Sign in to follow this  
vassil.velichkov

Audi TT Project 500 най-накрая доби вид ;-))

Recommended Posts

малко off-topic: Васко, мислиш ли че засичат точно на Божура?

Share this post


Link to post
Share on other sites
малко off-topic: Васко, мислиш ли че засичат точно на Божура?

Ами нали праихме сравнение с техниката на Минко, който мери на всички ралита в България и е сертифициран от Федерацията - разликата беше една стотна, при условие, че клетките на двете системи бяха през 5см на старта. Нормално е да има 1-стотна. По-важният въпрос е дали времената от Божура са сравними с тези в други страни заради баира и силния вятър...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаш баир, но тръгваш на бетон вместо на асфалт - за мен нещата се изравяват тук до голяма степен.

...... както и да е, аз съм доста анти-фен на 400те метра, така че само това ме инстерсуваше принципно.

Мерси! :nixweiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едно въпросче към vassil.velichkov.

Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Едно въпросче към vassil.velichkov.

Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени?

500+ пише на user-а ми в tuning.bg. Тук още не съм го сменил :nixweiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Едно въпросче към vassil.velichkov.

Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени?

500+ пише на user-а ми в tuning.bg. Тук още не съм го сменил :nixweiss:

Извинявай, може и да съм се объркал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll:

Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll:  

Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.

Какво е Техарта? Дай повече инфо.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll:  

Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.

За по-бързо, по-бързо ще е, точно от този Порш, но има и по-силни и бързи коли от Техарта, така че ще видим...

Днес заваля и не можахме да мерим времена с последните настройки, а на състезанието времето се мери от светването на светофара, а не от пресичането на стартовата клетка. Това ще рече, че времената на 400м. няма да са реални за колата, а ще включват и реакцията на шофьора. Към края на деня ако остане време ще направим и стартове за време...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта' date=' който постави нов рекорд на Божура... :roll:

Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.[/quote']

За по-бързо, по-бързо ще е, точно от този Порш, но има и по-силни и бързи коли от Техарта, така че ще видим...

Днес заваля и не можахме да мерим времена с последните настройки, а на състезанието времето се мери от светването на светофара, а не от пресичането на стартовата клетка. Това ще рече, че времената на 400м. няма да са реални за колата, а ще включват и реакцията на шофьора. Към края на деня ако остане време ще направим и стартове за време...

Да наистина излезна че има по-мощни коли и от Поршетата,пожелавам ти успех Аудито наистина е супер!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Банда' date='

Напоследък потънах дълбоко, работата дойде в повечко, а пък и ТТ-то, организацията около MaxTuningShow и drag-състезанията ми утрепаха бая време.

Тук можете да видите малко снимки и дино-графики на ТТ-то:

http://www.prospeed.bg/galery.php?g=10

Надявам се марката Ауди да бъде достойно представена този уикенд на драг-състезанието, с едно скромно първо място в най-високия клас :twisted: Все пак е състезание и нищо не се знае, но Ауди винаги се цели високо ;):D:gut:

нали сме на формула бе :?: :?: :?: :?: :?:

Абе плановете ми бяха разкрити в последният момент, защото кретена, който уреждаше нещата в Монако не се свързал с мен и се обадил на жена ми да пита всичко ли е ОК. Направо ме върна в първи клас... :bia: Имаше лек семеен сблъсък, слава богу билетите не ги бях платил и скоропостижно се оказвахме на Халкидики, далече от коли и писти. Не беше лошо, но трупнах 5 кила за 4 дни... :?

казах ти вземи мен

жените щяхме да ги закараме с децата на село да копат картофите

а ние да видим формулата

ама ти не та не

на ти са :twisted::twisted::bia:

Share this post


Link to post
Share on other sites
евала за тая машина васко страхотна :twisted::twisted::twisted: Много ми е смешно как Цунами ти се смеееха се как никога се нямало да я изкараш тая кола и са като я показа никви ги нема :bia::gut: Най-вече съм щастлив че колата е Ауди любимата марка така че ще стискаме палци да ги понамачкаш и да ни зарадваш с красива победа

И как точно прецени че никви ни няма???? 11.97 маи не е времето на тътъ-то а на голфа на тсунами а аудито маи нищо интересно не е показало още!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте....

че те пляскам, нема да злословиш за тунинг.бг

там са истинските рацери, тука сте ламери

Share this post


Link to post
Share on other sites
Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте....

Не знам кои се заяжда и кои се опитва да каже на черното бяло!!!

не знам какви хора сте та не признавате никога нищо голф 2 държи наи доброто време на божура не аудито на величков поне това признаите бе....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето мнение: Голф-а е нечовешки, нищо че сигурно само купето и части от двигателя са останали да напомнят за Голф 2ка. Мега респект за знанията, които са хвърлени за тунинговането му и за мерака на целия екип покрай това.

