Bobu Публикувано 4 Април 2010 Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 Колата е а4, б6, 1.9тди, 131 коня.Понеже не е в София, си занесох лаптопа и пуснах една диагностика на Ваг ком и излезнаха следните неща, може ли някой да каже какво _точно_ представляват, фатални и трудно отстраними ли са? VAG-COM Version: Release 409.1-S-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine2 Faults Found:17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1016 Coding: 00000 Shop #: WSC 633513 Faults Found:00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-00 - Blocked or No Voltage01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerat T85 1310 Coding: 06720 Shop #: WSC 633516 Faults Found:01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 56: Radio Controller: 8E0 035 152 Component: chorus II GRO 0008 Coding: 01000 Shop #: WSC 633511 Fault Found:01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Април 2010 Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 Това ,което мога аз да кажа е,че виждам температурен датчик за смяна(струва 20тина лева.) , клапите на климатроника са се разадаптирали(характерно за Б6 когато не се сменя често поленовия филтър). Има проблем в комфорт модула защото не си отваря вратите и си забравя ключовете.Нека някой по-компетентен да се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido1234 Публикувано 4 Април 2010 Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 ми доколкото виждам... едната ти е за радиото - не е фатална(ако си с навигация ММИ или РНС-е си ъпдейтни софт-а и няма да имаш проблеми занапред)за другите не мога да ти кажа нищо освен за какво са:за климатроникатемпературен датчик за другото не съм сигурен, но поне от това което чета става въпрос за централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 4 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 Raino, Dido, мерси )други мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 4 Април 2010 Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 Виждам ,че тези грешки са временни ( Intermittent ) . Пробвай да ги изтриеш и пак провери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 4 Април 2010 Доклад Share Публикувано 4 Април 2010 Имаш грешки в климатроника, централното и радиото. По двигателя са датчика за температура на антифриза и някакъв соленоидна клапа. И аз не съм наясно за коя точно иде реч, че в колата има поне няколко соленоидни клапи. Грешките са доста(12) и в различни модули, но е възможно да са се получили от слаб акумулатор. Пробвай да ги изчистиш и виж след това дали висят още някои. Това за температурния сензор май си е често явление...и при мен я имаше и смених датчика(40 лв). Другите ако се появят и след изчистване...не знам какво да те посъветвам, дали сам да мъчиш или на сервиз, но това ти ще си прецениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 5 Април 2010 Доклад Share Публикувано 5 Април 2010 температурен датчик.. не слагай такъв от 20лв, щото не карат дълго, на 1.9TDI не се сещам къде е, ама на 1.8Т е заврян на ма**а си в ***** и не ми е интересно да се налага да се сменя през 5-10 000км. Оригиналния е около 60-70лв, но си струва парите. Иначе проблема не е рядко срещан, около 200 000км се проявява.. естествено много зависи от късмета и експлоатацията.другата "грешка" по мотора е за тампон на мотора. Нали искате хем да е дизел хем да не клати купето и затова от Ауди са се погрижили, залага на левия тампон - около 200лв ОЕ, сменя се що-годе лесно.за климатика - надали да се оправи с триене на грешки, или с "калибрирани" или с каквото и да било.. просто блокират клапите, горят моторчета и т.н... пак се случва около 200 000км, но не го приемай като твърда гарница - въпрос на експлоатация и поддръжка и късмет - може и по-рано, може и по-късно да сдиплят.. работата ми се струва доста, като цени незнам.това за комфорт модула - незнам да ти кажа от какво се е получило, но си мисля след триене трябва да не се появяват пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Април 2010 Доклад Share Публикувано 5 Април 2010 Датчика наистина не е 20лв. .Аз сложих оригинален и сега погледнах,че с отстъпката ми е към 50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване