Jump to content

проблем с прегряването


Recommended Posts

(Преди да запо4на само да ме извините за невейеството ама не сам много на ти с колите и с двигателите.) Колеги имам следнит проблем.колицата ми е а4 1.8Т ,и като нормалните хора си ходих на море по то4но приморско и в4ера като трагнах да се прибирам стигнах до бургас спрях на бензиностанцията да заредя след като заредих маи направих грес6ката зас6тото си викам абе 4акаи да си проверя антифриза отварям и гледам 4е е под минимома 4удих се 4удих се да отварям ли да долея малко колата е мн топла и си викам абе 4акаи да долея (което ако сам го бил направил 6тяло да баде глупост) и трагвам да отвивам капа4ката но леко и по4ва да цвар4и и по4на да кипи антифриза и по4на да се пални казан4ето и трагна да излиза.като се окроти завих си4ко и трагнах .на излизане от Бургас си карам и гледам градусотомера отива кам 110градоса и направо изпаднах в паника спрях истина ми след около 5 мин трагнах пак и през целият пат гледах какво става с градосите,само да добава 4е на ван бе6е 39-40 градоса и незнам дали това влияе едни ми викат 4е влияе други 4е не,но нека да продалжа.през цялият пат гледах градосотомера и ми направи впе4атление 4е като дигна кам 3000 оборота трагва да ми загрява и отива от 90 кам 100градоса и намалям веднага оборотие и сас6то така като сли вклиу4а климатроника на 23 градуса да ми духа ,нали да се охладя 6тото 6тях да пукна ,наван ми показва6е 40 гра.и тогава пак ми трагва да загрява до 100 градоса и спирам климатика отпускам гаста и карамна 5-тр с около 2500 оборота и ми отиваа стрелката кам 90,и пак като дам малко пове4е гас се ка4ва барзо кам 100.и се нервирах и тука кам софия ве4е по магистралата за да проверя я вкарах в 4500-5000 оборота демек 150км. и отна4ало ни6то не се дига стрелката пове4е от 90 градоса и си викам ето не прегява и след около 5 мин трагна отиде до 100 после отиде до 110 и се опла6их и пак отбих из4аках малко на работесхт двигател и загасих.след 5 мин трагнах пуснах парното на топло да духа и спадна барзо до 90 градоса.Лека по лека с не пове4е от 100км. и до 2500 оборота стигнах в сф.там я пора4ках малко от сфетофар до сфетофар и за мое о4удване не ми се ка4иха градосите пове4е от 90.ТА ВАПРОСА МИ Е МОЙЕЛИ НЕ6ТО ДА САМ ПРЕЦАКАЛ и как да разбера. И АКО НЯКОИ МОЖЕ ДА МИ КАЖЕ ДАЛИ КАТО В БУРГАС САМ ОТВОРИЛ КАЗАН4ЕТО НА ЗАГРЯТО САМ НАПРАВИЛ ВАЗДУ6НА ВАЗГЛАВНИЦА И ДАЛИ ТЯ Е ВИНОВНА ЗА КА4ВАНЕТО НА ТЕМПЕРАТУРАТА .И АКО Е ТАКА КАК ДА ГО ОПРАВЯ. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти си за 1-ви клас ве!!! Това е уникален правопис.

По темата: Не разбрах защо не го доля това казанче след като го отвори и видя, че му е ниско нивото.

Най-добре го долей и покарай извесно време да видиш как ще се държи колата. Ако пак го има същия проблем - на сервиз....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто след като се е покачило е трябвало да изчака да спадне и да долее, а по-интересното е защо не му е изпилкало, че няма вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му е изправна охладителната система и с по-малко вода не би трябвало да вдига 110 градуса особено с тва леко каране <_<

Братле синчето е на 6 и половина и пише по-грамотно от теб :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: Не разбрах защо не го доля това казанче след като го отвори и видя, че му е ниско нивото.

Най-добре го долей и покарай извесно време да видиш как ще се държи колата. Ако пак го има същия проблем - на сервиз....

Еми не долях защото беше горещ двигателя,а сам 4увал 4е нее хубаво да се долива на горещо,сега ве4е като е изстинала долях днес не ми е ка4вала пове4е от 90 градоса но аз не сам я карал пове4е от 1 4ас ,но я порь4ках и бях вклиу4ил климатроника на студено и тогава ми трагна кам 95 , не стигна 100.и като спра клим.пак си отива на 90.сега тези дни ште я следя внимателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало премери с мултицет с термосонда наистина ли мотора вдига 110 градуса, след това ако наистина вдига си измий много хубаво радиаторите с водоструйка (става и на място, не е лошо да смъкнеш бронята) и кажи резултата какъв ще е :owned:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намери буквата "ч" на клавиатурата, че с тая четворка е доста дразнещо.

По темата: Кога последно си сменял ремъци и по-важното, смени ли водната помпа?

И друго! Прегледай си перката на климатика! Ако не включва на втора скорост в тия жеги (при пуснат климатик) пак ще започне да ти загрява колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: Кога последно си сменял ремъци и по-важното, смени ли водната помпа?

Ако не е пипал помпата най-вероятно е поредния с изронени лопатки на въпросната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще измия радиатора,ще проверя дали перката на климатика ми се включ,(но мисля 4е ми се пуска) и ако ми дига пак до 100 градоса ще правия диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ве4е два дена карам по софия,не по много, по нама 10тина км, но пове4е от 90 градоса не ми ка4ва което ме навежда на мисалта 4е нее термостата,защото ако беше тои щеше или да загрява бавно или много барзо и пове4е от 90 градоса.Антифриза не го помня какав то4но беше,но го разредих с вода защото ми се налага по 4есто да долививам понеже имам малак проблем с радиатора,капе ми от едно място много малко и един маистор ми каза 4е няма проблем за сега само да си го наглеждам и да доливам и така през месец ,два доливам,но сега като патувах и сам забравил и ми беше под минимома и си мисля 4е това е при4ината.Сащо така и радиатора ми беше много мрьсен(из4истих го) и като прибавиме жегите които бяха (40 градоса беше като патувах)и мисля (по скоро се надявам)да е това.Водната помпа сьщо не сам я сменял ,защото ако ми беше развалена би трябвало да ми свири или бу4и и незнам дали щях да мога да карам с развалена водна помпа 2 дена без да ми загрява,поне така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...