kosmonaft Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Здравейте, търсих подобна тема, но нищо не намерих изгоряла ми е крушката на регистацията(задната, то май предната няма осветление), а по- точно дясната. Така като погледна има едно винтче над пластмасата, но е страшно не удобно за отвиване, а и незнам дали това трябва да отвия, за да си сменя крушката? Преди седмица пробвах да го отвия, ама отверката не влиза добре, и не искам да разваля главата на винта Има ли някакъв по- лесен начин за смяна на крушката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Хех, колега, имам абсолютно същия проблем - изгоряла крушка за задния регистрационен номер. И при мен е дясната. Половин час се мъчих да отвия винтчето, обаче само му развалих шпица. Освен че е неудобно за развиване, е и толкова спекло, че няма развиване. Аз пробвах и на лявата крушка - същата работа ... Напръсках го с WD-40 - никакъв ефект. Накрая вдигнах ръце и го оставих така ... Някой ако се е преборил с тези винтчета да пише как, че ако ми изгори и лявата крушка ще се видя в нарушение ;-)Колега не ти помогнах много, ама ... и аз не знам как да го оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Е поне не съм сам Някъде ако не се лъжа видях, че можело да се дръпне тапицерията от върешната страна на капака и от там да се смени, но не съм сигурен. :/ и ако е така ще е хубаво някой да ни каже как да да я свалим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) Колеги ето ви снимка как се сваля. С едно винтче е, но явно трябва нещо да го пръснете за да се развие лесно !А...не мога да прикачвам снимки повече...как се занулява тоз лимит? имам некви 5 мгб почти съм ги напълнил. Редактирано 20 Януари 2010 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 и аз има изгоряла крушканяколко пъти пробвам да я сменя и няма отвиванеи си карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) А...не мога да прикачвам снимки повече...как се занулява тоз лимит? имам некви 5 мгб почти съм ги напълнил.Контрол панел>Прикачени файлове> избираш и триеш.Как да отвием винта?Вдигаме капака на багажника и хубаво напръскваме винта с проникващо масло ( WD-40 и т.н.), така че наклона да позволи на маслото да се стече към резбата на самия винт. Оставяме 5-10 мин. да подейства. Взимаме клещи тип "чираци" и отвертка с подходящо тяло (аз използвам квадратна), дълбочина и форма на главата (за да може да легне максимално добре в главата на винта), и закопчаваме отвертката с чираците (под дръжката). Поставяме отверката в главата на винта и прилагаме силен натиск, като едновременно с това леко въртим закопчаните клещи. Наблюдаваме да не замажем главата. Ако не тръгва, пак проникващо масло и още по-силен натиск. Редактирано 20 Януари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Благодаря. Освободих си малко място и ето: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) Сега ходих до колата да замеря антифриза и погледнах въпросните винтчета. И при мен дясното си личи че е развивано и е сменяна крушката, като след това е завъртяно накриво. Явно си е нещо като масов ефект горенето на тази дясна крушка и трудоемкото и подменяне ! Според мен с много къса отвертка и предварително напръскано с нещо за "олабване" няма да има проблеми! Редактирано 20 Януари 2010 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) При мен бяха изгорели и двете. Развих ги с къса отверка без затруднение, но се наложи да навдигна и "рамката" около номера за да мога да ги извадя.Но аз съм с 80-тка. Редактирано 20 Януари 2010 от binev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 Колеги, пробвах с какви ли не варианти на WD-40. За съжаление ефекта е нулев :/ ако сваля кората, която е във вратата на багжника, ще имам ли достъп до крушката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 19 Май 2010 Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 Здравей колега аз съм с б7 ама и на мен ми беше изгоряла дясната крушка ,взимаш си точната отцверка и с малко повече сила и натиск към винчето става .Само че аз си купих 2 крушки и смених и лявата само гледайте да си вземете хубави крушки че да не повтаряте кофтито упражнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 19 Май 2010 Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 При B5 няма такива затруднения, развиват се без ядове... който е навит може да си разменим колите за да няма такива ядове, аз не за друго просто гледам да помагам :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 19 Май 2010 Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 При мен е лявата развивам аз без проблеми почвам да вадя прозрачната пластмаса за да стигна до крушката и...опира ми в борда на регистрациония номер врътух натук,врътух натам оно нехте!!!Трябва да сваля номера а това няма да го правя само при мен ли етака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 При мен винчето вече е в трагично състояние :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 При мен задният номер е пломбиран, а пластмасата на крушката опира в него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ПЕШУ Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Момчета, аз съм с акт заради въпросният проблем с крушките на номера. Отверка с манитен връх му е майката в случая. Има едни зелени отверки - комплект - продават ги по пазарите - с магнитен връх, със звездата и с натиск се развива, като се махне лайсната на номера... и после е проблема със завиването - накриво... те точно тук трябва магнитния връх. Неопитвайте през купето, ще се прецака шумоизолацията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Лайсната на номера може да се поизреже лекичко и внимателно с макетно ножче ,това му е майката според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Има ли вариант да се махне номера и после пак да се сложи пломба? Утре ще ягледам пак тая крушка, може и да замеря с мултицет за всеки случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 За номера лесно се сваля ама пломбата какво се прави , виждал боджийте да ги свалят и после пак ги монтират питай някой как се прави процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 При мен винчето вече е в трагично състояние :/И при мен Вече си мисля да ходя в Порше да ми я сменят ... срам ме е за една крушка да ходя там ама ... алтернатовоте не са много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 23 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2010 (Редактирано) Днес направих поредна проба. Кока-Кола и WD-40 = вече винчето няма глава :/ Не знам сега как ще я сменя тази крушка. Свалих и тапицерията на багажника( Не счупих нито една щипка ) отвих болтовете, за да извадя целия механизъм, но не може да излезне заради регистрацията :/ Само светлините не могат да се извадят, защото са на една планка Незнам какво да правя с това винтче. Започвам да се замислям над счупване на стъклото. Редактирано 23 Май 2010 от kosmonaft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrin90 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Ще предложа нещо, което от всеки ще се разбере различно и дано не получа много негативни мнения. С малка бургия, може би 1 размер по-малка от винта, пробиваш го и така то няма да има сърцевина. После с малко доискусоряване, би трбявало да го счупиш или нещо подобно и то да падне.При по-големи винтове, болтове и т.н. е възможно и заваряването на нов елемент, който служи като удължител и вече чрез него се отвива.Сега след като го написах се усетих, че мястото е малко недостъпно, дано да стане.Аз също съм с изгоряла ЛЯВА крушка, но даже не съм поглеждал да я оправям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 25 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Аз намерих и други решения на проблема 1. С помоща на чук набиваш по-голяма права отверка( така че да можеш да отвъртиш винчето) и отвиваш2. Познат има нещо като мини бормашина. До колкото знам използва я за гравиране на метални елементи или нещо от този сорт. Към края на седмицата ще ходя при него, за да издълбаем малко главата на винтчето така че да влезне права отверка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 (Редактирано) Счупетe стъкалцето и готово.Преди това си купувате ново стъкалце и винче .Silicon,aз още като купих твойта А4ка беше така и в крайна сметка не намерих време да го оправя и за съжаление топката остана в теб. Редактирано 25 Май 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 и на мен не ми свети сменях 2 3 крушки и накрая се отказах карам си така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване