Jump to content

Схема за подгрев на седалките за А4


KPACEH

Recommended Posts

Здравей те търсих навсякъде ама, нещо не намирам такива схеми единственото което намирам в техническите ръководства е че има подгрев на седалката и как да разкача буксата, ама каква схемата от къде взема ток, та от там през потенциометъра , та до седалката немога да намеря. Моля ви Помогнете да намеря такива схеми. Благодаря ви предварително. Забравих да спомена , става въпрос за А4, Б5. Благодаря предварително. Ако има значение с рикаро салон съм.

Пак благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана направи ли подгрева.

Като ти прочетох темата отидох до гаража и кво да видя и на моите седалки има подгрев, даже в буксите има и включен кабел, само незнам от къде ли се пускат , утре ще пробвам от копчето за размразяване .Иначе салона и централната конзола ти е едно към едно с моя салон, само волана ми е ес-лайн.b2b72761a1cd8c0d87b97d3d36cfbae2_583x437.jpg18b274bea7bd9fdb94f35ec6f5d6366d_567x425.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия тънки кабелчета нещо никак не ми приличат на такива за подгряване на седалките. :steinigung:

Не са толкова тънки колкото изглеждат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш подгрев на седалките трябва да имаш и копчета с потенциометър на централната конзола. Кабелите да не са за аербеците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш подгрев на седалките трябва да имаш и копчета с потенциометър на централната конзола. Кабелите да не са за аербеците?

е сега ме хвърли в тъч.

Може и за това да са кабелите , утре ще разгледам по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката ссъс стикера за кодовете на екстрите , пише че съм с стандартни седалки, а реално съм с рекаро салон. Това първо второ в сервизната книжка намерих един човек който е по добре с немския пише , че седалките са ми подменени с нови рекаро. В ръководство за ремонт на Ауди А4 намирам ето това:

Тези дни ще замеря да мултицет, как точно стоят нещата, ще прозваня веригата да видя точно за какво става въпрос и ще разберем. Ако това не даде отговори съм готов да си раглобя седалката за да разбера с точност за какво става въпрос!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката ссъс стикера за кодовете на екстрите , пише че съм с стандартни седалки, а реално съм с рекаро салон. Това първо второ в сервизната книжка намерих един човек който е по добре с немския пише , че седалките са ми подменени с нови рекаро. В ръководство за ремонт на Ауди А4 намирам ето това:

Тези дни ще замеря да мултицет, как точно стоят нещата, ще прозваня веригата да видя точно за какво става въпрос и ще разберем. Ако това не даде отговори съм готов да си раглобя седалката за да разбера с точност за какво става въпрос!

За каква книжка става въпрос, къде мога да проверя за моите екстри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква книжка става въпрос, къде мога да проверя за моите екстри?

В сервизната книжка на първата страница или на корицата от вътрешната страна трябва да имаш един голям стикер с различни кодове от рода на този:

Data sticker

Препиши си екстрите в тази таблица после "decode" и си готов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те

такааа...

Днес си играх малко и прозванях всички вериги за подгрева и наистина си ги има, даже когато мерих съпротивлението , попаднах на термистора( резистор чието съпротивление се повишава с повишаване на температурата) и всичко е точно. Въпроса е : взех си копчета за подгрева само че не от ауди а от пасат. Големината е същата дизайна е почти същия , накрайникът за кабелите е абслютно един и същ, от моргата казаха че няма никакъв проблем , че ще паснат. Та искам и Вас да питам, дали ще паснат и дали ще има някакъв проблем.

И още нещо , искам да попитам тези от вас с по дизайнерско мислене. Знам по принцип къде стоят копчетата, само че както всичи знаем , тези които нямат подгрев си имат мини жапка вместо ботони на централната конзола. Аз тази жапка неща да я махам, някой може ли да ми помогне да изберем позиция на тези копчета , така че хем да е удобно да се ползват хем евентуално да се виждат и хем да не стой грозно. Имайте напредвид че копчетата са далги около 4 пръста.

Много ви благодаря предварително и ако можете да помогнете , ще съм ви много благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпротивлението на нагревателите е 3 ома което означава, че на 12 волта има консумация от 4 ампера, а на термисторите беше от около 13,14 и на горе кило ома, защото протсто веднага почва да се качва заради топлината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отстрани на панела на климатроника :flipoff: ?

Там найстина ще заспят ама, трябва да режа да дупча, я го направя хубаво, я не. Пък и зад махагона отстрани климатроника няма да има място навътре защото будони идват доста дълги, около 4 или 5 пръста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега КРАСЕН, ето ти още една идея за размисъл. Що не пробваш там, дето са копчетата за ел.стъклата? За твоята седалка ще бъде на твоята врата, а за пътническата седалка-на дясната врата.

