boko Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Здравейте колеги, след дълго чудене от къде идва тва пукане отпред най-накрая имам някво видение... а то е за селеновите втулки на носачите, след като повечето нещта се провериха...та въпросите ми са: понеже майстора ми вика , че бива да се смени левия носач щот при предната смяна на втулките са го очукали здраво и ухото му било изкривено - та носача на мойто В3 1991г. взаимозаменяем ли е с носач на В4 т.е. носач от В4-ка става ли за В3-ка от последните...другия въпрос е мога ли сменя само втулките на левия носач или трябва да ги сменя и на двата носача и накрая препоръчайте марка и ориентировъчна цена... на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Що не си вземеш цял носач втора употреба 30лв някъде вървят (по спомен) виж dominator-а имаше по-рано. Има разлика в моделите със серво и без, това ако е от Б3 ... мисля, че става и от Б4, но трябва да се провери. Цената на втулките бяха по 10лв/бр Лемфьордер, аз такива слагах и засега се държат, но не е минало много. Избиването на втулките става с по-голям камък (гедоре) и чук. Има разбира се и по-културни методи, виж малко по-горе имаше тема за тампони на заден мост, приспособлението е по идеята си същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 15 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Що не си вземеш цял носач втора употреба 30лв някъде вървят (по спомен) виж dominator-а имаше по-рано. Има разлика в моделите със серво и без, това ако е от Б3 ... мисля, че става и от Б4, но трябва да се провери. Цената на втулките бяха по 10лв/бр Лемфьордер, аз такива слагах и засега се държат, но не е минало много. Избиването на втулките става с по-голям камък (гедоре) и чук. Има разбира се и по-културни методи, виж малко по-горе имаше тема за тампони на заден мост, приспособлението е по идеята си същото.Благодаря за отговора колега и аз се мисля дали да не взема направо носач втора ръка...моята Б3 е със серво /значи ша е от тоя вид/...а по другия въпрос дали може да се сменят втулките само на единия носач или трябва и на двата...за да не стои после малко напърчена от едната страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 колега няма да стои напърчена аз преди 3г. като купих колата от ляво ми бяха разбити и ги смених само от там от дясно си останаха старите и до днес не са се обадили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 След тези интервенции обаче се минава на реглаж на преден мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 15 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 колега няма да стои напърчена аз преди 3г. като купих колата от ляво ми бяха разбити и ги смених само от там от дясно си останаха старите и до днес не са се обадилиА как ти беше самия носач колега, очукан ли беше и кви ти бяха сиптомите при разбити втулки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 деб*а и Лемфьрдер-а..., смених ги мойте с такива, изкараха 40к, пак ги смених със същите и десните вече фитка..., а нема и 4к. Вече не знам от къде и какво да пазарувам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Мисля че носача на Б4 е различен при него шарнира е с три болта докато при Б3 е с два болта.Също зависи да ли си с разглобяемо окачване (главината да ли е хваната с болтове към стоиката на амортесьора). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Да колегата преди мен много правилно е написал... При B3 зглбката на шарнирния болт е на 2 болта които се държат един с друг последством пластина... При B4 зглобката с шарнирния болт е на 3 болта... Не може да се взаимства защото секцийте са различни... Или с прости думи, носачи и шарнири от B3 не стават на B4 и обратното... Макар като цяло телеметрията на носачите да е идентична... Има разлика и в тампоните които влизат в носачите... Тези тампони са 2 вида... единия вид е с метална втулка коята влиза в самия носач а другите са гумени пак с втулка откъм болта но нямат крайна втулка откъм носача (говориме за насечен изглед)... или ако нищо не сте разбрали... Съветвам ви да се снабдите с ETKA... Там всичко за което говоря е унагледено... Успех... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Тези тампони са 2 вида... единия вид е с метална втулка коята влиза в самия носач а другите са гумени пак с втулка откъм болта но нямат крайна втулка откъм носача (говориме за насечен изглед)... или ако нищо не сте разбрали... Съветвам ви да се снабдите с ETKA... Там всичко за което говоря е унагледено... Успех...Тука ЪТКА-та не помага гумените тампони са за окачване без хидравлика. Най простия начин е с тампони от Б4 разликата е че са с по голям борд който ама грам не пречи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 16 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Ето малко резултат колеги, значи носача на Б3 и Б4 е различен...на Б3 има два вида носачи с хидравлика усилени и без хидравлика различават се ..проверено от днес....значи майстора свали стария носач и той беше разчекнат от много бой с големия чук от "големи майстори", а втулките здрави но изтрити отвън и бие желязо в желязо т.е. носача в моста, а после ме прати да търся втора употреба...бърза рекапитулация: носач-20лв. селен.втулки лемфьордер- 2бр. по 9лв. труд за втулките-15лв. и стенд-15лв. сега колата е като лодка.... но, но, но, но при тръгване на задна пак има тва тък ли е, пук ли е, чък ли е незнам......ако някой има иде да казва щот днес майстора 2 часа беше и на подемника и на канала и гледа и стяга и пуфка и каза че предницата е убийствена вече...да вметна че носача втора употреба беше с оригиналния шарнир и така си го оставих /много як болт/....а как свали втулките направо ме разби докато пушехме цигара ги изгори със СО-то...дайте идея от кво е тва чукване при тръгване назад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 (Редактирано) доминатора вече няма за съжаление. иначе са взаимозаменяеми б3/б4 в случай че б3-ката е с хидравликавземи задължително лемфиордер! 8 лв в ауто 1никакъв компромис! аз така смених за 3000 км 2 пътиима нови испански за 80 лв но няма гаранция върви носач с втулките набити производствено. Редактирано 16 Юни 2009 от gerardiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 16 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 (Редактирано) доминатора вече няма за съжаление. иначе са взаимозаменяеми б3/б4 в случай че б3-ката е с хидравликавземи задължително лемфиордер! 8 лв в ауто 1никакъв компромис! аз така смених за 3000 км 2 пътиима нови испански за 80 лв но няма гаранция върви носач с втулките набити производствено.Колега жерардиро, различни са носачите на Б3 и Б4...днес ходих по моргите и ги сравнявах, а на Б3 има два вида носачи за хидравлика и без хидравлика, като тези за хидравлика са усилени и шарнира на Б3 се хваща с два болта, докато шарнира за Б4 е с три болта...проверено днес със сигурностп.п. втулките на носача на Б3 с хидравлика са еднакви с втулките на носача на Б4...сравнено от днес Редактирано 16 Юни 2009 от boko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 приемам го за факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 Мойта Б3-ка е от последните има хидравлика и шарнира е с 2 болта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 и аз съм така с хидравлика и шарнира е с два болта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido-etr Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 Ето малко резултат колеги, значи носача на Б3 и Б4 е различен...на Б3 има два вида носачи с хидравлика усилени и без хидравлика различават се ..проверено от днес....значи майстора свали стария носач и той беше разчекнат от много бой с големия чук от "големи майстори", а втулките здрави но изтрити отвън и бие желязо в желязо т.е. носача в моста, а после ме прати да търся втора употреба...бърза рекапитулация: носач-20лв. селен.втулки лемфьордер- 2бр. по 9лв. труд за втулките-15лв. и стенд-15лв. сега колата е като лодка.... но, но, но, но при тръгване на задна пак има тва тък ли е, пук ли е, чък ли е незнам......ако някой има иде да казва щот днес майстора 2 часа беше и на подемника и на канала и гледа и стяга и пуфка и каза че предницата е убийствена вече...да вметна че носача втора употреба беше с оригиналния шарнир и така си го оставих /много як болт/....а как свали втулките направо ме разби докато пушехме цигара ги изгори със СО-то...дайте идея от кво е тва чукване при тръгване назадако си сменял амортисьорите, провери дали са стегнати здраво гайките. слуювало ми се е и от тях да пука. сменихме всички видове тампони по предницата на едно В3 и накрая се оказа, че тези гайки или не са стегнати правилно или трябва да се уплътнят допълнително с шайбички или нещо от тоя сорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване