Jump to content

Въпроси за Ауди А3 тди


WhEEzY

Recommended Posts

Корите ги гледах тук фирмата е пловдивска, доставят по куриер, имаше из форума и колеги продаваха такива кори:

http://www.avtosklad.bg/srch-8/10292/2/Aud...+под+двигателя/

Ако не ти работи самата чистачка може да е изгоряло моторчето мойто беше изгоряло по миналата година та го сменях проблема беше че там има едни гумички между него и стъклото дето уплътняват да не влиза вода ама мойте беха остатрели и суответно в моторчето беше влязла вода и беше изгоряло, ако не ти работи пръскалката на чистачката може да пробваш с игла да боцнеш дюзата или с шпрей под налягане да почистиш, ама ако не стане значи или имаш спукано съединение или помпичката ти е е изгоряла, или на мен ми се беше откачил на стария мотор за чистачката маркуча и пълнеше вода в багажника направо, аве с тая задна чистачка са големи приключения от както съм зел колата.

Редактирано от isa_emil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте пак .

Вече от 3-4 дена колата ми е готова и не съм слезнал от нея мннннного ама адски мннн и се радвамм :respekt:;):)

След някой друг ден ще кача и снимки как е станала , но за сега имам няколко въпросчета :

1.Значи температурата на двигателя е между 60-90 градуса като изключа климатроника и температурата си отива на 90 градуса и не мърда докато не го включа отново (термостата или датчика е проблема) ?

2.Как мога да разбера дали имам аларма ключът е згъваемия с 3 копчета откл. закл. и отк. багажник, но колата не издава никакви звуци ;) само мига има някакви лепенки на задните стъкла, че уж има аларма но не съм обеден ;)

3.Също има някакво малко квадратно копче в основата на шофьорския колан но не знам за какво е ?

4.Нормално ли е като я настъпя яката на втора ESPто да почва да мига после като включа 3та и почва да ускорява без да мига :)

За сега мисля, че нямам други въпросчета благодаря ви предварително иначе колата е като самолетчее адски много бяга и съм много доволен :) :) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.Най-вероятно е термостата,хубав струва 20лв.( дори и да нее от него пак е хубаво даго смениш)

2.Виж дали имаш сирена някъде може да е изгоряла,иначе може да си с фабричната аларма която само мига,но ако се отвори принудително започва да свири нещо като клаксона,поне при мен е така фабричната аларма

3.Пусни снимка да видим какво е

4.нормално е да мига на втора защото гумите ти превъртат и компа отчита че няма сцепление и лампата мига,а на трета предавка вече само ускоряваш и затова не свети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха мерси за отговорите - ето и снимки , а забравих да напиша най-важния въпрос :)

Като карам се чува нещо от педала за спирачките нещо като изпускане на въздух от гума като натисна педала и спира да изпуска като го пусна и пак си съска. Като загася колата и педала мигновенно се втвърдява без да го натискам и така преди да запаля трябва доста силно да го натисна за да хванат спирачките, по принцип на нормална кола от 2-3натискане тогава се втвърдява при моята явно липсва нещо някакви идеи какво може да е ?

http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc02295pg4.jpg

http://img95.imageshack.us/my.php?image=dsc02296uh2.jpg

П.С. Не мога да разбера защо не мога да ъплоадна снимките в форума !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно съскането-имаш проблем със сервото на спирачките,вероятно някоя гумичка е изтървала и затова съска.На една стара моя кола имах такъв проблем и се оправи след смяна на гумичките или на сервото,неси спомням вече,но там е проблема :)

Относно копчето немога да ти помогна,но ми прилича на нещо за алармата,централното или някаква сирена.Ако имаш книжка прочети вътре неможе да не пише за какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. залагам на температурния датчик или нещо друго, няма как от климатроника да ти пада температурата на охладителната течност, поне аз не виждам никаква логика. можеш и да си провериш по маркучите дали ти е в ред термостата.

2. по принцип само мига, или е вързана към клаксона, или има фабрична сирена която се намираше някъде около багажника и тогава и писка, но мисля че си е така т.е. 1вия вариант. и при мен е така... и няма сирена. за това и съм с 2 аларми (не че има особена полза, 2ричната пуска и фабричната).

3. фабричната алара има и ултразвукови обемни датчици (4 броя). намират се в корите откъдето ти излизат коланите (иначе казано в горната част на гредите). ако погледнеш там решетките се виждат. та с това копче се изключва в случай, че си оставиш някой (куче например) в колата и искаш да пуснеш и алармата. така "примерът" не може да ти задейства алармата, демек да се "размига" колата.

4. за ESP-то колегата ти го е казал, ама е изкарай на някой път без хора нощно време и си поексперименритай. най-малкото ще можеш да усетиш колата мъничко по-добре.

те тва е от мен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодаря за отговорите колеги, като реша тези проблеми ще напиша точно какво и е имало, но сега възникнаха нови въпроси

Възможно ли е този двигател при спокоино каране до 2000 оборота да ми дажа разход 10л/100км :hilezh: :hilezh: :hilezh: ????? Според мен има нещо сбъркано но незнам какво !?

А също е интересно - когато я настъпя здраво на 2ра и 3та с изключено ESP, предната дясна гума почва да подскача и да се тресе поне с такова впечатление останах мнногоо е дразнещо и мисля че не е нормално :flipoff: !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам този антифриз дали ще ми свърши работа !? Със смяна на ремъци и ролки трябвало да се смени и някаква водна помпа следователно и антифриза и взех такъв, а също и термостата ми смениха ама уре ще видя дали стрелката се качва на 90 градуса или проблема ще идва от датчика !

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9967274

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9967279

Дали съм оцелил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми смениха термостата и днес като карах забелязах, че супер бавно загрява до 90 градуса и като загреее си ги държи докато не спра и я оставя на празен ход за 5-10 мин и пак пада някъде на 75 градуса :) спирам климатроника ( все още съм спрял пред нас на свободна ) и температурата се качва на 90 градуса без да настъпвам газта . Някой ако знае какво мога да направя и каде се намира този датчик за термостата или за антифриза да сподели . Като я закача на ваг кома си показва температурата на таблото . Незнам дали датчика прави бели. Друго от ваг-кома ми дава някакви грешки на климатроника, но не може да ги изчисти - излиза едно съобщение с OK нещо от рода на "Too many errors, can not continue " не е същото ама нещо подобно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми смениха термостата и днес като карах забелязах, че супер бавно загрява до 90 градуса и като загреее си ги държи докато не спра и я оставя на празен ход за 5-10 мин и пак пада някъде на 75 градуса :steinigung: спирам климатроника ( все още съм спрял пред нас на свободна ) и температурата се качва на 90 градуса без да настъпвам газта . Някой ако знае какво мога да направя и каде се намира този датчик за термостата или за антифриза да сподели . Като я закача на ваг кома си показва температурата на таблото . Незнам дали датчика прави бели. Друго от ваг-кома ми дава някакви грешки на климатроника, но не може да ги изчисти - излиза едно съобщение с OK нещо от рода на "Too many errors, can not continue " не е същото ама нещо подобно :(

Щом си сменил водната помпа и термостата,значи остава да е датчика за температурата който показва градусите на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравеите колеги скоро не съм писал в тази тема и реших да я ъпна и да поразпитам за някои проблемчета.

Вече карам колата доста време може би повече от 8 месеца много съм доволен за сега съм сменил само задните тампони на носачите че по едно време много се беше разхлопала (хич не я жаля душицата)

От скоро имам проблем - светва индикатора за масло преди 2-3 дена долях до максимум сега като я покарам колата няма проблем но почна ли да и давам жега (то тва си ми е нормалния стил на каране де :)) и святка пак индикатора, след като я оставя пред нас и след като поистине индикатора огасва и нивото на щеката е почти на макс, незнам какво става ?

Също имам чуството, че колата е загубилачаст от мощноста си - не върви както вървеше преди

Забелязах че под горния ляв край на кората на двигателя, където е тръбата - предполагам за интеркуулера е доста омаслено, някой ако може да каже как се сваля кората и какъв може да е евентуалния проблем да пише

благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...