Редактирано от m2595
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега КРАСЕН, ето ти още една идея за размисъл. Що не пробваш там, дето са копчетата за ел.стъклата? За твоята седалка ще бъде на твоята врата, а за пътническата седалка-на дясната врата.

Като идеяе разкош, мислих го така , обаче се оказа , че ще е доста трудно за изпълнение защото там имаи плат и кухината която се получава от вътрешната страна не е много голяма а и самото закрепване на бутона няма да е никак лесно. Сега го мислих слязох до колата и нещото което ми дойде като идея е отрстани на централната конзола - между конзолата и седалките. Смисълът е такъв , че за самото бутонче ще се направи малко джобче което ще се закрепи към самата седалка и съответно няма да изглежда много побългарено защото ще се вижда само честа от горе не и отстрани и самите кабели ще са си прибрани под седалката , което пък от своя страна ще ми спести доста време и мъки за прекарването на кабелите. Защо тези кабели ме притесняват доста? Притесняват ме защото има 6 кабела за самият бутон после под седалката има 4 и един двоен тоест общо 5 и ако не се лъжа всичките под седалката отиват към бутона , а другите от ботона отиват към таблото с бушоните. И самото прекарване на кабелите си става доста сложна задача.

Утре ще се пробвам да направя малко снимки на разглубената кола с многото кабели под седалката към таблото с бушоните пък и да видите самите бутони и да ви покажа тази си идея за позиционирането на бутоните. Просто фотоапартчето ми малко взе да се прецаква заото много бързо взе да ми разрежда батериите, но в най лошият случаи ще направя с телефона който е с много яка VGA камера :birthday: . Но поне замисала ще можете да разберете. Накрая ще направя една равно сметка и ще калкулирам колко пари ми е излязло и колко време ми е отнело. А за бутоните още не съм го решил така че ако имате още идейки предлагайте.

Благодаря на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната ми идея не може да се осъществи. Преди малко и аз слязох при моето Ауди, да видя колко големи са бутоните за подгряването. Големи са колкото показалеца ми, а до бутоните за ел.стъклата е дебело наполовина от това (може лекичко да бъркам относно това). И аз ще мисля за някаква друга идея. :birthday:

Редактирано от m2595
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-21508-1232309801_thumb.jpg

бутона отгоре

post-21508-1232309818_thumb.jpg

бутона отстрани

post-21508-1232309833_thumb.jpg

лявата седалака с малко кабели около нея

post-21508-1232309844_thumb.jpg

лявата седалка с ботона на земята

post-21508-1232309857_thumb.jpg

мултицет

post-21508-1232309893_thumb.jpg

ватата на кората под волана

post-21508-1232309873_thumb.jpg

Интересно не ясна снимка по време на ремонта

В крайна сметка:

2 бутона- 40лв

15м кабел- 6.30лв

20 тръбички за снаждане на кабели- 2.40лв

10 по големи тръбички за снаждане- 1.20лв

изолирбан- 3.20лв

свински опашки 15 - 0.45лв

--------------------------------------------------------------------

53.50лв ОБЩО

Работа около 10 часа и малко

Утре ще кача снимки като измия колата и вече с точност сложа бутона на мястото му , как ще изглежда! Използвал съм схемата в началото на темата. Стига да имате тези букси и да ги замерите че реотаните ви са здрави и работят можете да го направите.

До колкото това какво е да си с подгрев, просто нямам думи дупито ми ще се инеже като на девойче. Голям кеф е защото ведна щом си пуснеш подгрева и ти става топло, няма нужда да чакаш да загрее колата та климатроника да духне топло и т.н. , не че 5 минути са много до като почне да духа топло ама :hilezh:

Ако има нещо с което мога да помогна кажете, насреща съм.

P.S. Към тези които ми помогнаха и дадаха малко идей във форума- специални благодарности!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега КРАСЕН евала и аз съм от Варна дай си телефона да се чуем ,че и аз съм със същия проблем имам подгрев нямам копчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-21508-1232442843_thumb.jpg post-21508-1232442839_thumb.jpg post-21508-1232442851_thumb.jpg

Съжалявам за VGAто ама дигиталното апартче нещо неще да снима.

Новата екстра която открих, за която бих препоръчал всички да пробват е:

Спуснете си стъклата до долу, полсе излезте и заключете колата с ключа, като или натиснете копчето на ключа или заключите със самият ключ, НО ако е с копчето просто го задражте въпреки че колата се е заключила, а ако е с ключа проста завъртете и задтъжте.

Нещото което би трябвало да се случи е стъклата да се вдигнат автоматично!

Това е всичко което намерих днес, от което съм много ама много доволен. А ако има нещо , както не веднъж казах- насреща съм!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...