..................

Гарантирам ти, че изобщо няма нищо общо с проблема ти...

Сипи тези 40 лв. на нафта и ела да ти оправя колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по големи глупости не съм чувал.тая турбина се върти с десетки хиляди обороти ,нека тоя майстор да я накара да затегне .

колега, слагай 40л и карай за монтана докато не са ти сменили и буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да го направя, наистина , но се нервирах и в крайна сметка си разглобих половината неща под капака... По-точно половината система турбо-интеркулер...

Така изглеждаше съединението между турбината и първата пластмасова тръба след нея... Такъв маркуч имах от предишното късане на същия, вързан за самия

интеркулер, изрязах си парче, стегнах го със скобите и отстраних почти 6 месечния проблем.... Разбирасе по всякакви закони за всеобщата гадост, скъсаното

беше отдолу, а там където е пръскало масло мотора си е омаслен по принцип, не ми се занимава да сменям гарнитури...

Сега вече знам, че сам ще си правя колата, а ако случаят е по-специфичен нищо не ми пречи да отскоча и до Монтана :hilezh:

Благодаря ви колеги за мненията, без тях нямаше да се оправя толкова лесно :gruebel:

post-3369-1224443485_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...