gogobogogogo Публикувано 19 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2008 здравейте разгледах почти всички теми но не намерих как се сменя антифриз на ауди а6 2001 дали мога сам да си го сменя и ако може от каде да източа стария че аз поне не можах да намеря от къде и след като се източи и като се налее новия трябва ли да се прави нещо друго.много ще съм ви благодарен за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2008 здравейте разгледах почти всички теми но не намерих как се сменя антифриз на ауди а6 2001 дали мога сам да си го сменя и ако може от каде да източа стария че аз поне не можах да намеря от къде и след като се източи и като се налее новия трябва ли да се прави нещо друго.много ще съм ви благодарен за отговораима си сервизи за тези операции колега, защо искаш да оставиш гладен един автомонтьор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2008 нали затова е форума да си помагаме, а не да се праШТаме по автомонтьори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 19 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2008 колегата е прав форума е да си помагаме и не виждам нищо лошо да се опитам да го направя сам така че ако някой мже да помогне ще съм му благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 19 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2008 На А6 Ц4 АСЕ се сваля долният маркуч на радиатора и единят от помпата. предполагам че е подобно при твоята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Някои радиатори имат пробка за източване. Ако няма такава, от най-ниския маркуч в системата и за предпочитане при загрял антифриз да е отворен термостата и да изтече всичко. Може и от дупката за термовключвателя на вентилаторите. Преди това не е зле да сипеш някоя добавка за почистване. Или след точенето може да промиеш с чиста вода и една бутилка оцет в нея (това не се прави при алуминиев блок). Също се препоръчва почистване на радиатора със струя вода (с маркуч). Като налееш новия антифриз трябва да обезвъздушиш. Системата има една или две точки за обезвъздушаване - при мойта кола се отвиват с шестогран и се намират близо до двата температурни датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 22 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 стана има пробка долу вляво на кората много съм ви благодарен за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c5 diesel Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Колега после как я обезвъздуши? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 9 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2008 ми трудно пуснах парното на мах и чрез стискане на маркучите отдолу на пробката и от горе от кадето се налива то се вижда как излизат големи мехури въздух дотогава парното духше студено разбрах че се е обезвъздушила поне аз така си мисля защото парното изведнъж започна да духа топло.има някакви пробки преди въздушния филтър за парното но чрез тях не стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts