bojko_78 Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 (Редактирано) Значи искам първо да кажа че ми се губи около 1л масло на хиляда километра, колата е Б4 1.9 ТДИ , но при положение, 4е карам извънградско иначе ако я карам до 2000 оборота е okolo 500ml. по - малко.Турбото го изклю4вам -защото е проверено.Интересува ме откъде може да ми влиза масло в казан4ето на антифриза има такива маслени наслагвания по стените и имам чувството, 4е ми надува системата.На загрята кола за да стисна марку4а ми трябват и двете ръце а съм виждал на колеги да се стискат спокойно и с една и като се отвори капа4ката на загрят двигател даже и не фъска.Може ли да е капачка? На един приятел е сменяна гарнитура на главата, но неговите маркучи пак държат налягане, като при мен и той също има маслени наслагвания по стенитена казан4ето.Малото с което карам е Мобил S 10W40.Колеги, които имат такъв двигател да споделят колко трябва да са твърди марку4ите, защото аз в момента съм завъртял капа4ката до момента в който почва да стяга ,но не до края и като загрее се 4ува как си пуска въздух от нея.Няма антифриз в маслото, направими впечатление 4е на студено като и дам малко газ и изпущва синьо но само за момент и после из4иства Редактирано 5 Май 2009 от bojko_78 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 Сваляй главата, работата е ясна. За гарнитура си и шлайф в най-малкият вариянт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halito Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 течове има ли колега между главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 Гумички на клапаните. А глава се шлайфа ако е крива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 Колегата каза че влиза масло в антифриза - на 100 % е крива главата. Само с гарнитура едва ли ще се оттърве. А това за гумичките - когато един път е свалена главата е престъпление да не се сменят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 Гумички на клапаните. А глава се шлайфа ако е крива.Главата се шлайфа задължително винаги, щом си я свалил. Другото е побългарена работа. Задължително сменяш гумички и е добре да смениш и болтовете на главата. Така пише в книгите, но за болтовете не е толкова страшно, макар, че аз и това го спазих. Общо взето, за да смениш гарнитура на глава, трябва да спазиш много неща, ако искаш да стане добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojko_78 Публикувано 6 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 Никой не каза колко трябва да са твърди маркучите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 (Редактирано) ...влиза масло в казан4ето на антифриза има такива маслени наслагвания по стените...Маслото в охладителната система си е показател за гарнитура на глава.и имам чувството, 4е ми надува системата.На загрята кола за да стисна марку4а ми трябват и двете ръце...Не знам точно какъв ти е критерия за твърд маркуч, но определено за да го стиснеш на загрял мотор не би трябвало да ти трябват 2 ръце. Още един показател, че си за гарнитура.Може ли да е капачка?Едва ли. Няма как заради нея да ти влезе масло в антифриза.Не се отчавай. Звучи неприятно, но не е болка за умиране. Само подбери добър шлайфист, купи свястна гарнитура (по възможност от Порше, не е чак толкова скъпа) и действаш.Ето ти един ЛИНК към една тема, накрая съм написал точно какво съм сменил и за колко пари. Всичко съм правил по книга, но ако си притеснен с парите, някой от тия неща може и да ги спестиш. Мотора е почти същия.Там не съм писал, че единия признак е масло в антифриза, защото нямаше, но в последстие Мишо провери антифриза с някаква съставка и тя се оцвети в цвета, който показва, че има смесване, дори и да не се виждаше на око. Редактирано 6 Май 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 (Редактирано) Главата се шлайфа задължително винаги, щом си я свалил. Другото е побългарена работа. Задължително сменяш гумички и е добре да смениш и болтовете на главата. Така пише в книгите, но за болтовете не е толкова страшно, макар, че аз и това го спазих. Общо взето, за да смениш гарнитура на глава, трябва да спазиш много неща, ако искаш да стане добре.Задължително казваш се шлайфа главата........,дори и с перфектно чело и с линейна кривина под 0.1 мм.(например) ли?Болтовете казваш може и старите да оставиш,въпрос на преценка на място?Дори и с микропукнатините,дето не ги виждаш с просто око(които може и да не са се появили през целият им не малък(обикновено) работен живот,но вероятноста е повече от голяма) и със сериозния риск да се пукне някой вече затяган болт?А каверна по челото на картера какво я правим,шлайфаме и него до зачистване ли? Редактирано 6 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 7 Май 2009 Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 (Редактирано) Ти колко глави си виждал свалени с перфектно чело? Като имаш предвид, че глава се сваля не на чисто нова кола, а на кола с проблеми, демек на километри и т.н.Мнението и на Мишо и на Жоро е, че главата се шлайфа задължително, пък ти щом разбираш повече от тях, може и да е така.За болтовете съвсем ясно (и само аз м/у другото) съм отбелязал, че ТРЯБВА да се сменят. Също съм написал, че и аз, като правих мойта глава съм ги сменил (защо ли?). Но аз не знам, тук кой, с какви средства разполага и съответно, дали може да отдели едни около 700 лв (за почти същия мотор 1,9 ТДИ 110кс), колкото ми излезе на мен. И в този смисъл съм написал, че е ако ще има компромис (както става в повечето случаи, особено в условия на криза), е по-важно да шлайфа главата и да купи хубава гарнитура, отколкото болтове. Естествено най-добрият вариант си остава да се смени всичко и то от Порше. За това не се хващай за думата, само колкото да се заядеш. Редактирано 7 Май 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojko_78 Публикувано 7 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 Ти колко глави си виждал свалени с перфектно чело? Като имаш предвид, че глава се сваля не на чисто нова кола, а на кола с проблеми, демек на километри и т.н.Мнението и на Мишо и на Жоро е, че главата се шлайфа задължително, пък ти щом разбираш повече от тях, може и да е така.За болтовете съвсем ясно (и само аз м/у другото) съм отбелязал, че ТРЯБВА да се сменят. Също съм написал, че и аз, като правих мойта глава съм ги сменил (защо ли?). Но аз не знам, тук кой, с какви средства разполага и съответно, дали може да отдели едни около 700 лв (за почти същия мотор 1,9 ТДИ 110кс), колкото ми излезе на мен. И в този смисъл съм написал, че е ако ще има компромис (както става в повечето случаи, особено в условия на криза), е по-важно да шлайфа главата и да купи хубава гарнитура, отколкото болтове. Естествено най-добрият вариант си остава да се смени всичко и то от Порше. За това не се хващай за думата, само колкото да се заядеш.Поста преди твоя не го виждам, а иначе знам че някой е писал.Пусни ми го да го видя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2009 Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 всъщност точно свалени проблемни глави са минали през ръцете ми сериозно число,имахме с един приятел рабитилничка за точно такива ремонти.Нямам нищо,ама абсолютно нищо против желанието на всеки собственик да си шлайфа(всъщност фрезова) главата и в някой случаи и картера,бизнеса все пак трябва да се храни .И пак си я шлайфай другия път (ако,или когато ти се наложи сваляне) главата щом е задължително и имаш излишни 20-тина левчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojko_78 Публикувано 8 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 Може ли от гарнитура на главата да гори масло и другото като казвам масло в антифриза нямам предвид, че ми меша антифриза а само , че има налепи по стените на казанчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Май 2009 Доклад Share Публикувано 10 Май 2009 всъщност точно свалени проблемни глави са минали през ръцете ми сериозно число,имахме с един приятел рабитилничка за точно такива ремонти.Нямам нищо,ама абсолютно нищо против желанието на всеки собственик да си шлайфа(всъщност фрезова) главата и в някой случаи и картера,бизнеса все пак трябва да се храни .И пак си я шлайфай другия път (ако,или когато ти се наложи сваляне) главата щом е задължително и имаш излишни 20-тина левчета. Сериозно ли ги фрезовате ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts