Jump to content

проблем с кломатроника


nikolai dimitrov

Recommended Posts

помагайте колеги.

паля,карам антифриза се загрява до 86 градуса,климатроника го пускам на HI ама ефекта е нулев на колко и да го пусна ми духа хладно. на какво се дъжи незнам, грешки нямам на компа никви. карам ауди 100 2.0 16V 143hp 1992 avant. благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушено радиаторче на парното или не ти отваря централната клапа !

лесно ли се отстрянява този проблем с радиаторчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти проверил ли си дали имаш грешки в климатроника с кодовете?

Има и 1 код да гледаш температурата на антифриза. Ако ти е запушено радиаторчето или не отваря клапана, който спира антифриза би трябвало да ти е ниска температурата. Имай предвид, че при мен не дава стойности по-ниски от 50 гр. Примерно ако мотора ти е на 90 гр, а климатроника пише 50-60 гр, значи не върви антифриз или върви много малко. Но ако е 85-87 гр, значи върви антифриз и излиза, че не ти се движа клапата за въздух, което е по-вероятно, но тогава ще има записана грешка от рода 15.8 или 15.3 - не помня кое беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти проверил ли си дали имаш грешки в климатроника с кодовете?

Има и 1 код да гледаш температурата на антифриза. Ако ти е запушено радиаторчето или не отваря клапана, който спира антифриза би трябвало да ти е ниска температурата. Имай предвид, че при мен не дава стойности по-ниски от 50 гр. Примерно ако мотора ти е на 90 гр, а климатроника пише 50-60 гр, значи не върви антифриз или върви много малко. Но ако е 85-87 гр, значи върви антифриз и излиза, че не ти се движа клапата за въздух, което е по-вероятно, но тогава ще има записана грешка от рода 15.8 или 15.3 - не помня кое беше.

колега не разбирам ка климатика показва градуса на двиг .аз си имам отделен уред за градуси на масло и вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти проверил ли си дали имаш грешки в климатроника с кодовете?

... Примерно ако мотора ти е на 90 гр, а климатроника пише 50-60 гр, значи не върви антифриз или върви много малко. ...

Това не е съвсем така защото т-датчик е монтиран преди радиаторчето на парното (на изхода на главата) и дори при запушено радиаторче пак показва висока температура - т.е. това не е белег по който може да се разбере. Най сигурно е при 90С загрял двигател, температура на HI на климатроника, вентилатор на 2/3 от MAX да се пипнат входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното. Ако изходящия е студен, а входящия е врял вероятно е запушено радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помагайте колеги.

паля,карам антифриза се загрява до 86 градуса,климатроника го пускам на HI ама ефекта е нулев на колко и да го пусна ми духа хладно. на какво се дъжи незнам, грешки нямам на компа никви. карам ауди 100 2.0 16V 143hp 1992 avant. благодаря предварително

Колега, в този студ ти си пуснал климатроника на H1 , антифриза показва 86 градуса, явно двигателя не може да загрее добре. Пусни климатроника на 23-24 и го увеличавай постепенно, докато достигнеш H1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помагайте колеги.

паля,карам антифриза се загрява до 86 градуса,климатроника го пускам на HI ама ефекта е нулев на колко и да го пусна ми духа хладно. на какво се дъжи незнам, грешки нямам на компа никви. карам ауди 100 2.0 16V 143hp 1992 avant. благодаря предварително

Духа хладно или направо си духа студено? Пробвай да дадеш рециркулация на въздуха в купето, ако все още духа хладко, както си дал на вътрешен въздух и работеща кола слез, отвори капака и бръкни вдясно под предното стъкло, където е кутията на въздушния филтър за климатика (ако разбира се на 100цата е като при А6, защото май имаха разлика) и виж дали клапата за вътрешен-външен въздух е затворена. Ако при това положение е отворена, то естествено тя не работи. Можеш да я бутнеш насилствено и ще се затвори. Тогава би имало значително подобрение, ако разбира се това е проблемът. При мен е така и на минусови температури при отворена клапа няма сгряване. Засега (а може и завинаги) ще работи на ръчно превключване :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бутнеш клапата насилствено - ще я счупиш :hilezh:. Ако проблема е в нея ще има грешка на 01с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата, за която стана въпрос трябва да си е затворена,защото ако върти и въздуха в купето ще му поти прозорците.Клапана които спира топлата вода към купето е в положение отворено ,затваря когато вакумния клапан засмуква,за да си сигурен че не ти спира топлото просто извади маркучето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...