Wizi Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 (Редактирано) Привет,Абе колата ми има една "драма" още от day one от както съм я взел, вече повече от 4 години. Ходила е по сервизи за това, но никой не е намерил причината това да се случва.Значи... когато е студено или я паля за първи път, само и показвам ключа и захапва от един зъб. Дори зимата на прилично ниски температури. НО! Ако съм я карал, спирам някъде и я гася, но тръгна да я паля след това почти веднага, се започва едно чегъртане 2 до 3 секунди, което реално си е сериозно време. Чегърта здраво. Ако изстине пали отново от раз.Що е то? Редактирано 14 Август 2009 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 Според някои науки, основна причина може да е недостатъчна скорост на въртене на стартера - самия той, акумулатор или кофти маса. Пробвай първо с акумулатор на заем. Има такава тема във френския форум за тоз проблем, че завода знае за това ,отстранен е със модификация на стартера на по късни производства, а според нашия дизел форум някои предлагат чип карта , защото променят пръскането при ниски обороти на стартера или я препрограмират на " Автомат", което обаче подобрява паленето, но колата добива една недобра работа на празен ход и до около 2000 об. по наблюдения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 13 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 Акумулатора е Bosh Silver 85 и е на година. Да търся стартер направо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 Колега,имах скоро същия проблем но при мен въртеше още повече.Една профилактика на стартера и проблема изчезна.Направи му една профилактика,не е много скъпо и няма да е излишна дори и да не е там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 ФЪИ, в слуачай че все още не си попадал на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 14 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 Хъм... последно "профилактика" на стартера или презапояване на чипове чрез бай Брецел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 14 Август 2009 Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 (Редактирано) Хъм... последно "профилактика" на стартера или презапояване на чипове чрез бай Брецел? Или с прекодиране на автоматик? Редактирано 14 Август 2009 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 14 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 Нали имало странични ефекти? Не мерси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troyaneca Публикувано 15 Август 2009 Доклад Share Публикувано 15 Август 2009 Хъм... последно "профилактика" на стартера или презапояване на чипове чрез бай Брецел? Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro_ludiq Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.А някой има ли представа дали Стефан(Sumista) При поставяне на чиптунинг оправя този проблем с паленето защото и аз го имам пък незнам какви са цените на Брезел??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 (Редактирано) 200лв със собствен монтаж-инсталиране или 300лв. с монтаж при някой от неговите партньори. Разбира се се повишава мощноста и се оправя паленето, ако имаш такъв проблем. Цената не се вдига, затова и той съветва при евентуален проблем с палене, направо да се "чипира" хем да се реши проблема, хем да понавървява повечко. Редактирано 26 Август 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.Колега кой майстор имаш в пред вид от Варна ,че ми трябва за едни вибрациики? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Сигурно Ifidik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts