eatmyshorts Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Реших да напиша и покажа как се справих с поставянето на ринговете. Предварително искам да кажа , че не поемам никаква отговорност за възникнали проблеми при някой , който се е напътствал от темата .Ринговете ги взех от ebay.de един приятел в Мюнхен ги поръча и ми ги донесе , но мисля че няма да е проблем да ги доставят и до България . Аз си взех тези но в ebay има избор . Аз лично преди да започна се водих по това и това ( въпреки , че второто е за S8 но все пак е сходно)Откачих акумулатора ( в темата немеца е написал , че той лично не го е разкачал но аз сметнах за по – сигурно да си го откача)Махнах конзолата която е над кормилото тя е на щипки и се издърпва нагоре и напред .След като излезе тя се виждат в долната част двата болта които държат километража за таблото .При развиването е хубаво да се внимава за да не изпаднат долу . След като се развият болтовете таблото се хваща за пръчките за нулиране на километража и за сверяване на часовника и се дърпа напред докато не излезе ( при мен заяждаше малко за това се наложи да бъркам от долната страна над кормилото и да го побутна малко) след като излезе колкото може напред се обръща на една страна за да може да достигнем до буксата която е от лявата страна , самата букса се изважда като се отваря самия клип нагоре след което тя лесно излиза . След като буксата е извадена същото правим и с другата която е от дясно (понеже аз се бях ядосал много докато го извадя и забравих да направя снимки на този процес но в pdf-a има снимки ) . Като сме извадили двете букси ( поне при мен са две , таблото ми е с малкия борд ) изваждаме и самото табло навън .Препоръчвам ви да го сложите на маса или някакво по удобно място за да не се надере стъклото , а и да ви е по – удобно да работите . От задната страна на таблото има два винта които се развиват след което от горната страна има четири щипки от двете страни по една и от долу са още две . След като успеете да ги освободите и започнете да разделяте задната част която е със самата платка , стрелките и циферблатите от стъклото ви съветвам да внимавате да не закачите самите стрелки .Идва момента на слагане на самите рингове . Има такива които се лепят има и такива които се угъват за да влезнат в кръговете , моите са от втория тип . Поставянето на двата големи ринга беше най – лесно , трудната задача идва с малките ( поне за мен) , защото са малки и трудно се деформират , а мен ме беше страх да не ги счупя . Двете малки които са за волтметъра и температурата на маслото влезнаха с малко повече усилия понеже има и място от долната страна да си помагам с пръсти , но тези отгоре бяха мъка . В крайна сметка не се справих с тях , та им рязах ръбовете от долната страна където се захващат и ги лепих .Процедурата на зглобяване е лесна . Аз лично съм доволен как се получи . Надявам се да съм бил полезен на някого .А ето и крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miay Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Моето табло свети само в червено не е като това на снимката по горе някой знае ли дали ще стане стане да си сложа такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 От 2001 година таблата са с тези циферблати и са с дигитален часовник . Можеш да си смениш таблото с по-ново , но си е играчка докато тръгне после . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Днес се заиграх да слагам на моята 6-ца.. От къде ги намерих хромирани китайци, страшно трудно поставих на двата големи кръга, след това с много псувни едвам едвам на волтажа и темп. масло. дори там на двата не щракнаха напълно, а има една част, дето не е вкарана напълно на малките, щото не смея да напъвам толкова, а и останах без пръсти. За горивото и темп. вода дори не успях и частично, страшен зор и напъване... не знам дали трябва да е чак така.. Но взех решение , ще ги мина първо с зъболекарската турбина и ако трябва ще ги лепя накрая. Така че внимавайте откъде ги поръчвате ! Аз ги взех от олх за 28 лв ... и май малко съжалявам, че ще трябва втори път да отварям таблото.. Но като цяло си е готино с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 На старата б5-ца слагах и пак беше мъка, натисни ги смело, но внимавай да не надереш стъклото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AtaUzunov Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 On 02/15/2012 at 11:28 PM, Miay said: Моето табло свети само в червено не е като това на снимката по горе някой знае ли дали ще стане стане да си сложа такова? Зависи какъв ти е дисплея в средата LCD или нямаш изобщо а са само лампички. Защото ако нямаш такъв дисплей няма как да стане различни са буксите от зад. Има но трябва електричар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 А малките рингове не могат ли да минат през големите дупки и да се сложат на местата си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 (Редактирано) Може разбира се. Аз лекичко изрзязах отворите за малките рингове. Даже попрекалих, че после трябваше лепило. И не препоръчвам каникулит...Страшно е вреден и реактивен със "стъклото" дори изпаренита може да го направят на петна...личен опит. Редактирано 17 Ноември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване