Jump to content

a4 ABS проблем?


nseria

Recommended Posts

проблема е следния,

днес закусах в една пряспа и доката се опитвах да изляза и предните ми колела блокираха. първо си помислих че АБС нещо се е шашнал от многото сняг и махнах буксата му отпред, в следствие на което ми светна лампата вътре на таблото но така и не се оправи колата. довлякох колата при един приател и на кодочетеца изкара грешка при релето на соленоидните клапани, което реле се намира май вътре в помпата. после обезвъздушихме спирачките и колета се оправиха но абс не се оправи и колата все е дно е без него сега.колата е а4 1.8 куатро ADR двигател. дали трябва да взимам нова помпа, което ме е страх да си го помисля, или проблема може да е и някъде другаде. благодаря предварително

Редактирано от nseria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е следния,

днес закусах в една пряспа и доката се опитвах да изляза и предните ми колела блокираха. първо си помислих че АБС нещо се е шашнал от многото сняг и махнах буксата му отпред, в следствие на което ми светна лампата вътре на таблото но така и не се оправи колата. довлякох колата при един приател и на кодочетеца изкара грешка при релето на соленоидните клапани, което реле се намира май вътре в помпата. после обезвъздушихме спирачките и колета се оправиха но абс не се оправи и колата все е дно е без него сега.колата е а4 1.8 куатро ADR двигател. дали трябва да взимам нова помпа, което ме е страх да си го помисля, или проблема може да е и някъде другаде. благодаря предварително

Ако в края на краищата, все пак ти се наложи да сменяш помпата, пиши ми едно ЛС, имам такава в наличност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери предпазителите,може да е изгорял някой .Те са 3бр. съответно номера 7-10А,16-5А,41-25А и има един предпазител 50А отдолу в краката под педалите.Ако не е от тях релетата лесно могат да се проверят ,като се развие болта отстрани на черната кутийка на хидроблока- зависи от кой модел е АБС-а. А също така може да се провери и масата на хидроблока- един кафяв кабел захванат на самия блок. Провери също дали правилно си включил куплунга и дали не се е намокрил.........Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

открихме порвредата- буксата която влиза в хидроагрегата беше окилслена, явно кото съм я вадил когато бях закъсал се е намокрила и съм минал най леко само с окисляване. благодаря за помоща все пак :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

При брато също светна лампата на АБС-а. Ама и той сложи отпред на Куатрото две нови гуми, а отзад остави старите изпилени-след което се появи и грешката. Дали е от това или е от бушоните или блока и релетата ?

 

Грешката е -липса на сигнал между АБС и Арматурно табло според Вагкома и Ростеч !

Редактирано от kossis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При двигателя,хидроблок и ел.модул(електоника)в едно.Като ел.модула е захванат към към хидроблока с 6 бр. торкс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а за да се достигне до него и до ел. помпата необходимо ли е да се демонтира целият хидроблок барабар с клапаните или може да се свалят само модулите със споиките и електрониката ? 

 

Разбрахме че тоя модул страда от лоши спойки на ел помпата и компера. Та има вероятност там да му е проблема. 

 

Това е грешката.

Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10
                                
1 Fault Found:
01203 -  Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
        03-10 -  No Signal - Intermittent
 

 

Сваляло се казанчето за чистачките, после и това за хидравликата.

 

Та ако може по подробно какво се демонтира по тоя АБС блок ? Целият ли ? Само запоените части и моторчета и тнт. Били заляти със смола ???

Като се сваля тоя блок, там са и клапаните, тоест пак течността ще се излее и трябва обезвъздушаване отново ?

 

Колата е Куатро ако има значение и това.

Редактирано от kossis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност колеги, при пропадане на АБС системата при Куатрото ми се струва че отпада и електронното блокиране на колелата на една ос -предна / задна ?

Тоест Торсена ще разпределя между предната и задната ос мощността на мотора, но когато колата е на хлъзгава настилка -лед, сняг или кал, колелата на предната или задна ос няма кой да ги блокира и е възможно въртене само на едното предно и едното задно колело, което е кофти.

 

А и лампа за тоя ЕДС на тъблото няма ми се струва при Аудито ???

Редактирано от kossis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...