tox Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) Колата е А3 1.6 АКLКолеги постоянно ми се набива една грешка на ЕКУ-то и след като я изтрия пак се появява. Става въпорс за това на снимката, като мисля, че веднъж е Upper Limit, a друг път е същата грешка 00537, но Lower limit. И друго нещо, за хората които са в час с VAG и могат да дадат едно рамо за това как се рагулират оборотите през VAG, т.е Idle speed adaptation. Искам да си вдигна оборотите, защото са доста по-ниски от тези, които трябва да са фабрично да са, а именно 780-840. При мен стоят на 720об. от едно известно време и много ме дразни, защото дори и започва да ми премигва плафона в купето, фаровете също.Като работи на обороти и подам газ светват по-силно -може и да е хлабава маса, но и това ще го проверя също.Другото нещо е дали има някаква адаптация на ламбда сондата след смяната, тъй като съм я сменил с оригинална, а не съм правил нищо освен да изчистя грешката.Надявам някой да знае и да сподели. Мерси Ето и снимката:VAG Error Редактирано 23 Март 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Първо си смени ламбдата за да си решиш проблема с грешката и динамиката. След това оправяй оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 23 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Явно не съм споменал, че ламбдата е сменена с оригинална закупена от Порше преди 2 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Явно си е сменил с НЕправилната! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 24 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 Явно си е сменил с НЕправилната!Не мисля! Но както и да е...Мен по-скоро ме интересуват каналите, на които се правят тези настройки, които споменах по-горе.Така, че някой ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 За оборотите ще се разровя довечера. Дано успея да го намеря (някъде ми беше попадало, ма ...)Що се отнася до ламбдата - ако си я изтрил и пак я е набил значи нещо не е читаво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Olek Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 Не мисля! Но както и да е...Мен по-скоро ме интересуват каналите, на които се правят тези настройки, които споменах по-горе.Така, че някой ... привет,select control module>common>01 engine>adaptationchannel 01 сменяш на горе>test>ако ти хресва>сейваш и готово.Аха ,и относно грешката провери бобините и свещите,има голяма ворятност ламбадата да полудяват от богатата смес.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 26 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 (Редактирано) привет,select control module>common>01 engine>adaptationchannel 01 сменяш на горе>test>ако ти хресва>сейваш и готово.Аха ,и относно грешката провери бобините и свещите,има голяма ворятност ламбадата да полудяват от богатата смес.Поздрави.Колега благодаря ти за алгоритъма Ще го тестваме, въпреки че мисля че точно така пробвахме и излизаше грешка ERROR, но ще проверя отново дали точно това сме правили.Не разбрах за свещите и бобините . Имаш предвид, че ако са заминали ще обогатяват сместа и от там ще побъркат ламбдата, което пък е причината да се набива въпросната грешка, така ли? Редактирано 26 Март 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Olek Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Колега благодаря ти за алгоритъма Ще го тестваме, въпреки че мисля че точно така пробвахме и излизаше грешка ERROR, но ще проверя отново дали точно това сме правили.Не разбрах за свещите и бобините . Имаш предвид, че ако са заминали ще обогатяват сместа и от там ще побъркат ламбдата, което пък е причината да се набива въпросната грешка, така ли?Точно така.Поне така ми си струва логично.Относно Error-а коя версия на Vag-com ползваш.Само ако е 311 и напълно активирана(по рядко има 409 кракнати)ще може да си прави адаптация.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Относно Error-а коя версия на Vag-com ползваш.Само ако е 311 и напълно активирана(по рядко има 409 кракнати)ще може да си прави адаптация.ПоздравиТочно с кракната 409.1 сме пробвали и на 2те коли (с еднакви двигатели са) и резултата е грешка и при двете. А навсякъде дават именно канал 01. Ще пробваме и с 311.2 активирана.Благодаря за информацията, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 За адаптацията виж това http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.htmlБи трябвало да е при теб същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 26 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 (Редактирано) Именно по това "ръководство" действахме Както каза ralenekov, тези дни ще пробваме с друга версия Редактирано 26 Март 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Точно с кракната 409.1 сме пробвали и на 2те коли (с еднакви двигатели са) и резултата е грешка и при двете. А навсякъде дават именно канал 01. Ще пробваме и с 311.2 активирана.Благодаря за информацията, колега. Като регистрираш 409.1, след първата диагностика веднага програмата автоматично става Unregistered, явно краковете не са читави и от там може да имате проблем. Като версия 409.1 няма абсолютно нищо повече от 311-2n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Относно регистрирането на версия 409.1 имаше някъде писано, но немога да намеря темата. Номера е при първата инсталация на ваг-а, слагаш крак-а, стартираш я и пускаш на аутоскан. След това няма да ти пищи всеки път, че не е ригистрирана. Но това става само при първата инсталация. Ако е слагана вече, дори да я деинсталираш и инсталираш на ново няма да стане, явно си остава нещо записано по системните файлове на Windows-a. Естествено може преинсталация на Windows или пък някой с по-големи компютърни умения да се справи и по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 (Редактирано) Номера за 409.1 е, че се прави BAT файл, който стартира програмата и следи като се затрият crack файловете и ги възстановява, за да не става Unregistered:@ECHO Offstart "" /D"c:\program files\vag-com" "c:\program files\vag-com\vagcom.exe":STRTif not exist "c:\Program Files\VAG-COM\d1.bin" copy "c:\Program Files\vagcopy\d1.bin" "c:\Program Files\VAG-COM\d1.bin"if not exist "c:\Program Files\VAG-COM\d2.bin" copy "c:\Program Files\vagcopy\d2.bin" "c:\Program Files\VAG-COM\d2.bin"if not exist "c:\Program Files\VAG-COM\d3.bin" copy "c:\Program Files\vagcopy\d3.bin" "c:\Program Files\VAG-COM\d3.bin"echo Starting!echo Wscript.Sleep 600> sleep.vbsstart /w wscript.exe sleep.vbsecho Done!del sleep.vbsGOTO STRTЩе пробваме с 311.2 и ще видим, дали е от версията. Редактирано 26 Март 2009 от ralenekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 И с 409.1 и с 311.2 все същото:[select][01 engine][Adaptation - 10]Enter channel 01Enter an adaptation value between 124 and 132[save](May require a Login of 01283 or 11463, depending on year or model)Пробвах и с кодовете за логин, изкарва че са грешни и не ги приема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 27 Март 2009 Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 (Редактирано) [01 - Engine]после отиваш на [Login - 11] и там пишеш код 12233 и след тва [Do It!]след това отиваш на [Adaptation - 10] на 2ри канал се повишават или намаляват обортите на празен ход там чилата са същите,принципа същона 18ти канал се променя ограничителя на скоростта там се въвежда просто желаната скороста ако искаш да нулираш всички стойности и да им дадете заводски настройки просто избираш канал 00 и давате "SAVE Не знам за бензиновите дали става но при мен така се регулират оборотите. Редактирано 27 Март 2009 от dymbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 27 Март 2009 Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 а ако искаш да нулираш всички стойности и да им дадете заводски настройки просто избираш канал 00 и давате "SAVEТова с канал 00 съм го пробвал и работи. А иначе казано май ще трябва да налучкаме Login-a за моторната електроника на 1.6... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване