Явор Спасов Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Здравейте колеги, пак опррях до вас!Скапа ми се централното! И се наложи да влизам в колата си през багажника защото стартовия ключ отключва само негоНямам представа защо се случи така. Централното си работеше и изведнъж отказа да отключва. сега от време на време пак сработва!Като сработи на отключено ми държи под налягане бутоните за заключване за 10секунди и като ги натисна (ръчно) ги връща в отключено! 10тина минути по- късно паксистемата не работи!Ако някой знае решението на проблема ще съм му благодарен!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Прилича да е управлението на централното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Спасов Публикувано 7 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 (Редактирано) Прилича да е управлението на централното...Някой знае ли къде се намира това управление да я разглабям и погледна?Ауди купе! Редактирано 7 Ноември 2008 от Явор Спасов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsd Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Някой знае ли къде се намира това управление да я разглабям и погледна?Ауди купе!На АВК-то е от дясно в багажника под мястото аптечката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anio Mamata Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 имах същия проблем макар 4е беще на друга кола но се оказа то4но компресор4ето дето стои в багажника в дясно,беще влезнало вода и вътре паътеките по4ват да дават на късо и прави каквото си иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Погледни ми профила последната тема,която съм пуснал... същият проблем имам и си отключвам с ключа,колегите ми казаха да си взема помпичка от Ауди 80,била същата.50-60 лева е по моргите,но това е за А4,за купе не знам...Погледни си под аптечката стои компресорчето.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Спасов Публикувано 8 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 благодаря колеги, аз се справих (засега)разглобих багажника, след това се оказа че машинката е в кората до задната дясна седалка (разглобих и нея) издърпах буксата влизаща в машинката и я върнах!Сега всичко работи а аз се чувствам голям разбирач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Спасов Публикувано 14 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Както казах справих се временно Пак отказа и сега си отключвам с ключ (досадно но пък ефективно)Д****а каруцата немога всеки 3ти ден да разглабям кората и да разкачам буксата и пак да я слагам за да сработва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Както казах справих се временно Пак отказа и сега си отключвам с ключ (досадно но пък ефективно)Д****а каруцата немога всеки 3ти ден да разглабям кората и да разкачам буксата и пак да я слагам за да сработванай-вероятно имаш спукана или излезнала тръбичка на централното и компресора остава да работи по дълго отколкото трябва и в един момент изключва, защото ако всичко е улътнено той бързо ще прави вакум и ще заключва и обратно като прави налягане и отключва и след това веднага изключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 най-вероятно имаш спукана или излезнала тръбичка на централното и компресора остава да работи по дълго отколкото трябва и в един момент изключва, защото ако всичко е улътнено той бързо ще прави вакум и ще заключва и обратно като прави налягане и отключва и след това веднага изключваБлагодаря за мнението!Днес разглобих и самата машинка, пробвах маркучите и си създават вакум и не изпускат!До платката на машинката ситга управляващ сигнал, но до моторчето същия се губи!Предполагам управляващите релета са, утре ако ми остане време ще ги почистя и ще се похваля ако стане!Много досадна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Спасов Публикувано 16 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 Благодаря за мнението!Днес разглобих и самата машинка, пробвах маркучите и си създават вакум и не изпускат!До платката на машинката ситга управляващ сигнал, но до моторчето същия се губи!Предполагам управляващите релета са, утре ако ми остане време ще ги почистя и ще се похваля ако стане!Много досадна работа Съжалявам за горното, писах от друг компютър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qweasd Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Ех, много проблемни са тия машинки!!! Аз сменях моята... Работеше адски рядко (на 30 пъти веднъж да се е включвала), понякога държеше вакум и няма нито отключване нито заключване. И аз съм влизал през багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_an Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 маани и преднее джам и влазяи оттам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Спасов Публикувано 22 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Пак реших проблема!!! Смених бушона, който си беше здрав и всичко работи перфектно, просто беше китайски боклук и се беше окислил.Успех на останалите, но преди да разглобите колата, машинката и нещо друго( като мен) сменете бушона, даже и другия да е здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Пак реших проблема!!! Смених бушона, който си беше здрав и всичко работи перфектно, просто беше китайски боклук и се беше окислил.Успех на останалите, но преди да разглобите колата, машинката и нещо друго( като мен) сменете бушона, даже и другия да е здрав не разбрахте ли бе хораааа, китайските бушони са повече от колкото пише на тях, демек ако пише 15А значи може и да е 25А което е по лошо от колкото си мислите за това си купувайте по единични бройки от маркови магазини от по 0.50ст и ако ще 1.00лв да са защото може нещо да закъси и вместо да изгори бушона той се разтапя ама не изгаря и изгаря колаатттаааа . работя в сервиз и съм виждал какво ли не в последствие на разтапяне на бушона разтапя гнездото и после каквото и да слагаш не дава добър контакт и грее. така че правете си сметка какво купувате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Купих Чешки по 20стотинки, но ми изглеждат надеждни, не знам от къде да си взема по скъпи, но тези със сигурност са по- хубави от разтапящите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 имах подобен проблем, оказа се снопа кабели който е минава по задния капак ..от много затваряне и отваряне се прекъснал кабела за централното. Благодаря на колегата с Б3 от Русе който открадна колата пред очите ми за 15 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 (Редактирано) имах подобен проблем, оказа се снопа кабели който е минава по задния капак ..от много затваряне и отваряне се прекъснал кабела за централното. Благодаря на колегата с Б3 от Русе който открадна колата пред очите ми за 15 минути тва е стандартно за ауди но не е причина да не можеш да си го отключиш с ключа освен ако не си си оставил ключовете в купето и после си отворил багажника Купих Чешки по 20стотинки, но ми изглеждат надеждни, не знам от къде да си взема по скъпи, но тези със сигурност са по- хубави от разтапящите се тези по 20 стотинки ми прилича на тези 8 от по 1,50 с малко печалба до моята работа има един склад и там продават малките бушончета по 1,20 но качествени Редактирано 23 Ноември 2008 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване