Jump to content

странен звук от предната част на автомобила при движение


Recommended Posts

Значи всеки си познава отлично автомобила, който кара и нормалните шумове! При моя от известно време се появи странен шум от предната част на автомобила(много дразнещ), при намаляне на неравност или преди легнал полицай, при даване на задна(особено на стръмен терен), при движение по павета(се чува по-ясно)! Чува се едно крррр крррр( съжелявам за обяснението но не мога да намеря думата с която да го обясня)! Когато автомобила загрее, този шум изчезва! Не знам дали е свързано но и когато гася автомобила, двигатела разтриса и изхлопва и се чува доста отчетливо и това кррр! Като че ли се изтърбушва двигателя! Не знам, но не ми се струва много нормално това! Искам да я закарам на сервиз и докато ида до там и тя загрее и не може да се чуе шума, единствено остава това при гасенето(прави го всеки път, независимо дали е загряла или студена). Ако може да ме ориентирате поне малко къде да търся проблема, ако го има! За гасенето майстора ми казва, нормално било, колата била дизел! Автомобила е Ауди А4, 1,9, 2002 г. ! Мерси предварително колеги, ще ви бъда много благодарен, ако ме насочите, че ми е притеснено, ако си я карам да не стане сериозна повреда! Не мога да разбера от къде идва това! Приятел ми вика, карай докат не вземе да се чува още по-силно, но мен много ме дразни, нали си го знам и все там ми е слуха! :lol:

ПС- Скоро смених ремъците и ролките, но и преди да ги сменя се чуваше това и го имаше това с гасенето, само че сега е като че ли по-отчетливо и изразено! Но не знам дали е свързано, според мен не е, ремъците и ролките са си ОК, чисто нови! :flipoff:

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете нормално ли е при гасене така да разтриса двигателя? Получава се едно разтрисане и звук кррр! Има ли някой друг с подбно нещо! Проверих тампоните на двигателя уж били наред! Колата е дизел, не знам дали това разтрисане при гасене си е в реда на нещата! Модела е А4 1.9 ТДИ, 2002-ра! Иначе това в по-горният ми пост за потропването по време на движение и докато е студена, за него също не се установи причина! Казаха, че може да е от кората и поради малко по-големите вибрации, докато е студена, да се чува и после като загрее и вибрациите леко намалеят и да спира и потропването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен го има същия шум (кррр), само че моята е бензинова, а шума е от КАТАЛИЗАТОРА. Чува се най-силно на студен двигател, като подадеш газ изчезва, като позагрее също изчезва, при гасене на двигателя се чува за момент. Заради този шум в официалния сервиз на ФВ отваряха капаците на мотора, и накрая установиха че е от катализатора. Вътрешното му тяло е метално, а не керамично, не знам защо но при моя катализатор има някакъв луфт между вътрешното и външното тяло и си потраква.

Не знам дали при теб е същата ситуация, но може да го имаш предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е голямо предварението на помпата и като гасиш двигателя да се получават детонации :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в двете мнения има логика! Ако знам, че не е страшно и няма да има последици, ще си я карам така и по някакъв начин ще си изолирам слуха оттам! Защото пък и постоянното бърникане по майстори не си е работа! По принцип малко нещо да ми хлопне докато карам, спирам и го намествам, че винаги много ме дразни! Ама както казва един приятел, ако някъв шум те дразни, увеличаваш музиката и всички дразнещи шумове изчезват! :flipoff:

Ако е от това което казвате, май не е някакъв проблем! Ще ги имам в предвид тези неща, ако все пак не издържа и я закарам пак на сервиз! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в предварението не е добре да го оставяш така. Тези детонации (ако става въпрос за детонации) могат да доведат до сериозни повреди :flipoff:. Най-добре е според мен да я закараш да ти проверят центровката на помпата и зацепването на ангренажния и ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама той пише,че и преди смяната на ангренажа го е имало това лопане.Ако не е било нещо наред с центровката се очаква при обслужването да се отстрани проблема или отново е попаднал на майстори.

Незнам но не е ли вероятно да е от някой тампон на мотора или кутията?

Но защо при загряване да изчезва :flipoff: .При дизелите не бяхали някакви по-специални тампони?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Ако проблема е в предварението не е добре да го оставяш така. Тези детонации (ако става въпрос за детонации) могат да доведат до сериозни повреди :wink:. Най-добре е според мен да я закараш да ти проверят центровката на помпата и зацепването на ангренажния и ремък.

Значи за ремъка още след като го смениха, първият ми въпрос беше, сигурни ли сте че е паснат добре! Те малко се поизмяха и казаха, че са сменявали на куп такива коли и ремъка няма начин да не е паснат добре! А и на тези модели, той сам се регулирал и настройвал след смяната и не трябват допълнителни притягания и тн и си зацепвал добре.

Ролките са ми на Ина, мисля че беше, а ремъците на Гейтс! Проучих преди това и разбрах, че са добри! Става въпрос за водната помпа нали! Казаха ми че като са сменяли ремъка, тя не е била наместена добре при предишната смяна на ремъците и леко е прокапвало, но те са го оправили и наместили и сега е Ок! Освен това аз сега не я сменях тази помпа, защото я смених на миналата смяна на ремъците! Знам, че се сменя през една смяна и трябва да я сменя на следващата смяна на ремъците!

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Става въпрос за водната помпа нали! ...

Става въпрос за предварението на нафтовата помпа :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Става въпрос за предварението на нафтовата помпа :hilezh: .

Ok, ще го имам в предвид това :steinigung: ! Иначе относно ремъците мисля, че функционират нормално и не би трябвало те да са причината! А и в сервиза така ми казаха! Но за горивната помпа не сме я отчитали като евентуална причина до сега!

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колега малко късно се включвам, но според мен е от демферния маховик. Предрусването може да е от тампон на двигатела или маговик, които като се скапи издава такива шумове. Пиши какво се е случило дефакто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...