Jump to content

Бензинова помпа


iceberg

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Вчера за да се прибера бях принуден да изкупя всички бушони

по бензиностанциите между Плевен и София. Бушона на бензиновата

помпа гореше, и така 10 пъти. Днес ходих при майстор и диагнозата

е бензинова помпа за смяна. Посъветва ме да не купувам нова от

Порше понеже идва с кожух и цената и е около 550лв, а да си купя

от Бош. Искам да попитам дали има колеги които ползват отстъпка в

магазините на Бош. Почерпката е от мен...

Каручката е А4 1.8Т, 96-то лето

Редактирано от iceberg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е**ати цената...

Аз моята си я взех втора употреба за 80 лева, а на теб ти искат 500.... Интересно ми е с какъв пробег е тази кола, че да стане така с помпата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е**ати цената...

Аз моята си я взех втора употреба за 80 лева, а на теб ти искат 500.... Интересно ми е с какъв пробег е тази кола, че да стане така с помпата....

...ами на "скромните" 243000 е, явно се е поизносила вече и ротора блокира от време на време. И аз се бях замислил да вземам 2-ра употреба, но дали няма да ме остави някоя нощ, някъде, насред нищото? Ами нова "оригиналдъ"толкова, инак от Бош "само" на половина уж пак за "оригинал"...пък и ме понаплаши майстора като каза, че на негов познат ей така се е запалила "каручката" след операции изгорял бушон - нов...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е**ати цената...

Аз моята си я взех втора употреба за 80 лева, а на теб ти искат 500.... Интересно ми е с какъв пробег е тази кола, че да стане така с помпата....

Ми сигурно е на поне 30 хил. км., защото аз последната помпа я гръмнах след такъв пробег. <_<

Майтапа настрана, тия помпи за по 200 лв. я изкарат 30-40 хиляди, я не. Пак ще ги дадеш парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на доста километри си е твоята значи... Моята беше на 140 000, но при мен изгоря при недостиг на бензин (аз съм на газ) за да се охлажда и се беше стопила цялата направо.

Сегашната "уж" пак е на ~130 000km ... пък да видим до кога ще изкара....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250 лв е във бош но няма гаранция щом имаш АГУ.Освен това не карат 20-30хил. и айде.

Аз газова нямам така, че този проблем с гаранцията отпада. Е как само 20-30хил.?

Допреди малко разглеждах сайта на бош, там дори дават сравнение със снимки между техните

и китайските. Доколкото разбрах от майстора разликата със тези от Порше е основно, че те се продават със кожуха/външната

част и затова цената е таква. И какво се оказва, че разликата между китайските и бошовските са че вторите са"по-малки" боклуци ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз газова нямам така, че този проблем с гаранцията отпада. Е как само 20-30хил.?

Допреди малко разглеждах сайта на бош, там дори дават сравнение със снимки между техните

и китайските. Доколкото разбрах от майстора разликата със тези от Порше е основно, че те се продават със кожуха/външната

част и затова цената е таква. И какво се оказва, че разликата между китайските и бошовските са че вторите са"по-малки" боклуци ли?

Объркал съм се че ти си със газова.

Аз тая година вече изгорих 2 бош и една мапко и сега си сложих една китайска от 80 лв и нямам проблеми за сега.

Но колкото и да изкара все пак е само 80лв.(на газ съм може би за това ги гора толкова много) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Вчера за да се прибера бях принуден да изкупя всички бушони

по бензиностанциите между Плевен и София. Бушона на бензиновата

помпа гореше, и така 10 пъти. Днес ходих при майстор и диагнозата

е бензинова помпа за смяна. Посъветва ме да не купувам нова от

Порше понеже идва с кожух и цената и е около 550лв, а да си купя

от Бош. Искам да попитам дали има колеги които ползват отстъпка в

магазините на Бош. Почерпката е от мен...

Каручката е А4 1.8Т, 96-то лето

Ако имаш имобилайзер на алармата който прекъсва бензиновата помпа, провери първо него (това на допълнителната аларма, не оргиналната), преди два месеца и аз така изгорих сумати бушони и вече почти бях купил нова помпа но успях да открия проблема. Вземи два кабела и през бушон пусни директно на помпата 12 волта от акумулатора и гледай дали бушона ще изгори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият номер ми го направи пролетта и моята помпа...

По това време си пазарувах носачи по e-bay от Германия ( фирмата е АТР ),

и си купих и помпа от тях.

Алуминиева, с 2 г. гаранция, в момента не се чува как работи.

Доставиха я с кошницата, но не стана (не искаше да се закопчее),

затова сложихме новата помпа на старата кошница.

Цената беше 40 EUR, доставката до България с DHL е 20 EUR.

Смятам, че за 120 лв (ако е същата цена, като моята!), ще си решиш проблема.

П.П. Пробега на моята е над 300 000, така,че им идва времето :icon_eek:

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята почна да гори бушоните на 130 000км. Купих ефтина Мапко от Евро 07 и вече 20 000км. няма проблеми , въпреки че съм на газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...абе Вие газаджиите сте добре, и да замине помпата ще разберете след

като стигнете там където искате. Някой дали е ползвал услугите на

http://jizet.eu/reparation.htm ?

Дават 3 месеца гаранция и искат 100лв. за ремонт.

Питам понеже не съм запознат какво точно се износва при горивните

помпи и възможноста за качествено рециклиране. Малко съм скептично

настроен към процеса, понеже ако беше лесно си мисля, че щеше да е масово

разпространено а аз не съм срещал никъде досега някой минал през процедурата.

Да съм сигурен че ще устиска дълго време да взема Бошовска, но след коментарите

на няколко колеги, че и те не са много качествени не знам по кой "път" да поема.

Редактирано от iceberg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ООО,чували сме и то колко много сме чували,просто съм сигурен,че не искаш да знаеш!В който и автофорум да влезеш и да попиташ за отзиви от работата им,ще те засипят с клетви по техен адрес.Ако се навиеш на вариант рециклиране,просто ще останеш със 100 лева назад и с помпа,която ако изкара 3 месечната си гаранция,ще трябва да запалиш свещ/същото се случва и с рейките,рециклирани при тях/.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...абе Вие газаджиите сте добре, и да замине помпата ще разберете след

като стигнете там където искате. Някой дали е ползвал услугите на

http://jizet.eu/reparation.htm ?

Дават 3 месеца гаранция и искат 100лв. за ремонт.

Питам понеже не съм запознат какво точно се износва при горивните

помпи и възможноста за качествено рециклиране. Малко съм скептично

настроен към процеса, понеже ако беше лесно си мисля, че щеше да е масово

разпространено а аз не съм срещал никъде досега някой минал през процедурата.

Да съм сигурен че ще устиска дълго време да взема Бошовска, но след коментарите

на няколко колеги, че и те не са много качествени не знам по кой "път" да поема.

Износва се колектора на ротора .Ще ти сложат по дълги четки просто и ще изкара известно време но колко божа работа.

Тва си е чисто закърпване гледал съм ги как ги правят и съм разглобявал изгорели.Сам мога да ги възстановя но няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Добре е когато поне някой може да я направи...

Лошото е че старата ми и този който я е направил не може да я оправи.... тя беше буквално стопена....

Става дума за 20км каране почти без бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...