..... а какво време е дал на 400м и кой е по-бърз или по-бавен ми е супер безинтересно поради факта, че цялото меруприятие за мен е глупавo. Дайте ми 0-1000м и 0-200км/ч и ще ме "трогнете" :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Дайте ми 0-1000м и 0-200км/ч и ще ме "трогнете" :twisted:

ето ти ги

хиляда метрааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа опсссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс

Share this post


Link to post
Share on other sites

Day malko poveche informacia po tova kakvo imash na TT-to

kato turbo-to modela i firmata, kakyv software imash, ili polzvash vynshno ECU i vyobshte kakvo si slojil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз ще ти дам инфо, а ти ще пишеш ли на КИЛИРИЦА :?:

Ето "малко" инфо от тунинг.бг форума

Ето един списък с модификациите. Извинявам' date=' се че е на английски, но съм го писал за друг форум, в който членувам от няколко години и там имат проблем с кирилицата В отделен отговор ще коментирам постиженията...

Engine:

JE Forged Pistons

Forged con-rods

Forged crank-shaft

Big-port Euro engine head, ported & polished w/ 5-angle valve work

Custom camshafts 270/286 duration, 9.24/10.96 lift, hydraulic lifters

High-performance head gasket with o-rings

Modified Engine block (compression ratio 9.2:1)

Modified light-weight belt pulleys (smaller)

Exhaust:

Custom 304SS exhaust manifold insulated w/ Thermal-Tec wrap

Custom Downpipe 76mm, insulated w/ Thermal-Tec wrap

Custom Exhaust system, stainless steel, 76mm

Tiger stainless teel rear silencer, 76mm inlet, 110mm outlet

Turbo:

Dual ball-bearing Turbo Garrett GT30R 0.63/0.50 H/C A/R

Themal-Tec themal insulation on the Turbo.

TiAL WG38 External Wastegate w/ Big Blue & Small Red springs

Bon-Alume XL blow-off-to-air valve

Oil & Fuel delivery:

All fuel and oil lines made with braided-steel hoses and Aeroquip Fittings

Mocal Oil Cooler

Mocal Hydraulic Cooler

Spal High-Flow Fan (slim design)

Bosch 440 in-tank fuel pump

Custom made fuel swirl pot

Helix Catch Tank w/ BMC breather filter

SX Performance External Fuel-pump (380 l/h)

SX Performance Fuel Filter

SX Performance Fuel Pressure Regulator

RC Performance Fuel Injectors 1000cc/min.

Custom made fuel rail

Air-intake:

All air and vacuum lines made with Samco Sport silicone hoses

Custom Air-intake - modified BMC Carbon Airbox

Custom made intercooler (front mount)

Custom Intake Manifold

Throttle body 76mm

Transmission:

Unorthodox Racing Feramic 6-spoke Clutch w/ lightweight flywheel

Strengthened Gearbox Case

VF Engineering Polyurethane engine mounts

Wheels, Brakes & Suspension:

OZ Superleggera 18” wheels

Mov‼sup>TM</sup>it Brembo 4-piston front calipers with 355mm front rotors

Ferodo Racing DS3000+ brake pads (Porsche 996 Bi-turbo)

Koni Sport 2-way adjustable suspension kit

Electronics & Ignition:

034EFI Stage IIc Standalone ECU w/ MAP sensor based management (5 bar MAP)

Bosch Motronic 7.5 in blind mode (only to support the DBW in linear mode)

Greddy Profec B Spec II boost controller

Beru High-performance coils (coil per plug)

Denso IK24 Iridium Spark Plugs

Gauges & Interior:

Sparco Fighter 2 FIA Homologated bucket seats

Sabelt 3” wide 6-point seat belts

80mm Racetech Turbo-boost gauge

52mm Racetech Oil-pressure gauge

52mm Racetech Oil-temperature gauge

80mm Summit Racing Tachometer (temp solution, until I redesign the OEM dashboard)

52mm Dakota Digital EGT gauge

Fluids & Fuel:

Motul 300V LeMans 20W60 Double-Ester racing oil

Motul Ester Gear Box oil

Motul RBF600 brake fluid

OMV 102.6 octane w/ some additives

Coming soon in the next 4 weeks:

RedTop Racing Battery (low-profile) - required to fit a second BMC air-box

Unibali front shock-absorbers' mounts - the original mounts have to be replaced each week

High-Power Nitro System (100 shot nozzles) - I want to set a drag record with a TT

Future plans (next year):

2.0T Stroker Kit

More aggressive camshafts with mechanical lifters, titanium retainers and stronger springs

Garrett GT30 or GT35R 0.82 / 0.63 A/R H/C

H-Pattern 6 Speed Gearbox

Carbon fiber body elements[/quote']

Share this post


Link to post
Share on other sites

А аз имам едно питане към Васко и евентуално Фил ако знае: колко *точно* тежат колите бря (ТТ, Голф)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявай сега видях че тука има кирилица.

