Raino Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Тропане на мотора, намаляване на налягането на маслото (на празен ход присветкане на лампата на маслото). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Тропане на мотора, намаляване на налягането на маслото (на празен ход присветкане на лампата на маслото). ТочноЕто моите от предишната кола как изглеждаха- половината перфектни, другите- със свалена 'циментация' до лъскаво: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 само на празен ход ли трябва да светва лампата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Ами на празен,то ако свети в движение не знам как караш.Чува ли се чукане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Биелните и основните лагери не се разбиват. Те се водят черупкови и могат само да 'повлечат', не че това е по хубаво. Когато повлече биелен или основен лагер се чува едно специфично тропане в мотора. Не се ли хване на време става мноого зле. Коляновия вал придобива една гадна елипсовидна форма и трябва да се престъргва, а това вече си е филм. Светне ли ти лампата на маслото и си сигурен, че не е от датчика, от малко налягане на маслото или от липса на такова, не е на добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Зависи колко биелни лагера са повлякли. При мен повлече един и налягането не падна.Просто тропаше силно точно на 2500 оборота.Не го пожелавам на никой това. Дори на врага си.Отървах се със шлайф на вала на 1-ви ремонт и 1 биела фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Когато повлече биелен или основен лагер се чува едно специфично тропане в мотора. Не се ли хване на време става мноого зле. Следва превъртане на лагера в биелата и блокиране на коляновия вал. (Поне при мен на VW_то така се получи и всичко стана много бързо - има няма 10 километра). Характерно за износените лагери е, че когато запалиш мотора студен, тропането е малко(може и да не тропа дори), налягането на маслото е в норма(не свети лампата). Със загряването на мотора тропането се увеличава и лампата на маслото започва да свети на ниски обороти(празен ход). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts