Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Днеска вадех кабелите на ключа и на мотора да ги гледам. Няма как да се объркат просто. Според мен са сложили мотор за лява седалка в механизъм на дясна седалка. После видях batery manager показваше 30%. Може ли от ваденето на кабелите да е дало на късо и да е по-изтощил акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха-ха :steinigung:

sky, първата беше моята - седанче. Бежавата беше твоят авант :stupid:

Не обвинявай само тези които са сглобявали колата, защото не си я взел от завода

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, моторчетата дърпат доста докато разхождаш седалката, а си дал и на контакт

GM кит -тунинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, седалките доста ги разхождах. Може да е от това наистина.

А м/у другото може ли някой да ми каже при него цветовете на кабелите така ли са подредени. Горе червен, долу кафяв. При мен на шофьорската е обратното, но те са огледално обърнати. Интересува ме на дясната седалка само.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левият скрол на волана как ви работи?

При мен въртейки го надолу (посока пода) ми качва траковете. Нагоре ги сваля. Ама видно от снимката, така е и обозначението и логиката на FIS-a.

Въпреки всичко и двата бутона работят противно на моето разбиране - назад/надолу= низходящ ред и напред/нагоре = възходящ ред. Работят точно обратното.

Всичко се оказа наред. Просто аз бъркам понятията. Уточнихме със sky и ни работят еднакво скроловете :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си ни подвел с това "качвам". Имал си в предвид качваш номерата на песните, а ние разбираме съвсем друго.

да, точно така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта. Явно темпомата работи само когато шофираш не може да се зададе предварително.

Още една питанка на снимката заграденото какво представлява.

post-6393-1262154876.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат се дръпне, се навива куката за теглене. Само на вас ще кажа, не анам какво става, от студовете ли е, досега не беше се случвало, ще кажеш че в Рено бачкам, за една седмица 3-4 трупа - 1 Ку наводнено, как да е, там разбирам, 1 А6 непалеща и недаваща на контакт, 1 Ку пали когато си иска, 1 А3 2006 не давала на контакт. Някой е пуснал вирус по тез коли или им е подал ток с обратен поляритет :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапата за куката (ако се наложи да те дърпат).

Да, куката се навива на резба и ти е в багажника отдясно. За да свалиш капачето на бронята го натисни силно с пръст навътре!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, куката се навива на резба и ти е в багажника отдясно. За да свалиш капачето на бронята го натисни силно с пръст навътре!

По-добре да нямам кука в багажника. :hilezh: Стига ми това, че постоянно ме спират.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Verter. видя ли кабелчетата бре?

не, не ги виждам :hilezh:

примерно на шофьорската седалка как да я регулирам и къде да гледам?

.......

Аз добавям и един Туарег 3.0tdi взет под наем от Испания и закъсал откъм палене сега във Видин.

нормално, то започнаха да трупат годинки тия коли.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, банкерска кола, все пак. Той, Sky , на не се сеща. А под другата ти е сейфа нали? :bussi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под двете предни седалки имам чекмеджета които се плъзгат. От тях нищо не се вижда. Как ги виждаш тия моторчета бе адаш? с фенерче ли?

аз съм виждал само едно, това от външната част на седалката към вратата.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпаш седалката назад. Вдигаш отпред и отзаде. Чекмеджето не го вадиш, а се навираш малко по навътре, така че да си директно към мотора, а не по диагонал. Или най добре снимай с телефона и виж какво се хваща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успях.....

на шофьорската седалка червения кабел е по-близо до мокета, демек е най-отдолу.

на пасажерската седалка, червеният е отгоре

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sky,имам чувстото, че малко бъркаш понятията "натискам надолу, а тя отива нагоре". Дай една снимка на бутона и със стрелкички обясни къде точно натискаш и накъде отива седалката.

Самият бутон е малко като лостов механизъм - бутайки надолу предната част, задната се вдига нагоре. Може би затова имаш чувството, че управлението е объркано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане относно безключовото палене- може ли да стане фал по време на шофиране -да речем да ти се заключи волана или при падане на батерията на дистанционното да стане нещо което може да предизвика невъзможност за управление на автомобила. Какво се случва ако си запалил безключово и отидеш извънобхват на дистанционното.

И последен въпрос относно багажника - може да се отваря с дистанционното, затварянето може ли да стане без да се налага да го натискаш капака.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно, няма да стане фал. Даже и да излезеш или изхвърлиш ключа, няма да стане нищо. Просто ще изгасиш и повече няма да запалиш. Багажника не става. Само за Ку7 има отделен модул ( не през Ауди обаче) , който затваря багажника и то ако си с ел. задвижване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...