Звучи впечетлявашто, само не съм сигорен че от GT30 е възможно да се изцеди 500+.

Имаш ли идея дали Дайното е с компресино от загобата на quattroto или това са резултатите на гумите?

Аз ще ти дам инфо' date=' а ти ще пишеш ли на КИЛИРИЦА :?:

Ето "малко" инфо от тунинг.бг форума

Ето един списък с модификациите. Извинявам, се че е на английски, но съм го писал за друг форум, в който членувам от няколко години и там имат проблем с кирилицата В отделен отговор ще коментирам постиженията...

Engine:

JE Forged Pistons

Forged con-rods

Forged crank-shaft

Big-port Euro engine head, ported & polished w/ 5-angle valve work

Custom camshafts 270/286 duration, 9.24/10.96 lift, hydraulic lifters

High-performance head gasket with o-rings

Modified Engine block (compression ratio 9.2:1)

Modified light-weight belt pulleys (smaller)

Exhaust:

Custom 304SS exhaust manifold insulated w/ Thermal-Tec wrap

Custom Downpipe 76mm, insulated w/ Thermal-Tec wrap

Custom Exhaust system, stainless steel, 76mm

Tiger stainless teel rear silencer, 76mm inlet, 110mm outlet

Turbo:

Dual ball-bearing Turbo Garrett GT30R 0.63/0.50 H/C A/R

Themal-Tec themal insulation on the Turbo.

TiAL WG38 External Wastegate w/ Big Blue & Small Red springs

Bon-Alume XL blow-off-to-air valve

Oil & Fuel delivery:

All fuel and oil lines made with braided-steel hoses and Aeroquip Fittings

Mocal Oil Cooler

Mocal Hydraulic Cooler

Spal High-Flow Fan (slim design)

Bosch 440 in-tank fuel pump

Custom made fuel swirl pot

Helix Catch Tank w/ BMC breather filter

SX Performance External Fuel-pump (380 l/h)

SX Performance Fuel Filter

SX Performance Fuel Pressure Regulator

RC Performance Fuel Injectors 1000cc/min.

Custom made fuel rail

Air-intake:

All air and vacuum lines made with Samco Sport silicone hoses

Custom Air-intake - modified BMC Carbon Airbox

Custom made intercooler (front mount)

Custom Intake Manifold

Throttle body 76mm

Transmission:

Unorthodox Racing Feramic 6-spoke Clutch w/ lightweight flywheel

Strengthened Gearbox Case

VF Engineering Polyurethane engine mounts

Wheels, Brakes & Suspension:

OZ Superleggera 18” wheels

Mov‼sup>TM</sup>it Brembo 4-piston front calipers with 355mm front rotors

Ferodo Racing DS3000+ brake pads (Porsche 996 Bi-turbo)

Koni Sport 2-way adjustable suspension kit

Electronics & Ignition:

034EFI Stage IIc Standalone ECU w/ MAP sensor based management (5 bar MAP)

Bosch Motronic 7.5 in blind mode (only to support the DBW in linear mode)

Greddy Profec B Spec II boost controller

Beru High-performance coils (coil per plug)

Denso IK24 Iridium Spark Plugs

Gauges & Interior:

Sparco Fighter 2 FIA Homologated bucket seats

Sabelt 3” wide 6-point seat belts

80mm Racetech Turbo-boost gauge

52mm Racetech Oil-pressure gauge

52mm Racetech Oil-temperature gauge

80mm Summit Racing Tachometer (temp solution, until I redesign the OEM dashboard)

52mm Dakota Digital EGT gauge

Fluids & Fuel:

Motul 300V LeMans 20W60 Double-Ester racing oil

Motul Ester Gear Box oil

Motul RBF600 brake fluid

OMV 102.6 octane w/ some additives

Coming soon in the next 4 weeks:

RedTop Racing Battery (low-profile) - required to fit a second BMC air-box

Unibali front shock-absorbers' mounts - the original mounts have to be replaced each week

High-Power Nitro System (100 shot nozzles) - I want to set a drag record with a TT

Future plans (next year):

2.0T Stroker Kit

More aggressive camshafts with mechanical lifters, titanium retainers and stronger springs

Garrett GT30 or GT35R 0.82 / 0.63 A/R H/C

H-Pattern 6 Speed Gearbox

Carbon fiber body elements

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crazy, аре да та замоля нещо, че гледам за 2ри път го правиш, а нема нужда от 3ти.

Батка, кат' даваш отговор на некой пост и си следващия непосредствено след него, нема нужда да го правиш на quote.

Некой ако е монтирал у поста си 17 снимки + малко съчинение с мисли и разсъждения, а ти искаш да го питаш конкретно нещо за изречението му номер 6 - пак нема нужда да quote-ваш целото му писание, ние/той пак ще те разберем.

Мерси ин адванс! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.