Jump to content

Ауди A6 (4A,C4) 2.5tdi 140hp


Recommended Posts

Даа наплаши се бедния българин от скъпата подръжка на Ауди :stop: Всичко почна от прословутите носачи на А4 и всичко по С5 /ако пък ако е и дизел .../ . И пак съм на мнение , че за дизелов необслужен С4/все пак е 13год./ цена от 5000 си е нормална цена . Още повече , че уж и криза имало :) Много просто , че колегата като я обслужи хубавичко и той под 6500 няма да е даде :hilezh:

... Колега вземай колата и доволен шъ останеш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Наречете ме скептик, но има нещо гнило. Човекът, който е пуснал обявата няма представа от тези коли, защото моторът е 140 коня, ако е дизел и защото няма надпис Quattro отпред.

Друга причина е, че явно е от Германия, там дават 2000 евро, ако си върнеш старата кола и си купиш нова. За германеца има смисъл да я продаде на някого, ако е поне за 2000 евро. Може нашенецът да му е познат. Но остава въпросът, че 5200 лв са доста изгодна цена и нашенецът би трябвало да си е сложил повече печалба от 1200 лв заедно с докараването, което е поне 500 лв. Т.е. за тази кола и то от Германия, сигурно и с история, че и уж куатро, поне 7000 лв. е нормално и пак ще е изгодно, ако е читава.

Но има и вероятност всичко да е наред и колата да е супер и някой да уцели късмета.

Иначе моята е същата абсолютно и си я купих септември от Германия. Без куатро е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте! Тука ми попадна една а6 ц4. Изглежда лачено, върви добре, няма тракане, свистене или такива. Но е с бензиновия 2.0 16в 140кс двигател. Някой може ли да ми даде мнение за този мотор, понеже за първи път го виждам и освен сухи данни в интернет нищо друго не намирам. Колата е на приятел на мой роднина, който евентуално би ме изчакал около 5-6 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е възможно най-лошия избор от гамата на двигателите в А6(Ц4) - механичен инжекцион от хиляда и балканската, невъзможен за поддръжка, харчи като за световно. Т.е ако ще си взимаш бензин, търси нещо друго.

Даже имаше няколко теми в които собственици на въпросното чудо на техниката обсъждаха как да имплантират друг по-модерен мотор, но е цената на подобно усилие не си заслужава...

Та с 2 думи - не, това не е твоята кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не повтарям , като папагал написаното от колегата над мен , да питам какви пари и търси твоя човек ? Струват общо взето на половината от цената на читав AEL . А нищо да не си намерил в нета за легендата ACE , направо ма озадачаваш сериозно :snipersmilie: Язък , че толкова време търсиш Ауди :respekt:

Редактирано от dnd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм неук относно аудитата. До сега съм имал само 2 коли - мерцедес ц220 цди и сеат толедо 1.8ми. Аз по принцип от България кола много много не търся (само ако попадна на нещо). Чакам сега да ми се отвори работа с една логистика в Дания, че да имам път през Германия да се огледам за кола. Инак не ми се дават излишни пари за разходки.

А по темата. Кои бензинови двигатели бихте ми препоръчали? Не съм много наясно с означенията на моторите и честно казано идея си нямам кое е АЕЛ и АЦЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип от България кола много много не търся (само ако попадна на нещо). Чакам сега да ми се отвори работа с една логистика в Дания, че да имам път през Германия да се огледам за кола. Инак не ми се дават излишни пари за разходки.

<_< Тук със сигурност можеш да намериш по-читаво С4 отколкото вв Германия. Имаш ли представа на тоя 15 годишен дръгел какви са му цените на труд и обслужване там и дали някой нормален човек ще се занимава с това , след като ще му е на цената на колата ? Замисли се малко, и добави и цената на застраховки ,регистрация, докарване и обслужване , за да разбереш колко златна и вечно твоя ще ти излезе една такава немска ръжда.

П.С. : А "АСЕ" е 2.0 безнзин 140к.с. с механичен инжекцион, архаичен и харчещ двигател с отрицателно КПД :hilezh: ...AEL е по-добрия 5 цилиндров редови, надлъжно разположен турбо дизел . Пословично здрав и трудно откриваем . В общи линии, който притежава такъв или го кара до последно или не се разделя с него.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с разходите по транспорта съм наясно. Докарал съм от Испания 2 коли и 1на от Холандия. Иначе си прав, че там сервизите работят по скъпо (като цяло), но едни и същи части стоят еднакво и там и тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Темата е за A6 C4 2,5TDi, но искам да питам за конкретен модел 1,9TDi  - http://www.cars.bg/c2111049 или http://www.cars.bg/c1768258  дали стават за нещо на пръв поглед.

Редактирано от aladin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...