Jump to content

Ламбда сонда бушон


EngiBarov

Recommended Posts

Здр. скоро ходих на диагностика и се оказа че ламбда сондата ми не работи.Смених я с чисто нова на BERU защото били от най - надеждните и в един момент пак не работи.........дали случайно няма някои бушон за тая сонда.........щото при тези които са в страни от таблото няма такъв а на предната ми кола си имаше специален бушон за сондата!Help!!!!!Забравих да добавя.................колата е AUdi A3 1997

Редактирано от EngiBarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв предпазител са сондата,ако все пак има нещо такова то ще е само ако сондата е 4 проводна и предпазителя ще е за отоплението.Смяня на сонда само с оригинална иначе не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да използвам твоита тема,как разбираш,че не ти работи (какви са симптомите).Че имам съмнения за малко завишен разход но пък наскоро сложих газова да не би техниците да са направили нещо.

Аз като прочетох за грешки одеве ми даде

"16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -"

проверих това е грешка за :

"Низкое напряжение цепи подогреваемого l–зонда (правый ряд цилиндров на V–образном двигателе) "

Моя двигател НЕ е V образен :zustimm:

Проверих и в аутодата излезна "Oxygen sennsor (o2s)1,bank 1,low voltage" и причини "Exhaust leak,wiring short to earth,O2S,ECM"

Дали не се е прецакала или пък това е нормално като имам газова уредба ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да използвам твоита тема,как разбираш,че не ти работи (какви са симптомите).Че имам съмнения за малко завишен разход но пък наскоро сложих газова да не би техниците да са направили нещо.

Аз като прочетох за грешки одеве ми даде

"16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -"

проверих това е грешка за :

"Низкое напряжение цепи подогреваемого l–зонда (правый ряд цилиндров на V–образном двигателе) "

Моя двигател НЕ е V образен :)

Проверих и в аутодата излезна "Oxygen sennsor (o2s)1,bank 1,low voltage" и причини "Exhaust leak,wiring short to earth,O2S,ECM"

Дали не се е прецакала или пък това е нормално като имам газова уредба ??

Тва кога ти излезе, докато колата работеше на газ или на бензин? Пробвай на бензин и виж какво ще ти покаже. Ламбдата мисля не играе роля когато колата работи на газ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Ламбдата мисля не играе роля когато колата работи на газ :stupid:

Абе когато е ГИ май играе..... по-добре питай в раздела автомобилни газови уредби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да използвам твоита тема,как разбираш,че не ти работи (какви са симптомите).Че имам съмнения за малко завишен разход но пък наскоро сложих газова да не би техниците да са направили нещо.

Аз като прочетох за грешки одеве ми даде

"16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -"

проверих това е грешка за :

"Низкое напряжение цепи подогреваемого l–зонда (правый ряд цилиндров на V–образном двигателе) "

Моя двигател НЕ е V образен :rolleyes:

Проверих и в аутодата излезна "Oxygen sennsor (o2s)1,bank 1,low voltage" и причини "Exhaust leak,wiring short to earth,O2S,ECM"

Дали не се е прецакала или пък това е нормално като имам газова уредба ??

Здр. Ами.............колега когато не ми работи на мен сондата какво се получава едно че разхода е в гъза друго че колата ми до 3200 оборота не върви тоест давам пример.......Карам на 3-та със около 2400 оборота незнам колко точно километри се падат но ако не и подавам съвсем леко газ се колата наема бавно и няма проблем ама ако и дадеш малко повече се усеща нещо като че ли центровката и не е в ред.......след като достигне тези 3200 оборота изведнъж се изтрелва...................с 2 думи ниските ми обороти ги няма никви и като тръгна например Варна - Бургас на прохода на някое нагпрнище на 3-та с 50 немоа да преприема изпреварване щото нямам 3200 и тфа много се усещаше при мене.......все едно сам с турбо като мина 3200.

Та това са признаците при мене.......

А сега за сондата която купих BERU и ми струваше 186 лева..........при което след диагностика ми пак ми дава точно това което си ми написал ти "Oxygen sennsor (o2s)1,bank 1,low voltage" така...........отивам в магазина и ме пращат в техния сервиз за да проверят дали наистина е така.........оказва се че не бачка................поръчат ми нова сонда пак същата и пак не бачка...............случайно в сервиза намериха сонда от SEAT беше с одрязани кабели.......както и да е свързаха я и работи.....................естествено сондата е стара но е оригинална и струва 360 лв. ще карам временно с нея щото утре пак съм в същия сервиз и ше ми слагат нова сонда само че този път BOSCH

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва кога ти излезе, докато колата работеше на газ или на бензин? Пробвай на бензин и виж какво ще ти покаже. Ламбдата мисля не играе роля когато колата работи на газ :rolleyes:

Прав е колегата когато си на газ защото ламбдата не играе като си на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв предпазител са сондата,ако все пак има нещо такова то ще е само ако сондата е 4 проводна и предпазителя ще е за отоплението.Смяня на сонда само с оригинална иначе не става.

Мерси..........прав беше сондата е 4 проводна и бушона е този който е за отоплението...................докато на старата ми кола Seat Toledo имаше бушон само за сондата.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ламбдата не играе като си на газ

Сега ходих да ми "пипнат" ГИ на колата и питах майстора. Той каза, че всичко, което влияе на компа на колата, влияе и на компа за газта :hilezh: . Тва разбира се при ГИ

Редактирано от d`a`n`n`y
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата когато си на газ защото ламбдата не играе като си на газ

Когато е с ГИ играе и то доста,все пак взема и Инфо. от нея!!

Редактирано от lightone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...