tachman Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Направи ми впечатление, че като пусна климатика и се включват вентилаторите на радиатора?! И то май духат към двигателя! Това нормално ли е? Все ми се ще , че това стана след като ми смениха лагера на компресора! Колата е Ауди 80 АВК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се включват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Направи ми впечатление, че като пусна климатика и се включват вентилаторите на радиатора?! И то май духат към двигателя! Това нормално ли е? Все ми се ще , че това стана след като ми смениха лагера на компресора! Колата е Ауди 80 АВКОоооооооо не апсурд не е нормално, особено ако духа към двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tachman Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се включват.Защо мислиш че е задължително да се включат? Включването става веднага след като пусна климатика! И то въртят яко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Задължително трябва да се включат и двете перки но на 1 степен т.е. на бавна , след като се качи налягането или температурата се включват на 2-ра т.е по бързата но за кратко време. При мен беше така вклъчваха се само на 2-ра оказа се от релето за перките под волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tachman Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Задължително трябва да се включат и двете перки но на 1 степен т.е. на бавна , след като се качи налягането или температурата се включват на 2-ра т.е по бързата но за кратко време. При мен беше така вклъчваха се само на 2-ра оказа се от релето за перките под воланаИмаш в предвид, че с пускането на климатика и перките се включват задължителна, но на 1 степен? Има ли значение дали двигателя е студен или топъл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 НЯМА значение.Копчето за пускане на климатика пуска перките на първа скорост безусловно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 НЯМА значение.Копчето за пускане на климатика пуска перките на първа скорост безусловно.ако им го напишеш трети път ще те разберат Жоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 НЯМА значение.Копчето за пускане на климатика пуска перките на първа скорост безусловно.Абе как копчето пуска перките бе има си датчик моите се пускат 5 10 секунди след като пусна климатика и то ако е мнго горещо. Пускал съм климатик и на студено време и перките се пускат само за секунди и пак спират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Хайде и аз да потретя,че да се спрете най-накрая!Задължително с пускане на климатика се пускат и перките на вентилатора на радиатора на първа скорост,за да се получи по-добро охлаждане на двата предни радиатора.При достигане на налягането на фреона 15 бара се пускат перките пак,но на втора скорост.Температурният датчик на радиатора си управлява перките също,но абсолютно независимо от пускането им от копчето на климатика.Освен,че със стартирането на климатика се пускат тези перки на първа скорост/задължително/,се пуска и вентилатора на купето да бачка пак на първа скорост.Така действа оригиналната схема на климатика при всички Аудита със заводска клима.Ако при някой има разлики в този цикъл на работа,то те са плод на "гения" на жабарите или на някой нашенски "разбирач" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Хайде и аз да потретя,че да се спрете най-накрая!Задължително с пускане на климатика се пускат и перките на вентилатора на радиатора на първа скорост,за да се получи по-добро охлаждане на двата предни радиатора.При достигане на налягането на фреона 15 бара се пускат перките пак,но на втора скорост.Температурният датчик на радиатора си управлява перките също,но абсолютно независимо от пускането им от копчето на климатика.Освен,че със стартирането на климатика се пускат тези перки на първа скорост/задължително/,се пуска и вентилатора на купето да бачка пак на първа скорост.Така действа оригиналната схема на климатика при всички Аудита със заводска клима.Ако при някой има разлики в този цикъл на работа,то те са плод на "гения" на жабарите или на някой нашенски "разбирач" ТОЧНО!!!Моя климатик е слаган допълнително неиде из италянските ниви обаче работи както вече описах,а и колегите са повторили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Хайде и аз да потретя,че да се спрете най-накрая!Задължително с пускане на климатика се пускат и перките на вентилатора на радиатора на първа скорост,за да се получи по-добро охлаждане на двата предни радиатора.При достигане на налягането на фреона 15 бара се пускат перките пак,но на втора скорост.Температурният датчик на радиатора си управлява перките също,но абсолютно независимо от пускането им от копчето на климатика.Освен,че със стартирането на климатика се пускат тези перки на първа скорост/задължително/,се пуска и вентилатора на купето да бачка пак на първа скорост.Така действа оригиналната схема на климатика при всички Аудита със заводска клима.Ако при някой има разлики в този цикъл на работа,то те са плод на "гения" на жабарите или на някой нашенски "разбирач" при мене е абсолютно същото само дето не знаех за 15 бара но това не променя нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване