Dimittar Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Колеги някой може ли да ми помогне? Постоянно ми гори бушона за бензиновата помпа. От какво може да е? Между другото забелязах, че ми показва грешка на климатроника на първи канал - 15.7 - Клапата за въздушния дебит – непостоянно блокирала. Понякога ми променя грешката на 15.5 - Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала и ми се струва, че точно тогава ми гори бушона. Има ли връзка или е просто съвпадение? Къде е проблема и как да оправя нещата? П.С. Мога ли сам да изчистя грешките без да ходя на компютър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the saint Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 колега,имах същия проблемреших с нова помпа... оказа се , че помпата ми е тръгнала да заминава, и си вдига ампеража...НЕ СЛАГАЙ ПО СИЛЕН БУШОН / НА ПОМПАТА Е 15А/ щОТО НА МЕН МИ СЛОЖИХА ЕДНИ ТЪПАНАРИ МАЙСТОРИ И МИ СЕ СТОПИХА КАБЕЛИТЕ...С една дума, сменяй помпата ... проблема изчезва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 24 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 (Редактирано) колега,имах същия проблемреших с нова помпа... оказа се , че помпата ми е тръгнала да заминава, и си вдига ампеража...НЕ СЛАГАЙ ПО СИЛЕН БУШОН / НА ПОМПАТА Е 15А/ щОТО НА МЕН МИ СЛОЖИХА ЕДНИ ТЪПАНАРИ МАЙСТОРИ И МИ СЕ СТОПИХА КАБЕЛИТЕ...С една дума, сменяй помпата ... проблема изчезва....Аз имам колата от 1 месец. Нов внос е. И мисля, че не е от помпата, защото при документите намерих фактури, на една от която пише, че помпата е сменяна преди по-малко от година- в Италия 380 евро. Не вярвам толкова бързо да е свършила. А и като я взех не показваше грешки на климатроника. Аз също съм сложил 30А бушон, ама и той гори. Но може да и замеря ампеража за всеки случай. Иначе колко пари върви в България една бензинова помпа? Редактирано 24 Април 2010 от Dimittar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Аз имам колата от 1 месец. Нов внос е. И мисля, че не е от помпата, защото при документите намерих фактури, на една от която пише, че помпата е сменяна преди по-малко от година- в Италия 380 евро. Не вярвам толкова бързо да е свършила. А и като я взех не показваше грешки на климатроника. Аз също съм сложил 30А бушон, ама и той гори. Но може да и замеря ампеража за всеки случай. Иначе колко пари върви в България една бензинова помпа?Колега според мен не е от помпата, защото зада изгори този бушон трябва да укаси някаде плюсовият кабел към помпата, ако самата помпа вътре е укасила просто няма начин тя да работи. Най-вероятно плюсовият ти кабрл който отива към помпата е претъркан някаде и укасява на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Бушона почва да гори когато бензиновата помпа вече си "заминава"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strannik Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Да жьзможно е помпата да не е наред и да се покачва ряско консумацията в следстжие на висок ампераж да гори бушона именно той за това е сложен иначе ще се запали колата .провери си все пак захранващите кабели на помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Извади помпата от резервоара и я огледай хубаво, премери как са кабелите до нея и после мисли за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the saint Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 около 150 лв. е помпата.....при мен се оказа помпата.. кабелитебяха проверени основно.. след като я сменихме си е ок...поне засега де...смени помпата моята беше сменена от пи4а , които ми иа продаде преди 2 години.... и ламбда сондата и тя беше сменена...а сега и аз пак...заеби...яко набутване пада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 24 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Незнам, явно трябва да я карам на компютър. Добре, а каква е тази клапа за въздушния дебит, някой знае ли? Защото си мисля да не е някой вакум, който да променя натоварването на помпата и от там да идва проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Yordanov Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Колега пробвай да извадиш капачката на резервоара и да караш без нея да видиш дали ще продължа ва да гори бушона.Моята беше прецакана - правеше вакуум в резервоара и изгаряше бушона ,а докато открия проблема от това натоварване бензиновата помпа си изгоря.След като я смених продължаваше да прави така. Един ден сам открих проблема. Всеки трябва да разбира от всичко в БГ защото майсторите неразбират нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 ...слушай колегата the saint - той е прав! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Колега преди да сменяш каквото и да е прочети това:My linkИ това: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=102107 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts