sky Публикувано 29 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Днеска вадех кабелите на ключа и на мотора да ги гледам. Няма как да се объркат просто. Според мен са сложили мотор за лява седалка в механизъм на дясна седалка. После видях batery manager показваше 30%. Може ли от ваденето на кабелите да е дало на късо и да е по-изтощил акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 (Редактирано) Сглобяване на немска колаха-ха sky, първата беше моята - седанче. Бежавата беше твоят авант Не обвинявай само тези които са сглобявали колата, защото не си я взел от завода Редактирано 29 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Не, моторчетата дърпат доста докато разхождаш седалката, а си дал и на контактGM кит -тунинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 (Редактирано) Да, седалките доста ги разхождах. Може да е от това наистина.А м/у другото може ли някой да ми каже при него цветовете на кабелите така ли са подредени. Горе червен, долу кафяв. При мен на шофьорската е обратното, но те са огледално обърнати. Интересува ме на дясната седалка само. Редактирано 29 Декември 2009 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 (Редактирано) Левият скрол на волана как ви работи?При мен въртейки го надолу (посока пода) ми качва траковете. Нагоре ги сваля. Ама видно от снимката, така е и обозначението и логиката на FIS-a.Въпреки всичко и двата бутона работят противно на моето разбиране - назад/надолу= низходящ ред и напред/нагоре = възходящ ред. Работят точно обратното.Всичко се оказа наред. Просто аз бъркам понятията. Уточнихме със sky и ни работят еднакво скроловете Редактирано 29 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Ти си ни подвел с това "качвам". Имал си в предвид качваш номерата на песните, а ние разбираме съвсем друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Ти си ни подвел с това "качвам". Имал си в предвид качваш номерата на песните, а ние разбираме съвсем друго.да, точно така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
infrared Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Благодаря за помощта. Явно темпомата работи само когато шофираш не може да се зададе предварително.Още една питанка на снимката заграденото какво представлява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) Тапата за куката (ако се наложи да те дърпат). Редактирано 30 Декември 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Кат се дръпне, се навива куката за теглене. Само на вас ще кажа, не анам какво става, от студовете ли е, досега не беше се случвало, ще кажеш че в Рено бачкам, за една седмица 3-4 трупа - 1 Ку наводнено, как да е, там разбирам, 1 А6 непалеща и недаваща на контакт, 1 Ку пали когато си иска, 1 А3 2006 не давала на контакт. Някой е пуснал вирус по тез коли или им е подал ток с обратен поляритет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) Тапата за куката (ако се наложи да те дърпат).Да, куката се навива на резба и ти е в багажника отдясно. За да свалиш капачето на бронята го натисни силно с пръст навътре! Редактирано 30 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) Да, куката се навива на резба и ти е в багажника отдясно. За да свалиш капачето на бронята го натисни силно с пръст навътре!По-добре да нямам кука в багажника. Стига ми това, че постоянно ме спират. Редактирано 30 Декември 2009 от carlitobrigante Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Verter. видя ли кабелчетата бре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) Verter. видя ли кабелчетата бре?не, не ги виждам примерно на шофьорската седалка как да я регулирам и къде да гледам?.......Аз добавям и един Туарег 3.0tdi взет под наем от Испания и закъсал откъм палене сега във Видин.нормално, то започнаха да трупат годинки тия коли. Редактирано 30 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Вдигаш макс нагоре. Моторчето е 1-то от вътрешната страна към конзолата демек. Няма как да не го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 не се вижда нищо. Чекмеджето под седалката ми пречи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Е, банкерска кола, все пак. Той, Sky , на не се сеща. А под другата ти е сейфа нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) под двете предни седалки имам чекмеджета които се плъзгат. От тях нищо не се вижда. Как ги виждаш тия моторчета бе адаш? с фенерче ли?аз съм виждал само едно, това от външната част на седалката към вратата. Редактирано 30 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Дърпаш седалката назад. Вдигаш отпред и отзаде. Чекмеджето не го вадиш, а се навираш малко по навътре, така че да си директно към мотора, а не по диагонал. Или най добре снимай с телефона и виж какво се хваща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 (Редактирано) успях.....на шофьорската седалка червения кабел е по-близо до мокета, демек е най-отдолу.на пасажерската седалка, червеният е отгоре Редактирано 30 Декември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Ами както при мен са. Ебаси тъпия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoof Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 И какво стана сега с новата кола на Владо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Sky,имам чувстото, че малко бъркаш понятията "натискам надолу, а тя отива нагоре". Дай една снимка на бутона и със стрелкички обясни къде точно натискаш и накъде отива седалката. Самият бутон е малко като лостов механизъм - бутайки надолу предната част, задната се вдига нагоре. Може би затова имаш чувството, че управлението е объркано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
infrared Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Имам едно питане относно безключовото палене- може ли да стане фал по време на шофиране -да речем да ти се заключи волана или при падане на батерията на дистанционното да стане нещо което може да предизвика невъзможност за управление на автомобила. Какво се случва ако си запалил безключово и отидеш извънобхват на дистанционното.И последен въпрос относно багажника - може да се отваря с дистанционното, затварянето може ли да стане без да се налага да го натискаш капака.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Няма страшно, няма да стане фал. Даже и да излезеш или изхвърлиш ключа, няма да стане нищо. Просто ще изгасиш и повече няма да запалиш. Багажника не става. Само за Ку7 има отделен модул ( не през Ауди обаче) , който затваря багажника и то ако си с ел. задвижване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts