Jump to content

A4 B6 - Вибрации в купето


Feanor

Recommended Posts

Казват ,че тези тампони задължително трябва да са оригинални (към 250/300 лв. бр.).Всичко друго е компромис.Или си ги купуваш оригинални или свикваш с вибрациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

6 hours ago, Hijara said:

Здравейте, 

При мен проблема е че след смяна на тампоните комплект се появиха повече вибрации. Първо смених десен и скорости, след 5000к. преден и ляв. Странното е че след смяна на левия тампон вибрациите се засилиха и се усещат по воля на, купето,седалките. Върнах се в сервиза и сложих стария ляв тампон на двигателя, който буквално се беше разпаднал и вибрациите изчезнаха. Новият тампон беше swag, смених го с lemforder и нещата станаха една идея по добре но пак има много вибрации, което е много странно. Със стрия разполовен тампон да изчезват. Ако е маховик не били трябвало със скъсан тампон да е по зле положението от към вибрации. Колата е А4 Б6 1.9 tdi 131hp 2004г

Благодаря! 

 

 

 

Само и единствено оригиналните вършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Включвам се в темата и искам да споделя, че с моята А4-ка Б6 се появиха вибрации! Сменени всички тампони на двигател и скоростна кутия, преди това комплект съединител "Люк", не никакъв ефект. На празен ход вибрира равномерно и дразнещо, след ускорение също вибрира по-силно и след като се отнеме газта вибрациите спадат малко?

Благодаря предварително!

 

Редактирано от Nikcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...