SACHO7803 Публикувано 26 Май 2009 Доклад Share Публикувано 26 Май 2009 абе я си карай така колата--нека си тресат.някои казват че след време се управяли сами.аз не познавам никой който да е сменил дискове и след време да не му тресат.и мойте са сменени и още на 2 000км почна да трепери волана при намаляне.но не ибавам---нека си трепери.не мисля на 2-3 000км да сменям дискове и накладки.докато не упрат накладките--желязо в желязо--нищо няма да бутам.то роби им станахме на тия кочини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 26 Май 2009 Доклад Share Публикувано 26 Май 2009 абе я си карай така колата--нека си тресат.някои казват че след време се управяли сами.аз не познавам никой който да е сменил дискове и след време да не му тресат.и мойте са сменени и още на 2 000км почна да трепери волана при намаляне.но не ибавам---нека си трепери.не мисля на 2-3 000км да сменям дискове и накладки.докато не упрат накладките--желязо в желязо--нищо няма да бутам.то роби им станахме на тия кочини.Не Баце,РОБИ станахме на тия Нещастници които вкарват в България Части с Качество на Оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Май 2009 Доклад Share Публикувано 26 Май 2009 (Редактирано) Не съм голяма екстремистка, но да речем ,че не карам най-разумно Знам,че съм допринесла с дясното си краче за голяма част от изкривяването . Казвам,че имам 8 броя,защото съм сложила и предни и задни нови(без оглед дали има нужда за задните).....Относно първоначалната разработка и наместване- при мен такова чудо нямаше! Качих се в колата и съм карала ''спокойно'' не повече от 10 км...даже 10 са много и пак вибрират,така ли?И новия комплект също?Колега дето си "едно" с момичето,трябва да си наистина сериозен карък за да попадаш все на калпави дискове,нещо не се връзва.Вземете си прегледайте супортите на наклаДДДДДДките,после лагерите на главините,не е лошо да си видите и окачването,какви бяха тия стърганици,стругове,стругования на място ,кви бяха тия ВЕЛИКИ ментета не става ясно..... .Също си вижте джантите,баланса,не е лошо да се провери на кадърно място и реглажа на предницата......Чак "разработка и наместване".........,нямате ли стари и опитни шофьори около вас,ми питайте бе.....То вярно,че новичките наклаДДДДДки ако ги изпечеш и ги размиришеш в началото на живота им,същия живот го съкращаваш в пъти,както и спирачните им свойства,ама това си е елементарно чувство за самосъхранение,както физическо,така и финансово,ако го нямаш се трепеш и плащаш като "роб" Редактирано 26 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 (Редактирано) Вчера бяв в сервиз където ми замериха първо дисковте,после главините с уред нз как се казва.В дясно диска не дава никакви отклонения,идеален е,но в ляво беше 0,8 при максимален допуск 0,5...след почистване на главината показанието падна до 0,6,въпреки това промяна няма положителна промяна,пак си тресе...Тия дни смятам да го изправим на машината на Станчо в Аутофинес и ще видим какъв ще е резултата! Редактирано 14 Юли 2009 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icobest Публикувано 5 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2009 Вчера бяв в сервиз където ми замериха първо дисковте,после главините с уред нз как се казва.В дясно диска не дава никакви отклонения,идеален е,но в ляво беше 0,8 при максимален допуск 0,5...след почистване на главината показанието падна до 0,6,въпреки това промяна няма положителна промяна,пак си тресе...Тия дни смятам да го изправим на машината на Станчо в Аутофинес и ще видим какъв ще е резултата!Колега има ли резултат, че и аз имам същия проблем. Смених дискове задни и накладки и накладки плюс струг предни, но не се оправи. Имаше малко подобрение след смяна на един от задните лагери. Но над 100 -120 яко тресе, чува се и леко тракане отзад в дясно, но само понякога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Почти няма резултат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roam Ming Публикувано 12 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2010 Сменял съм дискове на няколко коли. Ако са от евтините, след 2-3 хил км започват да тресат. Проблема не е свързан с изкривяване. Това за пазене от вода са глупости. Проблема е, че се износват неравномерно, стоманата не е хомогенна. При спиране, дори и при малка скорост (10-20 км/ч) се усеща придърпване. Про висока скорост, когато съвпаднат "тесните места" на двете предни колела тресенето е яко. В US правят престъргване във почти всяка гумаджийница, ама тука се пулят в серизите. Така че смяна с нови, по-скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrin90 Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 (Редактирано) Колегата което е описал горе е може би доста вярно. Дали и моя проблем е същия?При 120км/ч съм забелязъл някой път когато намалям малко по-рязко тресе волана, някой път обаче въобще не се усеща. Дали е точно от тези съвпадения които говори колегата по-горе? Редактирано 13 Юни 2010 от dobrin90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 (Редактирано) В темата са изписани както доста верни неща така и куп глупости.1. Как за "качествените" дискове нямало значение ако преминат яко нажежени през солидна локва вода. Дори човек с елементарни познания по металознание ще Ви се изсмее и ще Ви обясни какво се случва. Лично ще помоля колегата Бате Владо да Ви разкаже за А8-цата спусната от Шипка на спирачки и преминала впоследствие през локва. 2. Как е възможно единият диск да е крив, а другият прав? Дори елементарната логика сочи, че нещо се е случило с кривия диск.3. Не са лоши истинските спирачни дискове Ferodo, а лоши са техните ментаци преопаковани в същите кутии. 4. Както вече е посочено не търсете причината само в дисковете, а си проверете състоянието на окачването, лагерите, шарнирите и пр. Редактирано 13 Юни 2010 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 Преди месец ходих в един сервиз малко след стадион Локомотив.Та майстора разказа, че предитова работил в сервиза на Юнитреид и ,че там били сменявали на няколко гаранциони автомобилидисковете по няколко пъти, заради криви дискове. После разказа ,че започнали преди да издадътавтомобила на клиента карали няколко километра на спирачки.По спомен беше нещо такова -вдигаш 60км испираш напълно, после пак след това пак караш малко като натискаш леко спирачките.След тазипроцедура каза че повече на са имали рекламации.Дали е истина незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_1.8s Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 Колеги в петъка ми смениха 4 диска с JURID + VAG и ETG накладки ( поне така пише в листа на сервизната поръчка ) че нещо старите бяха износени а па за накладките да не говорим та какво мислите за тях единя комплект за 2-та диска е 63,18 лв а за др. е 82,30 как мислите дали са добри в " ДН " сервиза в Люлин става въпрос ама нещо и там мамат че ми казаха че предните амортисйори са изпуснали а те са си здрави бах ти боклуците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване