Jump to content

Какво е това MANIFOLD PRESSURE?


Recommended Posts

Абе закачам колата на компютър и ми изписва като грешка Manifold Press.!

Някой има ли представа какво означава това и къде евентуално мога да го проверя и оправя!!! Благодаря ви предварително!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе закачам колата на компютър и ми изписва като грешка Manifold Press.!

Някой има ли представа какво означава това и къде евентуално мога да го проверя и оправя!!! Благодаря ви предварително!!!!

колега Manifold в превод е колектор.Но не знам какво значи тази грешка:twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я проверете как е MAP сензора.

във всмукателните колектори обикновенно има или разреждане (атмосферен или турбо мотор при затворен или 4асти4но отворен дросел)

или надналягане (турбо мотор с отворени дросели).

в зависимост от това налягане в колекторите се променят съответно запалването/впръскването (е естествено в зависимост и от други параметри, но това е един от доста важните).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я проверете как е MAP сензора.

във всмукателните колектори обикновенно има или разреждане (атмосферен или турбо мотор при затворен или 4асти4но отворен дросел)

или надналягане (турбо мотор с отворени дросели).

в зависимост от това налягане в колекторите се променят съответно запалването/впръскването (е естествено в зависимост и от други параметри, но това е един от доста важните).

:wink:

Ей затова го обичам тоя форум, макар понякога нищо да не разбирам :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе закачам колата на компютър и ми изписва като грешка Manifold Press.!

Някой има ли представа какво означава това и къде евентуално мога да го проверя и оправя!!! Благодаря ви предварително!!!!

По VAG това е Intake Maniflold Pressure с код 00575 значи, че липсва налягяне или е малко в смукателният колектор.Обикновенно колата няма мощност все едно е без турбо.Най често проблема е в клапана на турбото на 2.5 TDI AFB,AKN понеже е близо до изпускателния колектор и прегаря.Образува се малка дупка и турбината не работи правилно тъй като е с променливо сечене - управлява се от клапана.Това се вижда и на диагностика при движение на 21 канал и 3.Друга възможна причина е спукан маркуч към кулера.Трябва да се има напредвид, че след отстраняване на повредата се тества дебитомера задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей страшни сте!!!! Благодаря ви много!!! В крайна сметка май това ще се окаже!

В понеделник ще ходя да го оправя и ще кажа резултатите във вторник надявам се!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи ето какво се оказа това!!!

Клапата на турбото се е прецакала, та ми я смениха и сега колата върви повече от самолет!!!! Супер!!!!

Имаше един познал верния отговор май!!! Айде колеги спорна седмица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...