Jump to content

проблем с тоците


Recommended Posts

:hilezh: известно време наглеждах форума и просто си 4етях. честно казано научих много ножи не6та за автомобила си от вас за което благодаря на участниците във форума....

сега обаче се надявам някои да ми каже как да оправя моя проблем.

малко сам обаркан от ситуацията

липсват ми токовете по една верига в колата ми

става вапрос за радио лампата в купето и 4асовника...

ако някои има някаква иде за какво мойе да става на вапрос ще се раджам да ме светне

а, прегледах предпазителите не е от тях а 4естно казано сам от по скоро експлоататор от колкото разбира4 така 4е...

10x предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:  известно време наглеждах форума и просто си 4етях. честно казано научих много ножи не6та за автомобила си от вас за което благодаря на участниците във форума....

сега обаче се надявам някои да ми каже как да оправя моя проблем.

малко сам обаркан от ситуацията

липсват ми токовете по една верига в колата ми

става вапрос за радио лампата в купето и 4асовника...

ако някои има някаква иде за какво мойе да става на вапрос ще се раджам да ме светне

а, прегледах предпазителите не е от тях а 4естно казано сам от по скоро експлоататор от колкото разбира4 така 4е...

10x предварително

ПРОПУСНАХ ДА ДОБАВЯ - КОЛАТА Е АУДИ 80 КАРБУРАТОР.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то най-добре админите (модераторите) да преместят темата - нали Wizi е модератор?:hilezh:

каква е тази радио лампа? иначе за часовника - пак не разбрах - няма осветление на часовника или той просто нищо не показва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички изброени неща са към 1 бушон....пак го провери все пак или го смени с друг за тест. понякога изглеждат здрави но не са!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бушоните са наред,то тогава проблема е в изгорели крушки по таблото.Часовника има такава за осветление,отделно той си получава захранване за работата му.Смяната на крушките не е много трудно.Сваляш декоративните капаци на волана,развиваш двете рапидки в основата на таблото с уредите,леко го издърпваш напред,откачаш куплонзите/при мен са 3/ и го вадиш цялото.После със завъртане обратно на часовника и издърпване вадиш крушките и ги проверяваш.Те се продават заедно с пластмасовите цокли и трябва да спазиш мощността им/пише я на тях/.Аз като взех моята половината работи не светеха-или на германеца така му е харесвало или е бил с две леви ръце,което е по-вероятно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано не само проверих бушоните

а и зех че ги смених нищо че ми изглеждаха здрави

а относно изгорелите лампи

те си светят

самия 4асовник не работи

както и нямам захранване до радиото

и лампата в купето

сички тези уреди са варзани на един токов кръг принципно

та всащност от там доиде недоумението ми за6тото бу6оните са ок

а ако подам индивидуално захранване примерно от габаритите както направих те си работят си4ките

в това е проблема

че няма проблем , ама нещата си не бачкат :stupid:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно подаде допълнителното захранване-поотделно на всеки консуматор или директно след бушона?Ако си направил второто и всичко работи,най добре ще бъде да провериш с уред дали имаш напрежение преди бушона на този токов кръг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търсене и мерене трябва. Само се чудя дали нещо алармата като са слагали не са прецакали нещата (като слагаха мойта и пича ми каза че връзват алармите за плафончето, но не разбрах как) както и да е, просто няма какво повече да гадеме, мериш и все някъде ще изкочи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките тези изброени консуматори на на 1 токов кръг и на един 15 амперов бушон. При мен проблема беше, че контактуващата пластина, по която тече напрежение и минава през бушона, а от там към уредите леко се беше счупила. Мерене му е майката. На верига бушона показва, че работи, както и дава изправна верига до консуматорите, то просто ток не стигало до бушончето или просто е бил слаб т хлабавата връзка. С доста зор един авер успя да ми направи нова такава пластина от някаква ламаринка и да чукна на дърво за сега нямам ядове.

Та мисълта ми е - отворете табълцето дет са бушоните и погледнете първо там :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано излезе че сами те бушони не са дажали добар контакт... намерих по-друг модел бу6он и то вси4ко си доиде по местата :))

:biggthumpup: та кога казахте че ще почерпа?! B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички изброени неща са към 1 бушон....пак го провери все пак или го смени с друг за тест. понякога изглеждат здрави но не са!

пий по едно за наше здраве)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...