Jump to content

Трудно пали


Recommended Posts

Привет,

Абе колата ми има една "драма" още от day one от както съм я взел, вече повече от 4 години. Ходила е по сервизи за това, но никой не е намерил причината това да се случва.

Значи... когато е студено или я паля за първи път, само и показвам ключа и захапва от един зъб. Дори зимата на прилично ниски температури. НО! Ако съм я карал, спирам някъде и я гася, но тръгна да я паля след това почти веднага, се започва едно чегъртане 2 до 3 секунди, което реално си е сериозно време. Чегърта здраво. Ако изстине пали отново от раз.

Що е то? :hilezh::icon_arrow:

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според някои науки, основна причина може да е недостатъчна скорост на въртене на стартера - самия той, акумулатор или кофти маса. Пробвай първо с акумулатор на заем. Има такава тема във френския форум за тоз проблем, че завода знае за това ,отстранен е със модификация на стартера на по късни производства, а според нашия дизел форум някои предлагат чип карта , защото променят пръскането при ниски обороти на стартера или я препрограмират на " Автомат", което обаче подобрява паленето, но колата добива една недобра работа на празен ход и до около 2000 об. по наблюдения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имах скоро същия проблем но при мен въртеше още повече.Една профилактика на стартера и проблема изчезна.Направи му една профилактика,не е много скъпо и няма да е излишна дори и да не е там проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм... последно "профилактика" на стартера или презапояване на чипове чрез бай Брецел? ;)

Или с прекодиране на автоматик?

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм... последно "профилактика" на стартера или презапояване на чипове чрез бай Брецел? :hilezh:

Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.

А някой има ли представа дали Стефан(Sumista) При поставяне на чиптунинг оправя този проблем с паленето защото и аз го имам пък незнам какви са цените на Брезел??? :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200лв със собствен монтаж-инсталиране или 300лв. с монтаж при някой от неговите партньори. Разбира се се повишава мощноста и се оправя паленето, ако имаш такъв проблем. Цената не се вдига, затова и той съветва при евентуален проблем с палене, направо да се "чипира" хем да се реши проблема, хем да понавървява повечко.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.

Колега кой майстор имаш в пред вид от Варна ,че ми трябва за едни вибрациики?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...