Jump to content

Лагери задна главина Б4, марки и качество


Recommended Posts

Здравейте,

След като се оказа, че имам луфт в задно ляво колело, поизчетох написаното от колеги и реших да сменям лагерите.

Направих малко пазарно проучване, което доста ме обърка. Идеята ми беше да взема качествен лагер, който има поне европейски произход. Оказва се обаче, че дори и реномирани марки не произвеждат в Германия, рядко в Европа. Производствата са изнесени в Китай, Корея и т.н.

Споделям резултатите, дал съм и цените на предни , където съм се сетил да питам :hilezh:

Ауто Плюс - предлагат френски SNR: комплект предно колело-76,8 лв., комплект за задно-39,6 лв. Четох добри отзиви на колеги за тези лагери. Мисля, че може да са наистина френски и с добро качество.

Стоманел - дистрибутор на FAG/INA: за двата лагера около 24-25 лв. Ползвали се старите шплентове и болт. Тук една от дамите в магазина каза, че всички лагери на FAG, освен самолетните се правят извън Германия. Погледнахме индексите на двата лагер, единия беше корейски, другия полски. Най-новия им и модерен завод бил в Китай.

Тех-Ко - дистрибутор на SKF: комплект предно колело-82,2 лв., комплект за задно-45,1 лв. На Симеон нямаха наличности и не можах да ги видя като производство. Предложиха ми и FAG на подобна цена на Стоманел, но този път комплект. И тях не ги видях с очите си за да знам какви са...

Манимпекс - предложиха ми някакво Febi за към 19-20 лв. Не бяха много сигурни какви са лагерите вътре... и аз на тая цена не вярвам, че ще са стока.

Обадих се и в Порше БГ за тези лагери... 127лв комплекта за задна главина.

Като финал - моля колеги да дадат мнения за смяна на лагери и марки, на които са се доверили. Бих взел всеки един от трите варианта на SNR, SKF или FAG или нещо друго, което преложите, но поне да съм спокоен за качеството. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мойте са от Стоманел на FAG и мисля че бяха китайски никакъв проблем купих си и грес от тях не беше скъпа.наистина заводите им са извън Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, ако не е почнал да шуми лагера, не го сменяй засега ,просто пообери малко луфта

Редактирано от emsi_audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление лагера свири, та се не трае. Започва от около 60 км/ч и към 90-100 км/ч става нетърпимо.

В събота дигах всяко колело отделно на крик, въртях ги и пробвах на ръка хлабините, тъй като не разбирах от къде точно идва виенето.

Оказа се луфт в задно ляво колело. Едва ли ще се оправи с обиране на луфта... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, утре ще ти напиша какви са точно лагерите в опаковката на Febi.

Ако са в опаковка на IPV лагерите са FAG и са с гарантирано качество!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз в последно време взех да чъвам нещо от към задната част на колата...почва да се чува кум 40-50 км/ч....дали е просто шума от гумите и сега нещо да си въобразявам че ми има на колата или нещо е тръгнало да се скапва...не се чува като виене или нещо такова а просто като шум от гумите ама взе да ми прави впечатление много....ако е от лагерите задължително ли ще има луфт и само с повдигане на крика и мърдане на колелото ли ще разбера дали има или няма луфт?

п.с. колата е а4 б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията на Феби не пише кой е произвел лагера - пише Феби.

IPV, както писах е с FAG. Комплекта за главина включва 2-та лагера и семеринг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...