Jump to content

troyaneca

Members
  • Мнения

    276
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.9TDI

Последни посетители

1155 профилни разглеждания

troyaneca's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А напани си малко мозака и после плюй бре. Те и мойте не влизат ама по нагоре ми виждаш колата на ли ?
  2. Колеги да се похвая и аз с новите габарити от колегата. Слагам само дневната снимка защото нощната не се получава. -------------------------------------------------
  3. troyaneca

    турбо А4 1996 TDI

    Пак започвате с ващи глупости. Да бе смени всички вакумни маркучи, после N75, после дебитомера и белким най-накрая глупостите на балъците от тук вземат те оправят. Пич отиди при човек като Дани–94 и не се занимавай с глупости докато не си се набутал с кинти. Аааааааааа и най-накрай ще ти кажат да си смениш и компа
  4. Да, попринцип се къса първо от вътре и като я удариш ряско се чува едно дрънчене но при запалена моторетка не се чува нищо освен че има вибрации на купето, а ако е скъсан катализатора тогава дрънчи ужастно. Отностно бученето свали капака на филтъра, махни филтъра и виж самата кутиа да не е спукана.
  5. Колега като влезеш в пачка си смени всички маркучи по вакума но не с тоя а от стария с оплетка , а отностно тоя маркуч доколкото си спомням отива в клапан N18 а отностно зелената тапа при някои коли е така а при други отива вакум-маркуч м/у маркучите на парното. А стига бре ти с каква котия си бре ? Не знаех че колите се ускоряват най-добре на 5 а на 6 к'во прави
  6. Колежке следващия път измести първо гюма и после си искарай колата. А сега по темата: копуваш боя по-номера на твойта ( в магазина ще го видят тоя номер ) , взимаш филтар от цигара и си мажиш драскотината, като вложиш все пак малко творчество в цялата работа , и накрая пастирай деругата. По-принцип пастирането оправя деруги но по-плитките, дълбоките НЕ. Отностно боядисването по-добре изчакай да станат деругите още и тогава отиди да ти боядисат калника. За пастирането ползвай паста на 3M скъпа е ама едва ли има по-добра от нея.
  7. Меката връска здрава ли е ?
  8. Мойш се ебаваш с Брезел , ама той наистина оправя топлото палене за смедка на тукашните майстори дет се рекламират у форума без да знаят що е то TDI . Мога да ти препоръчам майстор във Варна а ма ти ще кажеш че е човек на Брезел.
  9. Пак не си разбрал- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ КОНТАКТ СЕ ЗАВЪРТА КОПЧЕТО , то верно че само един грамотен колега го споменна ама ти какво четеш като и темата си е твоя ем ти казват ем спиш , и после ще даваш акъл по подобни теми, а копче за заключване на вратите от вътре имаш ли и знаеш ли как се ползва то ?
  10. Нема ли да почнат бухалки да раздават щото тях май най-често ще ги използваме и то по тях самите, вместо да ни предлагат топки, раници и т.н. да вземат да започнат да предлагат по-качествени горива. Засега съм твърдо на " ЕКО "
  11. troyaneca

    нормално ли е

    Ако имаш ряско ускорение около 2000 оборота , демек 1900-2100 об. , като за начало трябва да си изчистиш турбината, колата ще стане по динамична след това. Но ускорението ще бъде пак тромаво то се оправя след смяна на N75 ( това е калапан за управление на турбината ) тогава ще видиш ускорение при 1600 об. и при 1700 об. вече си оставя гумите. А отностно чиповете не им са връзвай АМАТЬОРСКА работа е т'ва, тунинга е само един и той е СИЛОВИЯ другият за 250лв. си е бати ташака.
  12. Дани, в Рали Кроса има един Монтански Голф TDI , голема бегачка е , та вапроса ми е имаш ли участие при него ?
  13. А 528 леко пипната тук таме приемаш ли ?
×
×
  • Create New...