Jump to content

Изгоряла крушка на регистрацията


kosmonaft

Recommended Posts

Здравейте, търсих подобна тема, но нищо не намерих :P изгоряла ми е крушката на регистацията(задната, то май предната няма осветление), а по- точно дясната. Така като погледна има едно винтче над пластмасата, но е страшно не удобно за отвиване, а и незнам дали това трябва да отвия, за да си сменя крушката? Преди седмица пробвах да го отвия, ама отверката не влиза добре, и не искам да разваля главата на винта :flehan: Има ли някакъв по- лесен начин за смяна на крушката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех, колега, имам абсолютно същия проблем - изгоряла крушка за задния регистрационен номер. И при мен е дясната. Половин час се мъчих да отвия винтчето, обаче само му развалих шпица. Освен че е неудобно за развиване, е и толкова спекло, че няма развиване. Аз пробвах и на лявата крушка - същата работа ... Напръсках го с WD-40 - никакъв ефект. Накрая вдигнах ръце и го оставих така ...

Някой ако се е преборил с тези винтчета да пише как, че ако ми изгори и лявата крушка ще се видя в нарушение ;-)

Колега не ти помогнах много, ама ... и аз не знам как да го оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне не съм сам :P Някъде ако не се лъжа видях, че можело да се дръпне тапицерията от върешната страна на капака и от там да се смени, но не съм сигурен. :/ и ако е така ще е хубаво някой да ни каже как да да я свалим :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето ви снимка как се сваля. С едно винтче е, но явно трябва нещо да го пръснете за да се развие лесно :)!

А...не мога да прикачвам снимки повече...как се занулява тоз лимит? имам некви 5 мгб почти съм ги напълнил.

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А...не мога да прикачвам снимки повече...как се занулява тоз лимит? имам некви 5 мгб почти съм ги напълнил.

Контрол панел>Прикачени файлове> избираш и триеш.

Как да отвием винта?

Вдигаме капака на багажника и хубаво напръскваме винта с проникващо масло ( WD-40 и т.н.), така че наклона да позволи на маслото да се стече към резбата на самия винт. Оставяме 5-10 мин. да подейства. Взимаме клещи тип "чираци" и отвертка с подходящо тяло (аз използвам квадратна), дълбочина и форма на главата (за да може да легне максимално добре в главата на винта), и закопчаваме отвертката с чираците (под дръжката). Поставяме отверката в главата на винта и прилагаме силен натиск, като едновременно с това леко въртим закопчаните клещи. Наблюдаваме да не замажем главата. Ако не тръгва, пак проникващо масло и още по-силен натиск.

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ходих до колата да замеря антифриза и погледнах въпросните винтчета. И при мен дясното си личи че е развивано и е сменяна крушката, като след това е завъртяно накриво. Явно си е нещо като масов ефект горенето на тази дясна крушка и трудоемкото и подменяне :bia:! Според мен с много къса отвертка и предварително напръскано с нещо за "олабване" няма да има проблеми!

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен бяха изгорели и двете. Развих ги с къса отверка без затруднение, но се наложи да навдигна и "рамката" около номера за да мога да ги извадя.

Но аз съм с 80-тка.

Редактирано от binev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги, пробвах с какви ли не варианти на WD-40. За съжаление ефекта е нулев :/ ако сваля кората, която е във вратата на багжника, ще имам ли достъп до крушката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз съм с б7 ама и на мен ми беше изгоряла дясната крушка ,взимаш си точната отцверка и с малко повече сила и натиск към винчето става .Само че аз си купих 2 крушки и смених и лявата само гледайте да си вземете хубави крушки че да не повтаряте кофтито упражнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B5 няма такива затруднения, развиват се без ядове... който е навит може да си разменим колите за да няма такива ядове, аз не за друго просто гледам да помагам :):hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е лявата развивам аз без проблеми почвам да вадя прозрачната пластмаса за да стигна до крушката и...опира ми в борда на регистрациония номер врътух натук,врътух натам оно нехте!!!Трябва да сваля номера а това няма да го правя само при мен ли етака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, аз съм с акт заради въпросният проблем с крушките на номера.

Отверка с манитен връх му е майката в случая. Има едни зелени отверки - комплект - продават ги по пазарите - с магнитен връх, със звездата и с натиск се развива, като се махне лайсната на номера... и после е проблема със завиването - накриво... те точно тук трябва магнитния връх. Неопитвайте през купето, ще се прецака шумоизолацията... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсната на номера може да се поизреже лекичко и внимателно с макетно ножче ,това му е майката според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За номера лесно се сваля ама пломбата какво се прави , виждал боджийте да ги свалят и после пак ги монтират питай някой как се прави процедурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен винчето вече е в трагично състояние :/

И при мен :lupe:

Вече си мисля да ходя в Порше да ми я сменят ... срам ме е за една крушка да ходя там ама ... алтернатовоте не са много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес направих поредна проба. Кока-Кола и WD-40 = вече винчето няма глава :/ Не знам сега как ще я сменя тази крушка. Свалих и тапицерията на багажника( Не счупих нито една щипка:jump: ) отвих болтовете, за да извадя целия механизъм, но не може да излезне заради регистрацията :/ Само светлините не могат да се извадят, защото са на една планка :jump: Незнам какво да правя с това винтче. Започвам да се замислям над счупване на стъклото.

Редактирано от kosmonaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще предложа нещо, което от всеки ще се разбере различно и дано не получа много негативни мнения.

С малка бургия, може би 1 размер по-малка от винта, пробиваш го и така то няма да има сърцевина. После с малко доискусоряване, би трбявало да го счупиш или нещо подобно и то да падне.

При по-големи винтове, болтове и т.н. е възможно и заваряването на нов елемент, който служи като удължител и вече чрез него се отвива.

Сега след като го написах се усетих, че мястото е малко недостъпно, дано да стане.

Аз също съм с изгоряла ЛЯВА крушка, но даже не съм поглеждал да я оправям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз намерих и други решения на проблема :respekt:

1. С помоща на чук набиваш по-голяма права отверка( така че да можеш да отвъртиш винчето) и отвиваш

2. Познат има нещо като мини бормашина. До колкото знам използва я за гравиране на метални елементи или нещо от този сорт. Към края на седмицата ще ходя при него, за да издълбаем малко главата на винтчето така че да влезне права отверка:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупетe стъкалцето и готово.Преди това си купувате ново стъкалце и винче .

Silicon,aз още като купих твойта А4ка беше така и в крайна сметка не намерих време да го оправя и за съжаление топката остана в теб.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...