ibonev85 Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Здравейте колеги, Големият ми късмет не ме пропусна и на Коледа Един бакшиш реши да си тества новият Фиат Панда на пързалката пред блока (улицата) и реши да се спре в мен. Резултатът- Фар, мигач, броня, калник, капак .. .абе всичко от дясната страна С малко помощ в ДЗИ ми описаха всичко за ново, с изключение на капака и нещо гредата, където стои радиатора (не знам как се казва). За всеки случай казах, че искам втори оглед, евентуално ако излезе още нещо под капака... Говорих с познати монтьори, които казаха, че ако ми дадат добри пари- 1400-1500 лв. било по-добре да взимам друга кола, а тази да я продавам на части. Малко ще ми е жал, защото съм много доволен от колата, разхода е перфектен, а двигателя е на 235000 реални км... Но като се замисля, че в добро състояние едва ли ще взема за нея повече 4000-4500 лв. се чудя какво да правя. Дайте съвет какво да правя... да си я ремонтирам или да правя дисекция и да я махам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragomir Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Здравейте колеги, Големият ми късмет не ме пропусна и на Коледа Един бакшиш реши да си тества новият Фиат Панда на пързалката пред блока (улицата) и реши да се спре в мен. Резултатът- Фар, мигач, броня, калник, капак .. .абе всичко от дясната страна С малко помощ в ДЗИ ми описаха всичко за ново, с изключение на капака и нещо гредата, където стои радиатора (не знам как се казва). За всеки случай казах, че искам втори оглед, евентуално ако излезе още нещо под капака... Говорих с познати монтьори, които казаха, че ако ми дадат добри пари- 1400-1500 лв. било по-добре да взимам друга кола, а тази да я продавам на части. Малко ще ми е жал, защото съм много доволен от колата, разхода е перфектен, а двигателя е на 235000 реални км... Но като се замисля, че в добро състояние едва ли ще взема за нея повече 4000-4500 лв. се чудя какво да правя. Дайте съвет какво да правя... да си я ремонтирам или да правя дисекция и да я махам Колега, не я продавай колата според мен още повече щом си доволен и й знаеш реалните км. Най-добре си я оправи и я карай. Не вярвам да вземеш 4000 - 4500 лесно в момента. А на части ще ти отнеме бая време да я продаваш. Зависи все пак и дали не искаш нещо по-ново.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 30 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Колега, не я продавай колата според мен още повече щом си доволен и й знаеш реалните км. Най-добре си я оправи и я карай. Не вярвам да вземеш 4000 - 4500 лесно в момента. А на части ще ти отнеме бая време да я продаваш. Зависи все пак и дали не искаш нещо по-ново.Успех!точно това е колега, че хем ми е жал да я махна, а още повече да я разкостя.. хем искам да взема нещо по-ново. Бях се насочил към А6 2002-2003 г. , но нещо парата си замина и май няма скоро да извадя пак тия пари Ще изчакам още мнения на колеги по празниците и след това ще решавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 (Редактирано) Искам да ми кажеш, поне пукна ли тъпата кратуна на бакшиша, който стори това на количката ти? На такъв трябва да му се избият всички зъби един по един, после да изгасиш един стек фасове в смотания му бакшишки задник, след това да му клъцнеш топките с тъпа ножка, да го риташ в кратуната докато мърда, да го свестиш, пак да го риташ и накрая да го пуснеш на банда загорели турци да му пръснат халката! И после пак в таксито - да вади кинти! На части може да вземеш доста пари, ама няма гаранция кога ще ги продадеш. Ако имаш гараж къде да я вкараш...Така както описваш, щетите са главно козметични. Един добър тенекеджия и бояджия може да я направи така, че да не се познае, че нещо е ставало. Ако ДЗИ ти дадат достатъчно пари - според мен това е по-разумното. Щото тръгнеш ли да купуваш друга кола, пак ще е стар кошник (без значение дали на 6 или на 16 години - старата кола си е стара), пак ще трябва да му оправяш кусурите и така. Ако тая кола ти е добра - карай си я нея. Редактирано 30 Декември 2008 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragomir Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Искам да ми кажеш, поне пукна ли тъпата кратуна на бакшиша, който стори това на количката ти? На такъв трябва да му се избият всички зъби един по един, после да изгасиш един стек фасове в смотания му бакшишки задник, след това да му клъцнеш топките с тъпа ножка, да го риташ в кратуната докато мърда, да го свестиш, пак да го риташ и накрая да го пуснеш на банда загорели турци да му пръснат халката! И после пак в таксито - да вади кинти! На части може да вземеш доста пари, ама няма гаранция кога ще ги продадеш. Ако имаш гараж къде да я вкараш...Така както описваш, щетите са главно козметични. Един добър тенекеджия и бояджия може да я направи така, че да не се познае, че нещо е ставало. Ако ДЗИ ти дадат достатъчно пари - според мен това е по-разумното. Щото тръгнеш ли да купуваш друга кола, пак ще е стар кошник (без значение дали на 6 или на 16 години - старата кола си е стара), пак ще трябва да му оправяш кусурите и така. Ако тая кола ти е добра - карай си я нея. Да, прав е колегата, че ако вземеш друга стара кола - ще преминеш един дълъг път на ремонти докато я направиш надеждна. Тази поне я познаваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Недей я продава колега, оправи я , това са от последните истински автомобили, купи по- нова ако искаш, но тази си я запази ако имаш къде да я държиш, аз лично така бих направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 31 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Искам да ми кажеш, поне пукна ли тъпата кратуна на бакшиша, който стори това на количката ти? На такъв трябва да му се избият всички зъби един по един, после да изгасиш един стек фасове в смотания му бакшишки задник, след това да му клъцнеш топките с тъпа ножка, да го риташ в кратуната докато мърда, да го свестиш, пак да го риташ и накрая да го пуснеш на банда загорели турци да му пръснат халката! И после пак в таксито - да вади кинти! На части може да вземеш доста пари, ама няма гаранция кога ще ги продадеш. Ако имаш гараж къде да я вкараш...Така както описваш, щетите са главно козметични. Един добър тенекеджия и бояджия може да я направи така, че да не се познае, че нещо е ставало. Ако ДЗИ ти дадат достатъчно пари - според мен това е по-разумното. Щото тръгнеш ли да купуваш друга кола, пак ще е стар кошник (без значение дали на 6 или на 16 години - старата кола си е стара), пак ще трябва да му оправяш кусурите и така. Ако тая кола ти е добра - карай си я нея. Недей я продава колега, оправи я , това са от последните истински автомобили, купи по- нова ако искаш, но тази си я запази ако имаш къде да я държиш, аз лично така бих направил.Наистина останах изненадан от себе си, че не предприех тези мерки към оня ... може би защото беше коледа и не ми се занимаваше... има и нещо, което пропуснах точно от тази страна бях ударил колата леко и беше пострадал калника и лайсната под фара и това ми дойде добре, защото нямам каско и трябваше да си я правя Сега поне ми описаха всичко за ново . Но въпреки всичко продължава да си ми е жал за количката... може да й оправя козметичните проблеми, ще пусна няква оферта и ако някой се навие на добри пари тогава да я махна...да не си остане вечно моя вече имам едно такова Рено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts