Jorkata81 Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Зравейте на всички имам един може би тъпичък въпрос но ще ми е драго да чуя вашето мнение . Купих си джанти реплики от мергел и ми ги дадоха с болтове които са конусовидни а оригиналните ми болтове са обли. В гумаджийницата пробваха облите оригинални болтове на новите джанти с коносовидни легла и болтът не хлопаше и ми казаха че мога да карам така.Но все пак искам да разбера да не би да прееба нещо я болтовете я джантите така и дали да не сложа конусовидните болтове а само секретният да го оставя объл.Ще очаквам съветът ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 вместо ментаци от маргел, що не отиде оригинални да си вземеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 абсолютно никакъв проблем няма да караш така колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorkata81 Публикувано 24 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Мерси много за бързия отговор колега. Така ще ги оставя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 (Редактирано) Определено единствено правилният вариант е, каквито са ти леглата на болтовете, такива да са и самите болтове. На оригиналните джанти на Ауди са обли, но на репликите на Маргел не са. Те за това и хората са предвидили нови болтове. То ако беше кой с каквито му скимне, нямаше да има толкова видове болтове, а шяха да правят само един, за всякакви легла на джантите. Не си прави експерименти, а си сложи новите болтове. Не слушай сляпо тоя гумаджия, щото тва дето ти го е казал си е побългаряване на цялата схема, не хлопало, еми то няма как да хлопа, като го стегне, обаче стяга на една малка ивица. Можеш и сам да го провериш, слез долу, без да вдигаш на крик, отвий единия болт и виж на леглото на джантата какъв белег е останал. Само една тясна черта и на това се крепи всичко, това ти е цялата допирна точка м/у болта и джантата, слез и виж и после пиши. Още повече колата ти не е от най-леките. Точно преди една седмица, на Цариградско на един Кадет пред мен, му изхвърча предна лява гума със около 80 км/ч. Редактирано 24 Април 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Определено единствено правилният вариант е, каквито са ти леглата на болтовете, такива да са и самите болтове. На оригиналните джанти на Ауди са обли, но на репликите на Маргел не са. Те за това и хората са предвидили нови болтове. То ако беше кой с каквито му скимне, нямаше да има толкова видове болтове, а шяха да правят само един, за всякакви легла на джантите. Не си прави експерименти, а си сложи новите болтове. Не слушай сляпо тоя гумаджия, щото тва дето ти го е казал си е побългаряване на цялата схема, не хлопало, еми то няма как да хлопа, като го стегне, обаче стяга на една малка ивица. Можеш и сам да го провериш, слез долу, без да вдигаш на крик, отвий единия болт и виж на леглото на джантата какъв белег е останал. Само една тясна черта и на това се крепи всичко, това ти е цялата допирна точка м/у болта и джантата, слез и виж и после пиши. Още повече колата ти не е от най-леките. Точно преди една седмица, на Цариградско на един Кадет пред мен, му изхвърча предна лява гума със около 80 км/ч.Ей заинтригува ме, даже и аз слязох до долу (понеже не съм с оригиналните болтове) Нямам белези по джантата, прилепват си плътно. Извинявам се ако съм подвел колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Аз съм на същото положение. Ще си купя нови секретни болтове подходящи за новите ми джанти. Не мисля, че е подходящо облия болт на конусовидното легло. Гумата няма да падне, но би могло да се деформира втулката за болта на джантата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorkata81 Публикувано 25 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Сега слезнах до колата и развих единият сферичен болт за да го подменя. Като го развих наистина контанкта на болта с джантата е около 3мм ивица от външната страна и завих коносувидния но пък той се оказа по дълъг с около 3 навивки от резбата и като го завия усещам че се затяга само че като го развиия и оставя следа на главината в дъното на отвора явно болтът опира челно и се отказах да ги подменям за този момент докато не намаля дължината на конусните болтове. Защото да не би да не притягат както трябва.Ако можете да ми кажете къде може да ги престържа на струг ще съм ви много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 (Редактирано) ...Като го развих наистина контанкта на болта с джантата е около 3мм ивица от външната страна...Няма да те лъжа, я! А за по-дългите маргелски болтове забравих да ти кажа. Всъщност за това геният-гумаджия ти е казал, да си караш с облите, щото знае много добре, че иначе новите трябва да ги пили. А все пак го мързи, нали знаеш. Не си спомням как беше положението, но опираха мисля само отпред, а отзад нямаше проблем (не съм сигурен, дали не беше обратно, но май не).Та аз мойте ги пилнах с шмиргел една две резби и всичко заспа. То им трябваше милиметър. За 10 мин работа е, и забележи после, като завиеш и след време развиеш болта как се вижда, че е лягал на цялото легло. Редактирано 25 Април 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorkata81 Публикувано 26 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Мерси много за съветът колега дадох болтовете на един приятел да ги скъси с 2мм и смятам ще заспят.Ходих първо до мергел да не би да са ми дали дълги болтове, ровиха там половин час и не намериха по къси.Купих си и секретни с конуси та да е напълно как си трябва колата.В понеделник ще си ги взема билтовете и ще пиша какъв е резултата. Отпред ми опират поне там ги пробвах на задните не съм мерил но ще намаля дължината на всичките да не стане някакъв фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Няма да те лъжа, я! А за по-дългите маргелски болтове забравих да ти кажа. Всъщност за това геният-гумаджия ти е казал, да си караш с облите, щото знае много добре, че иначе новите трябва да ги пили. А все пак го мързи, нали знаеш. Не си спомням как беше положението, но опираха мисля само отпред, а отзад нямаше проблем (не съм сигурен, дали не беше обратно, но май не).Та аз мойте ги пилнах с шмиргел една две резби и всичко заспа. То им трябваше милиметър. За 10 мин работа е, и забележи после, като завиеш и след време развиеш болта как се вижда, че е лягал на цялото легло.Същото беше и при мен с едни секретни болтове. Дълги са и опират отпред. Ако се скъсят малко и всичко заспива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 ...дадох болтовете на един приятел да ги скъси с 2мм и смятам ще заспят......Купих си и секретни с конуси та да е напълно как си трябва колата...И за секрета правилно си направил, и той да си легне на леглото. Маргелските не са лоши. Не, че и той е 100% спасение, но определено е по-добър от оригиналния, в смисъл, че оригиналните са малко разновидности и повечето ключове за тях ги имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorkata81 Публикувано 1 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 Чак сега намерих време да ги сменя и всичко си заспа, престъргаха ми ги на струг с 2мм и не опират вече за всеки случай като ги подмених я вдигах на крик и завъртах колелото да не би да стържи някъде но всичко беше наред.Мерси още веднъж на всички за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване