васето Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Здравейте,днес се опитах да се сваля кората на задната(5-та)врата но стигнах до средата и спрях. Развих 4-те болтчета,и разкопчах щипките от долната страна но от горе към стъклото не се предават . Искам да попитам,някой сблъсквал ли сее с тоя проблем? Има ли някъква тънкост? Свалят ли се отвесните части от котата? Ако някой се сеща за клипче като за странична врата ще съм мн. благодарен. ПОМАГАЙТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Да, свалят се, като почнеш от горната (това е крайъгълния камък) огледай да нямаш и винчета отстрани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashorf Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 (Редактирано) Няма тънкост , дърпаш и това е ! Болтовете са от долната страна, има два големи в средата където е дръжката и два малки отстрани , всичко друго е щипки. Редактирано 14 Януари 2010 от sashorf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Предполагам че ако е подобно като при Б4-ката, след като се откопчеят долните щипки, а и останалите, горния край леко трябва да се плъзне към стъклото. Направило ми е впечатление че при ауди, при подобни операции всичко е направено така че да не е нужна много сила, само трябва да се знае точния пиниз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
васето Публикувано 14 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Точно така ми се струва че има някакъв пиниз,болтовете ги свалих,щипките ги разкопчах и приложих поне двойно повече сила за останалите 2 Виждам ги но останах с чувството че ще се счупят ако напъна още малко и за това се спрях. Не обичам палачорски работи,за това и не давам да ми пипат по колите,но този път и аз несе справих с елементарно на пръв поглед нещо. Утре ще довърша започнатото и ще споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 А защо не отвориш капаците през които се бърка за крушките и оттам да си помогнеш и да погледнеш какво се вижда вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 и там има още 2 винта, но се махат и другите лайсни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
васето Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Свалих я,винтовете са 6 ,другото са щипки. Централния панел м-у стоповете(да не ви се налага да го сваляте) е на 8 винта 4 от които минават през стоповете.мн.тъпо се получава с тея пломби на рег.от кат, но го измислих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicora Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 (Редактирано) Ужас и аз трябва да го раглабям това че пръскалката на чистачката ми като я пусна и пръска във вратата а не на стъклото в колата мирише на препарат за чистачки свжарско тия 6тици ще излезат големи трошки направо почва да ми писва да разглабям да зглабям - купи си а6 и си станал майстор Редактирано 15 Януари 2010 от nicora Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
васето Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Kолега,доста коли стм поразглобил и сглобил през последните 10г. за АУДИ бях предобеден,но откакто се занимавам с моята А6 откривам решения и изпълнения на производителя,които несе срещат при далеч по нови модели на други марки.Не забравяй че това са 15-тина годишни коли и забележките които им отстраняваме са основно козметични. Не искам да правя сравнение с конкретни марки и модели но аз съм приятно изненадан от тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicora Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Kолега,доста коли стм поразглобил и сглобил през последните 10г. за АУДИ бях предобеден,но откакто се занимавам с моята А6 откривам решения и изпълнения на производителя,които несе срещат при далеч по нови модели на други марки.Не забравяй че това са 15-тина годишни коли и забележките които им отстраняваме са основно козметични. Не искам да правя сравнение с конкретни марки и модели но аз съм приятно изненадан от тая кола. така е напълно си прав че са вече стари но и че са много добре измислени! коли които са 2005 и дори по нови нямат тази возия и тишина в купето просто и се бях изнервил на мойта 6тица тъкмо приключвам с кошмарен ремонт откърти ми се обтегача на пистовия ремък със се основата от към двигателя голямо разглабяне падна 500лв и съм отново на пътя слушайки перфектния звук от босето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване