Jump to content

carlitobrigante

Members
  • Мнения

    1003
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    V8T

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Няколко лимона

Последни посетители

6053 профилни разглеждания

carlitobrigante's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма проблем. Всичко е точно.
  2. В тоя форум, за да си модерен, трябва винаги да се сравняваш с някого. Или с приятел на някого, или с шефа на някого. Щом говорим за нови коли - през 2013 си купих S8, в момента е на 17000 км. Кош за 20 бона не си спомням да съм имал в последните десетина години. Поздравления на Ауди, че вече са сложили COD системата и на W12. Моето нямаше такава система. Ето, научих нещо ново благодарение на форума. @ tolev: благодаря за предложението да покарам W12. Ще се възползвам от възможността, когато предлагаш твоя кола. Така, от трето лице, се чуствам неудобно.
  3. Бил съм първи собственик на няколко Аудита, а и сегашното ми е такова. От 130 000 км започват по-сериозните проблеми в зависимост от модела - вериги, компресори, помпи за впръскване и т.н. В тази връзка - възможно е кола на 250 000 да е в по-добро състояние от кола на 150. Километрите не са най-важното, а как е поддържана. Съвет към Sag: щом колата ти е добра си искай справедлива цена. Ще се намери кой да я плати....
  4. Добра пара можеш да вземеш само и единствено ако приложиш фактури за направени ремонти /на сервизна книжка никой не вярва/. Моята беше 4.2 FSI, на 180 000 км и са я продали на третото вдигане на телефона. Не знам подробности, че бях оставил едни момчета да се занимават.
  5. Преди точно 10 г. имах А8 с такъв мотор и от нова ги имаше тези вибрации. Няма да се плашиш....
  6. Ха,ха. Стига де, Веско. Нали щеше да обясняваш? Технологията с компресорите с ремък всички я обявиха за стара, даже и Мерцедес. Twin-scroll е термин само за турбо-компресор. Другият термин е twin-screw.
  7. Това не е толкова важно. Няма защо да се изтъкваме тук. Важното е, че не съм сменил марката и нямам намерение да я сменям. Цитиране на предходен пост!
  8. S6/RS6/S8 са с по два twin-scroll компресора между главите. Нищо не съм сменил. Има лаг, естествено, но е доста по-малко.
  9. Върни 2-3000 поста назад, за да ми видиш мнението за A7 Цитиране на предходен пост!
  10. Шансът е никакъв. Вече нямам W12. Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите. Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време. Поздрави
  11. Сменя се кабела, който захранва стопа. Проблем на всички седани. Не помня дали се плащаше или си имаше акция по темата. Все пак отдавна имах 4F. Аз като ми светна това си купих и нови стопове, за по-сигурно.
  12. Рейката е. Разбива се от големите джанти и нито един майстор не може да го открие. Карай и тва е....
  13. Самсунг 8-ма серия. Но минимума е 40 инча.
  14. Има обдухване на седалките и масаж още от 2003 г. Щом изкарваш пари си купи това, което ти харесва. Останалото е без значение.
×
×
  • Create New...