Jump to content

Допълнителни уреди


Recommended Posts

колеги,

днес, при поредния ми тур по магазините за авто-части-глезотии, установих :twisted: ,че в ауто-мания са пуснали уреди за допълнително вграждане. моята бледо-розава мечта е да си монитрам следните три уреда- налягане на маслото, температура на маслото и волтметър....продават се отделните "часовници" и към тях има нещо :roll: като датчик. знам, че на NG моторите се вграждат серийно тия уреди, ама ми се иска и на моето АБК моторче да си поставя такива джаджи....някой има ли идеи как става врътката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ценаната на уред е около 25-30 лева. върви в комплекта с разни датчици и скоби и винтчета, ама нещо датчиците голямо менте ми се видяха....

проблем ще бъде и осветлението на уредите..... :roll: както и конзолата, в която ще се вграждат.

в магазина има една дето е предвидена за три такива уреда, ама нещо много груба и грозна ми се стори....

иначе за налягане на маслото- нали всеки от нас има такъм датчик- за него паралено на лампата на таблото...

за температурата на маслото- не знам. знам, че се продавад спец вланци за целта, ама.....

за волтметъра- по някакъв начин за клемите ан акумулатора. нали това се мери колко волта хвърля алтернатора....

остава да се измисли и конзолата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gambini сложи ги па ела да вида как стоят! Че при тебе нещтата винаги са изпипани!

:oops:

доста съм се замислил за тези уредчета...решил съм да ги сложа на мястото на пепелника (и без това не се ползва в моята кола) но не съм сигурен дали могат да се вържат и да показват точни стоиности и затова още бавя проекта :twisted:

Roni ако измислиш нещо по въпроса ще се радвам да го споделиш :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам, че на NG моторите се вграждат серийно тия уреди

Искаш ли да се хванем на бас ?

Иначе вижте в conrad.de там има доста по-качествени но и са малко по-скъпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се похваля, вече се сдобих с такива уреди. Оригинални, свалени от ауди са, волтметър, налягане на маслото и температура на масто! направо не мога да им се нарадвам. като момченце с близалка съм!!! :twisted: 8) :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tsvet40,

за нашия двигател датчиците са 2:

за налягане 035 919 561 монтира се на мястото на 028 919 081 D или 035 919 561 A монтира се на мястото на 056 919 081 E - това са ти старите датчици за налягане съответно 0,3 и 1,8 бара (лапата и зумера)

струва към 50 лв

другия е за температура 035 919 521 B и струва 30 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде gambini ти си! Сега като видя как си се справил и съм по теб!

само да ми минат изпитите и почвам да деиствам по въпроса, че за момента много жега ни дават :x :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да точно това са уредите- процедурата по монтажа е горе-долу следната- откачаш задния пепелник; под него има гайка- отвиваш...после сваляш декоративното капаче пред ръчната- потвиваш гайката под него и издърпваш назад задната част на централната конзола. отвиваш топката на скоросите и издарпваш назад и нагоре барчето- демонтираш го тотално....след това зависи дали колата е с климатроник или с кръглите врътки...ако е с краглите врътки те се издърпват (ръкохватките) напраед. под тях има скрити едни винтчета, с които се сваля панела около тях...ако е с климатроник- панелът е щракнат на щипки и ЛЕКО с отверка се вади...следва демонтажа на пепелника- има две болтчета долу и две винтчета горе...разглобява се и самия пепелник, за да може да се откачи кабела и лампичката на запалката.-....следва монтажа- показано е да се захване конзолата с 4 болта към пластмасата на барчето- мерите къде точно трябва да дойде и дупчите; завивате болтовете...аз лично съм стигнал до тук. Сега нататък плановете са ми следните:

да се направи куплунг, в който да се хванат всички жици от уредите. после да се окабели. кое на маса, кое на + кое към управление на сигнала от съответния датчик...свързване на осветлението на допълнителните уреди- има спец реле за целта- тегли се байпас от уредите на таблото...

монтаж на датчиците по двигателя- за налягане на маслото (т.нар. канбанка) ще си направя едно приспособление (щуцер) от тръба за да може да се вдигне малко нагоре, че около охладителя минават две тръби и делкото...няма място- резба М10х1 дължина на резбата прибл12,8 мм . щуцера -мъжко-женско. температурния датчик го бодвам отзад на главата и на двете места има завити в момента тапи за инбус.

тегла жиците и на съответните места на куплогга...

сглобявам корите в обратен ред и се радвам на уредите :twisted:

търся си пепелник, като за въпросните уреди, че има известна разлика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК! С най-голямо удоволствие, ще мина и ще показвам....а за бирата- необходимо ли е да чакаме до срещата???? :twisted:

аз също искам да видя твоето ауди със спойлерите- много хваща окото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепелника ми трябва за съжаление.Мислете за друго место . Е ако не става ще го махам ясно е!!!  

Само двамата ли ще пиете по бира :twisted:  :twisted:

Еми приятелю виж моите как са.Като сложиш датчиците и си има такъв пепелник които е за под датчиците се монтира е и доста ефектен.А само незнам запалката къде ще е щото при мене е до ръчната :roll: Ако искате да направя още някоя снимчица и да ви пратя по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото аз се оборудвах със всичко без самия ... как да обясня ... тази част от пепелника дето се слагат фасовете в нея после я вадиш изправасх и ползваш пак

та провери колко струва в юнитрейд - никога няма да си го купя :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...