verter Публикувано 31 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2008 Пак сравнявате кон и кокошка - тая помпа-дюза 105 коня я има от 2000 година, докато TSI-то е 7 години по-нов двигател.Ясно е, че нямат база за сравнение... и би било трагично ако "дъртия дизел" е по-добрия изборТака че, яхайте TSI-тата Ами предлагат ги,продават ги на една и съща цена.Как няма да ги сравняваме. Тия от VAG са ненормалници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 31 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2008 Тази помпа-дюза 105к. си е за ценители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2008 яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 2 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2008 Помпа-дюза не е технология за високия сегмент, както каза verter тресе и трака, докато 1.4TFSI е котенце, обаче какво котенце. Единствения му недостатък е че е все още новичък (92 кВ версия) и със сигурност носи детски болести. Иначе в случая единия литър по-нисък разход не си струва компромиса с комфорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Според вас кой печели този сблъсък? Става дума, ако можете да си избирате между двете коли, коя бихте избрали?1.4 бензин 125 конски сили, 6-степенна ръчна скоростна кутия. максимална скорост 203км/ч, от 0-100 за 9.6 секунди. разход на 100км 7.9/5.0/6.0 (градско/извънградско/комбинирано)или1.9 дизел 105 конски сили, 5-степенна ръчна скоростна кутия. максимална скорост 187км/ч, от 0-100 за 11.7 секунди. разход на 100км 6.1/4.0/4.8?разликата в цената е минимална и не е от значение. и в двата случая става дума за чисто нова кола след фейслифта (то не че има значение, де, те двигателите са същите). бензинът е по-пъргав, дизелът харчи по-малко, но пък самият дизел (горивото) е по-скъп (засега..). кажете други съображения.Аз май съм единствения "За" дизела.Причината се нарича "надеждност" и срок на експлоатация. Представи си само на това 1.4 какви са му лагерчетата, буталцата, сегментчетата, биелките, а също така отчети факта, че са натоварени до границата на счупване за да се извадят тези 125 коня... Според мен 1.4 двигател е твърде малък за това купе...Мисля си, че ако трябваше наистина да си купиш кола и ти би избрал дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Аз май съм единствения "За" дизела.Причината се нарича "надеждност" и срок на експлоатация. Представи си само на това 1.4 какви са му лагерчетата, буталцата, сегментчетата, биелките, а също така отчети факта, че са натоварени до границата на счупване за да се извадят тези 125 коня... Според мен 1.4 двигател е твърде малък за това купе...Мисля си, че ако трябваше наистина да си купиш кола и ти би избрал дизела.Голема глупост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Голема глупостИ що? Извинявай, ама се изказваш неподготвен...По-скоро да не отчетеш този факт ми се струва глупост... Ти ако направят кола с 50 кубиков дяигател 125 коня би ли си купил щото е 125 коня?!Да не искаш да кажеш, че един лагер 100 мм има живот колкото лагер 200 мм?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 И що? Извинявай, ама се изказваш неподготвен...По-скоро да не отчетеш този факт ми се струва глупост... Ти ако направят кола с 50 кубиков дяигател 125 коня би ли си купил щото е 125 коня?!Да не искаш да кажеш, че един лагер 100 мм има живот колкото лагер 200 мм?!Материалите се развиват, също вервай ми в един дефорсак вкарват железа с едно качество, в един хай-тек мотор с друго качество.Да бих си купил 125 коня от 50 кубика, стига да има, по-високо КПД, по-нисък разход.А и да те питам след кат си толко убеден - 1.8Т то ми гони 200к км, 150 коня са изкарали хората от 1.8, да ти кажа механиката по мотора е бетон!!! Не е мръднала, а гледам Ауди и 225 коня вадят от 1.8, пък не съм чувал да имат проблеми с лагери......напротив, водят се едни от най-коравите мотори като механика.Та така, то и 1900 година 20 коня от 2 литра мотор са били изпилен, ама това не значи че е по-здрав и надежден от един 2 литров мотор днес дето са си по 130-140 коня...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Какво сте седнали да мислите, кое е по-надеждно? Нали ще е ново и все ще те избута 200 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Какво сте седнали да мислите, кое е по-надеждно? Нали ще е ново и все ще те избута 200 000 км.Абе няма да живеят с орлите тия кофтори бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Да бих си купил 125 коня от 50 кубика, стига да има, по-високо КПД, по-нисък разход.Ми то се вижда от самия пост на колегата, че дизела е с по-високо КПД...А и да те питам след кат си толко убеден - 1.8Т то ми гони 200к км...Какво са 200к сравнени с 1000к, които може да мине дизела Какво сте седнали да мислите, кое е по-надеждно? Нали ще е ново и все ще те избута 200 000 км.Ама като избута 200к ша искаш да го продадеш, нали?Аз за тва казах, че има разлика дали си фантазираме или наистина ша купуваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Ми то се вижда от самия пост на колегата, че дизела е с по-високо КПД...Баш за тия два мотора дизела няма по-голямо КПД, харчи малко по-малко ама и е умрял кон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Баш за тия два мотора дизела няма по-голямо КПД, харчи малко по-малко ама и е умрял кон.Първо се поинтересувай какво е КПД... То да не ти е "колкото е по-голема резачка, толко по-големо КПД"... Има си точна дефиниция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 (Редактирано) Първо се поинтересувай какво е КПД... То да не ти е "колкото е по-голема резачка, толко по-големо КПД"... Има си точна дефиниция...Практическата Дефиниция за мен е отношението вървеж/разход. В това отношение 1.4 ТСИ пребива скопения 1.9 105 коня.Чеки да добавя тракането, вибрациите и бученето на ПД-то. Редактирано 5 Ноември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 (Редактирано) Практическата Дефиниция за мен е отношението вървеж/разход. В това отношение 1.4 ТСИ пребива скопения 1.9 105 коня.Е тогава като се изказваш така, уточнявай че става въпрос не за КПД, а за Практическа Дефиниция за КПД според didoya, щот стават грешки С други думи... КПД-то (не според Практическата Дефиниция за КПД на didoya) на дизела е по-голямо... Редактирано 5 Ноември 2008 от aud1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Като напишете новия учебник по физика за ауди маняци от 8-ми клас, обадете ми се, ще ви дам телефон на една печатница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Като напишете новия учебник по физика за ауди маняци от 8-ми клас, обадете ми се, ще ви дам телефон на една печатница Тя физиката и за Ауди и за Москвич е все една и съща :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Тя физиката и за Ауди и за Москвич е все една и съща :)Ма учебниците ви май са били различни, щот май двамата различна физика сте учили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Ма учебниците ви май са били различни, щот май двамата различна физика сте учили Това го знае всяко хлапе: Колата с по-високо КПД измежду две коли, които са изминали 100 км е тази, която е изхарчила по-малко гориво (и то забележи по-ниско калорично гориво)... В случая дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Това го знае всяко хлапе: Колата с по-високо КПД измежду две коли, които са изминали 100 км е тази, която е изхарчила по-малко гориво (и то забележи по-ниско калорично гориво)... В случая дизела.А тва, че колата ти ръмжи и трака и ти съкращава живота със стреса, който ти докарва, тва измерваш ли го? Тва, че като искаш да се изнесеш от дадено място, първо требе да си заделиш 10 минути да потеглиш, тва измери ли го? Вибрациите, които ти докарват ревматизъм млад измери ли ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aud1 Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 А тва, че колата ти ръмжи и трака и ти съкращава живота със стреса, който ти докарва, тва измерваш ли го? Тва, че като искаш да се изнесеш от дадено място, първо требе да си заделиш 10 минути да потеглиш, тва измери ли го? Вибрациите, които ти докарват ревматизъм млад измери ли ги Ти пък как само го описа... Нямам думи... На мен живота ми не се съкращава, напротив звука на дизела е като музика за ушите ми :)За хората който наистина искат да добият мнение от тази тема, моля обърнете внимание, че темите на ревностния привърженик на изстисканите докрай резачки didoya са все за ремонти от типа:"Счупи ми се тва...", "Как да си оправя онова..." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 (Редактирано) За хората който наистина искат да добият мнение от тази тема, моля обърнете внимание, че темите на ревностния привърженик на изстисканите докрай резачки didoya са все за ремонти от типа:"Счупи ми се тва...", "Как да си оправя онова..."Някои се грижим за колите си, някои не толкова.Аз съм от хората, дето нещо неработещо по колата си не търпят, дори да е дреболия, а и колко и какво ще ремонтирам си е моя работа.И не виждам защо трябва да спамим темата с заяждане, въпроса бе 1.4ТСИ или 1.9ТДИ и доводите за това, а не "Колко често и какво didoya си ремонтира по колата". Редактирано 5 Ноември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 (Редактирано) Аз май съм единствения "За" дизела.Причината се нарича "надеждност" и срок на експлоатация. Представи си само на това 1.4 какви са му лагерчетата, буталцата, сегментчетата, биелките, а също така отчети факта, че са натоварени до границата на счупване за да се извадят тези 125 коня... Според мен 1.4 двигател е твърде малък за това купе...Мисля си, че ако трябваше наистина да си купиш кола и ти би избрал дизела.Приятел недей така... Както писах по-рано има 170 к.с. версия на тоя двигател, която се слага в ФВ Тигуан. Дали са преминали границата на счупване? Или сигурно Тигуана щот е по-лек от 4ката? Я, то за 3ка ставало дума, викаш малък е за това купе, а?Въобще не съм убеден, че градския разход на помпа-дюзата ще е по-малък от тоя на 1.4 ТСИ... Да кажат гордите собственици... Редактирано 5 Ноември 2008 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Гледам, че кръв се лее....... Викаш 1 мил.км ще изкара дизела. Хубаво, ама колко купета А3 ще смени за този пробег?тия коли дето издържаха по милион километра, бяха голф 1 и голф 2 1.6D. Здрави и прости като танкове. Новите модели се очакват най малко след 10 години и ти си караш. Горивата евтини....За нова кола, не виждам никаква причина да се избере 1.9TDI при 1.4TSI в случая. Е, изключвам разхода, който макар и с малко си е в полза на дизела. Както казаха колегите поне 200 000км ще издържи TSI-то.Виждам, че си привърженик на дизела (от тия фанатиците )но ти предлагам просто, да отидеш и да покараш двата двигателя. Сигурен съм, че ще си промениш мнението, но дали ще е гласно си остава загадка.Сигурното е че ще си промениш мнението!Няма кола в момента, която да издържи дори малко над 100хил, без проблем. За 200хил пък да не говориме, а за един милион.... КПД-то: единствено изразено в разхода. Помпа-Дюза - достатъчно скъпа технология и остаряла вече при това.За детските болести при TSI съм съгласен. Двигателя е сравнително нов, въпреки че е на пазара почти от три години.Абе няма какво да си мисли.Имаш си две години гаранция и си свиркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
illmatic Публикувано 28 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 бензинът спечели, това е ясно безкрайно много благодаря за мненията. 1.9тди го тествах в порше софия и със сигурност не е толкова шумен, колкото го изкарвате, но е доста спънат - факт. бензин нямаха тогава, но при самият тестдрайв един вид си ми го препоръчаха него като двигател.въпросът вече е - бяло или черно? (и в двата случая спортбек с черни задни прозорци..)като цяло не мисля да карам колата повече от 200к километра в никакъв случай.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване