Jump to content

Загуба на масло


Recommended Posts

Значи искам първо да кажа че ми се губи около 1л масло на хиляда километра, колата е Б4 1.9 ТДИ , но при положение, 4е карам извънградско иначе ако я карам до 2000 оборота е okolo 500ml. по - малко.Турбото го изклю4вам -защото е проверено.Интересува ме откъде може да ми влиза масло в казан4ето на антифриза има такива маслени наслагвания по стените и имам чувството, 4е ми надува системата.На загрята кола за да стисна марку4а ми трябват и двете ръце а съм виждал на колеги да се стискат спокойно и с една и като се отвори капа4ката на загрят двигател даже и не фъска.Може ли да е капачка? На един приятел е сменяна гарнитура на главата, но неговите маркучи пак държат налягане, като при мен и той също има маслени наслагвания по стенитена казан4ето.Малото с което карам е Мобил S 10W40.Колеги, които имат такъв двигател да споделят колко трябва да са твърди марку4ите, защото аз в момента съм завъртял капа4ката до момента в който почва да стяга ,но не до края и като загрее се 4ува как си пуска въздух от нея.Няма антифриз в маслото, направими впечатление 4е на студено като и дам малко газ и изпущва синьо но само за момент и после из4иства

Редактирано от bojko_78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата каза че влиза масло в антифриза - на 100 % е крива главата. Само с гарнитура едва ли ще се оттърве. А това за гумичките - когато един път е свалена главата е престъпление да не се сменят :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички на клапаните. А глава се шлайфа ако е крива.

Главата се шлайфа задължително винаги, щом си я свалил. Другото е побългарена работа. Задължително сменяш гумички и е добре да смениш и болтовете на главата. Така пише в книгите, но за болтовете не е толкова страшно, макар, че аз и това го спазих. Общо взето, за да смениш гарнитура на глава, трябва да спазиш много неща, ако искаш да стане добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...влиза масло в казан4ето на антифриза има такива маслени наслагвания по стените...

Маслото в охладителната система си е показател за гарнитура на глава.

и имам чувството, 4е ми надува системата.На загрята кола за да стисна марку4а ми трябват и двете ръце...

Не знам точно какъв ти е критерия за твърд маркуч, но определено за да го стиснеш на загрял мотор не би трябвало да ти трябват 2 ръце.

Още един показател, че си за гарнитура.

Може ли да е капачка?

Едва ли. Няма как заради нея да ти влезе масло в антифриза.

Не се отчавай. Звучи неприятно, но не е болка за умиране. Само подбери добър шлайфист, купи свястна гарнитура (по възможност от Порше, не е чак толкова скъпа) и действаш.

Ето ти един ЛИНК към една тема, накрая съм написал точно какво съм сменил и за колко пари. Всичко съм правил по книга, но ако си притеснен с парите, някой от тия неща може и да ги спестиш. Мотора е почти същия.

Там не съм писал, че единия признак е масло в антифриза, защото нямаше, но в последстие Мишо провери антифриза с някаква съставка и тя се оцвети в цвета, който показва, че има смесване, дори и да не се виждаше на око.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата се шлайфа задължително винаги, щом си я свалил. Другото е побългарена работа. Задължително сменяш гумички и е добре да смениш и болтовете на главата. Така пише в книгите, но за болтовете не е толкова страшно, макар, че аз и това го спазих. Общо взето, за да смениш гарнитура на глава, трябва да спазиш много неща, ако искаш да стане добре.

Задължително казваш се шлайфа главата........,дори и с перфектно чело и с линейна кривина под 0.1 мм.(например) ли?

Болтовете казваш може и старите да оставиш,въпрос на преценка на място?Дори и с микропукнатините,дето не ги виждаш с просто око(които може и да не са се появили през целият им не малък(обикновено) работен живот,но вероятноста е повече от голяма) и със сериозния риск да се пукне някой вече затяган болт?

А каверна по челото на картера какво я правим,шлайфаме и него до зачистване ли?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колко глави си виждал свалени с перфектно чело? Като имаш предвид, че глава се сваля не на чисто нова кола, а на кола с проблеми, демек на километри и т.н.

Мнението и на Мишо и на Жоро е, че главата се шлайфа задължително, пък ти щом разбираш повече от тях, може и да е така.

За болтовете съвсем ясно (и само аз м/у другото) съм отбелязал, че ТРЯБВА да се сменят. Също съм написал, че и аз, като правих мойта глава съм ги сменил (защо ли?). Но аз не знам, тук кой, с какви средства разполага и съответно, дали може да отдели едни около 700 лв (за почти същия мотор 1,9 ТДИ 110кс), колкото ми излезе на мен.

И в този смисъл съм написал, че е ако ще има компромис (както става в повечето случаи, особено в условия на криза), е по-важно да шлайфа главата и да купи хубава гарнитура, отколкото болтове.

Естествено най-добрият вариант си остава да се смени всичко и то от Порше. За това не се хващай за думата, само колкото да се заядеш.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колко глави си виждал свалени с перфектно чело? Като имаш предвид, че глава се сваля не на чисто нова кола, а на кола с проблеми, демек на километри и т.н.

Мнението и на Мишо и на Жоро е, че главата се шлайфа задължително, пък ти щом разбираш повече от тях, може и да е така.

За болтовете съвсем ясно (и само аз м/у другото) съм отбелязал, че ТРЯБВА да се сменят. Също съм написал, че и аз, като правих мойта глава съм ги сменил (защо ли?). Но аз не знам, тук кой, с какви средства разполага и съответно, дали може да отдели едни около 700 лв (за почти същия мотор 1,9 ТДИ 110кс), колкото ми излезе на мен.

И в този смисъл съм написал, че е ако ще има компромис (както става в повечето случаи, особено в условия на криза), е по-важно да шлайфа главата и да купи хубава гарнитура, отколкото болтове.

Естествено най-добрият вариант си остава да се смени всичко и то от Порше. За това не се хващай за думата, само колкото да се заядеш.

Поста преди твоя не го виждам, а иначе знам че някой е писал.Пусни ми го да го видя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност точно свалени проблемни глави са минали през ръцете ми сериозно число,имахме с един приятел рабитилничка за точно такива ремонти.

Нямам нищо,ама абсолютно нищо против желанието на всеки собственик да си шлайфа(всъщност фрезова) главата и в някой случаи и картера,бизнеса все пак трябва да се храни :hilezh: .И пак си я шлайфай другия път (ако,или когато ти се наложи сваляне) главата щом е задължително и имаш излишни 20-тина левчета. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли от гарнитура на главата да гори масло и другото като казвам масло в антифриза нямам предвид, че ми меша антифриза а само , че има налепи по стените на казанчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност точно свалени проблемни глави са минали през ръцете ми сериозно число,имахме с един приятел рабитилничка за точно такива ремонти.

Нямам нищо,ама абсолютно нищо против желанието на всеки собственик да си шлайфа(всъщност фрезова) главата и в някой случаи и картера,бизнеса все пак трябва да се храни :bia: .И пак си я шлайфай другия път (ако,или когато ти се наложи сваляне) главата щом е задължително и имаш излишни 20-тина левчета. :D

Сериозно ли ги фрезовате ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...