Jump to content

Няколко грешки от VAG-COM


Bobu

Recommended Posts

Колата е а4, б6, 1.9тди, 131 коня.

Понеже не е в София, си занесох лаптопа и пуснах една диагностика на Ваг ком и излезнаха следните неща, може ли някой да каже какво _точно_ представляват, фатални и трудно отстраними ли са? :bia:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 H

Component: A4 Klimaautomat 1016

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

3 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-00 - Blocked or No Voltage

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerat T85 1310

Coding: 06720

Shop #: WSC 63351

6 Faults Found:

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01562 - Right Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

00956 - Key 2

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 8E0 035 152

Component: chorus II GRO 0008

Coding: 01000

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,което мога аз да кажа е,че виждам температурен датчик за смяна(струва 20тина лева.) , клапите на климатроника са се разадаптирали(характерно за Б6 когато не се сменя често поленовия филтър).

Има проблем в комфорт модула защото не си отваря вратите и си забравя ключовете.

Нека някой по-компетентен да се изкаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми доколкото виждам... едната ти е за радиото - не е фатална(ако си с навигация ММИ или РНС-е си ъпдейтни софт-а и няма да имаш проблеми занапред)

за другите не мога да ти кажа нищо освен за какво са:

за климатроника

температурен датчик

за другото не съм сигурен, но поне от това което чета става въпрос за централното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш грешки в климатроника, централното и радиото. По двигателя са датчика за температура на антифриза и някакъв соленоидна клапа. И аз не съм наясно за коя точно иде реч, че в колата има поне няколко соленоидни клапи. Грешките са доста(12) и в различни модули, но е възможно да са се получили от слаб акумулатор. Пробвай да ги изчистиш и виж след това дали висят още някои. Това за температурния сензор май си е често явление...и при мен я имаше и смених датчика(40 лв). Другите ако се появят и след изчистване...не знам какво да те посъветвам, дали сам да мъчиш или на сервиз, но това ти ще си прецениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

температурен датчик.. не слагай такъв от 20лв, щото не карат дълго, на 1.9TDI не се сещам къде е, ама на 1.8Т е заврян на ма**а си в ***** и не ми е интересно да се налага да се сменя през 5-10 000км. Оригиналния е около 60-70лв, но си струва парите. Иначе проблема не е рядко срещан, около 200 000км се проявява.. естествено много зависи от късмета и експлоатацията.

другата "грешка" по мотора е за тампон на мотора. Нали искате хем да е дизел хем да не клати купето и затова от Ауди са се погрижили, залага на левия тампон - около 200лв ОЕ, сменя се що-годе лесно.

за климатика - надали да се оправи с триене на грешки, или с "калибрирани" или с каквото и да било.. просто блокират клапите, горят моторчета и т.н... пак се случва около 200 000км, но не го приемай като твърда гарница - въпрос на експлоатация и поддръжка и късмет - може и по-рано, може и по-късно да сдиплят.. работата ми се струва доста, като цени незнам.

това за комфорт модула - незнам да ти кажа от какво се е получило, но си мисля след триене трябва да не се появяват пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...